IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

internal server error blabla

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

internal server error blabla

Entrada Autor: Soundwave »

seikanet, ultimament cada vegada ke escric un missatge em surt ke hi ha un error al server, però en kuant li dono a actualitzar, surto a la part dels temes i veig ke s'ha escrit el meu missatge, però kom si jo no ho hagès llegit.. NO ENTENC RES!! ke saps el ke pasa??

chauuuuuuuuuuuuuuu
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

A mi tambe em passa xo com q se'm escriu =ment, passo dl tema.

PD: seikanet¿?¿?¿? on i a confiança dona gust XD
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

sep a mi tb xD
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

El problema és la **** ***** ******* ******** del frame de Lycos, perquè fins aleshores això no passava.

Aquestes vacances de Nadal ja em buscaré la vida a Mi@ i si cal sacrificaré els missatges. De totes formes, el missatge queda.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants