IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

QUI SOM??

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

QUI SOM??

Entrada Autor: Soundwave »

si recordeu, en el foro del miarroba en Seikah va començar un tema que era per conexiernos millor, però com es va haver de canviar , només vam escriure en Seikah, en kotaro-chan i jo.
VA!! Animeu-vos tots i presenteu-vos en aquest nou foro!!!!

JO COMENÇO!!!!
Jo sóc Soundwave (anteriorment Rumble), i sóc una usuaria normal i corrent a a la que li agrada molt escriure cosetes estranyes (d'un altre món, jejejeje...  )
M'agrada molt el anime i el manga ( esclar que, si no m'agradès, ¿què coi faria aquí??), dibuixar caricatures, menjar xocolata, navegar per internet i els Transformers.
No tinc manga favorit, perque m'agraden molt tots els que he vist -^_^-
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

jo soc kotaro-chan(forever(el meu nom no canciara mai, jeje)), soc aficionat al manga (no se pas gaire de manga), m'agrada dibixar mangas(a ma o per ordinador es igual(sempre em qden b, jejeje, modestia a part)), mencanten els gelats d xocolata, i el meu grup de musica preferit el "linkin park".
els pocs mangas q conec son d clamp (per aixo dic q son les meves autores d manga preferides(m'encanten els seus comics)).
__________________________________________________________
jejeje!!!
jajaja!!!
HAHAHAH!!!!!
(soc admiradoe d sr.I-chan(angelic layer), aixi q se ma enganxat la seva forma d riure.
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Ara em toca a mi

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs jo sóc la Lonnia i de moment no he pensat a canviar-me el nick.
M'agrada el manga i l'anime (més l'anime que el manga) encara que tampoc en sóc una experta ni res, i m'agrada parlar també sobre el doblatge.
Les meves sèries preferides són Sakura, i després Fushigi Yuugi, encara que també m'agraden molt Shin Chan, Ranma, etc.
De la tele també vec Crocodrile Hunter (els animals m'ecanten!!) el Buenfuente, la teleserie... bueno, etc.
I també m'agrada dibuixar, i escriure...

Ah!, i tinc 15 anys
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

Yo portu desde el principi a la web d'en Sheika (kins records xD) totom em diu morwen fins hi tot cuan duc altre nick, pero de fet em dic blanca y tinc 18 anys, soc de valencia, magrada l'anime el manga, llegi, grava am la meva camara, fe webs,el heavy y el j-pop/rock, mm y moltes coses mes.

Si voleu sabe mes de mi: www.byakojournal.ya.st www.mangaegypt.ya.st o tambe, www.babeing.ya.st jeijeijeie (una pobra escusa per ferne publicitat xD)
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ja que ho dieu tots, jo tinc 16 anys

PD: uuuu... sembla que en kotaro-chan se ens ha enamorat, jejejejeje
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

jijij
i jo soc de barcelona i tinc 15 anys
(rumble copion)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

jo me dic Núria i sc d tgn i tinc 15 anys, ,magrada el manga i l'anime, se suposava nu?¿?¿?
quans quinzeanyerus nu????????

el meu grup prefe tmb es el linkin encara q m tic aficionant als laxn

m'agrada dibuixar(no u fai gaire be xo s'intenta)

no tinc manga en especial i tmb magrada la xocolata(x variar) xo + d 75 x cent (manies meves)


jo posaria la meva web xo no en tinc u sigui q tornare a posar la d'una persona X Q NO DIRE EL NOM : www.byakojournal.ya.st www.mangaegypt.ya.st www.babeing.ya.st

PD:JA EM PAGARAS X LA PUBLI Q ET FAI NU?????
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

va q jo tb hi participo. soc (com podreu veure) l'aragorn i la meva cube. el manga sempre m'ha agradat (sobretot mirar les series d anime) pero fins fa poc q no es pot dir q m'he aficionat (o començar a aficionar) . soc un fan tb d les escritures dl Mestre T (John Ronald Rewell Tolkien) i m'agrada Linkin Park (q consti q li vaig enganchar jo al kotaro chan) pq em surt molt b imitar la veu d chester jeje (q esta malalt el pobre tiu i no vindran al doctor music day). tb soc aficionat (i molt) als videojocs. M'agraden totes les aventures dl Hylian Link (vease The Legend Of Zelda :P) i bueno soc d bcn ( dl poble dl costat dl d Kotaro-chan) i tinc 16 anys (es q vaig repetir 4 ESO i vaig a la classe d Kptaro-chan) pero ja s'ha acabat el cole!!!!!!!!. pues ese soy yo. tb es pot dir q tinc molta imaginacio (pregunteuli al Kotaro-chan) pq m'agrada inventar aventures, escriureles i donarli a la peña pq en donguin la seva opinio.

salut!!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Recordo que aquest tema serveix per a presentacions XD (la resta de missatges els he mogut al fòrum de paranoies)

I jo encara no m'he presentat... posss em dic Jordi-kun i de nick uso Sheikah (personatge de Zelda no densetsu) o Amiboshi (de Fushigi Yûgi). Tinc 16 anys i sóc de Barcelona tot i que estiuejo en un poblet "de cuyo nombre no quiero acordarme".

El meus manganimes preferits són Fushigi Yuugi, Inu-Yasha, Excel Saga i Evangelion (Kamikaze Kaitô Jeanne va en camí XD).
La meva cantant preferida és la Megumi Hayashibara, però també m'agrada molt la Nanase Aikawa. Les meves cançons preferides són Loving You (de Nanase Aikawa) i d'anime doncs... Sakusesufuru mision (Saber Marionette J), Yu getto ba-ni (Nadeshiko), Nazo (Meitantei Conan), Last Kiss i Amai Anata no Aji (Orphen), Infinity (Lost universe)... buff no acabaria mai XD
De videojocs m'agraden molt els de nintendo però sobre tot els de la saga Zelda jiji

Au, jasta bé per avui XD
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Pos jo fa relativament poc que m'he aficionat a l'anime (al manga encara no hi he etrat prou). M'encanten series com Evangelion, i sóc fanatic si es pot dir així de tot lo relacionat am Hayao Miyazaki. També sóc aficionat, i de fet m'hi vull dedicar a l'arquitectura.
Per cert, la xocolata EXCLUSIVAMENT superior al 72% de cacau.
I per lo que veig, sóc l'avi del forum... ...24 anyets... ...dec tenir artrosis als dits per aixons no escric gaires missatges comparat amb vosaltres. :h:
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

A mi em coneixen com a Hermi, m'ha costat molt registrar-me al fòrum(no se pk no em deixava :cry: ). En realitat em dic Olga i tinc 12 anys :P encara k e posat k en tinc 13 xD. M'agrada l manga i l'anime encara k no n'entenc gaire.. Bé ja ta bé x ser el meu 1r missatge al fòrum.. :twisted: :P 8)
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Hola Hermi i benvinguda!! ^^ Però no's veu el teu avatar O.O
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

venvingudaaaaaaaaaa!! XDD ^^
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

vVenvinguda de part de l'avi del forum!
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

i venvinguda d part dl tarat mental dl forum!!!!!!!!!!!11
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Txell
Entrades: 8
Membre des de: 07/07/2003 a les 22:11
Ubicació: la hípica

Entrada Autor: Txell »

Hola, jo em dic Txell i soc la
germana petita de la Lonnia. Tinc 13 anys i m'acabo de registrar.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Les seves aficions son barallar-se amb mi, etc, etc.
Vaja, com tots els germans suposo però ens portem molt bé.

Ala ja està. Quick reply.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

VENVINGUDAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
espero q t'ho passis molt be aqi (cosa q no dupto ^^)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

:O:O La germaneta de la Lonnia!! ^^ Benvinguda siguis al fòrum, doncs ^_^ (així m'agrada Lonnia, que portis gent nova al fòrum jijiji)
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jaja, benvinguda ;) (Jo t portaria els meu germans xo com no en tinc.. :P )
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants