IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

QUI SOM??

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Aragorn_i_su_PS2
Entrades: 1
Membre des de: 22/08/2003 a les 19:05
Ubicació: Viciat PS2

Entrada Autor: Aragorn_i_su_PS2 »

Soc Aragorn_i_su_PS2, soc un amic de kotaro-chan vull fer-li la vida imposible a Aragorn_i_su_cube (m'ha plagiat el nick) (per peticio d'en kotaro-chan). M'agrada Conan, etc.

També m'agrada el -("MARVEL")-
Soy pro.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

WOOOOOOWWWWW!!!!!!! KÈ LI VOLS FER TU A L'ARAGORN????? ESCOLTA, A LA POBRETA DE LA CUBE NO LI FACIS RES, EIN???
XDDDDDDDDD

PD: benvinguuuuuuttttttt!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

0_ô , un altre aragorn¿?¿?¿?

buenu, pues benvingut!!!!!!!!! ^^
yuki_14 l’ha editat per darrera vegada el dia: 22/08/2003 a les 21:54, en total s’ha editat 1 vegada.
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Benvingut!!!!!!! (missatge curt però concret) -.-
I si en parlem tot prenent unes pastes?
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

el plagiador ets tu!!! kbron!!!.
jo el meu nick el porto dsd q em vaig registrara a vandal per alla al any 2000 ara no em vinguis d original q ts capaç d traicionar gondor i donar lanell a sauron

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

eso eso!!!! plagiador!!!
vienvenio!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

jo soc una Olotina de 15 anys ke maradat mol la pag web he vist el forum i marada mol i maradaria participa en lu ke pugui
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

benvinguda Olotinaaaaaaaa!!!!!!!
jo sóc la Soundwave, l'èsser més perfecte d'akest forum. ke per kè?? doncs perke sóc l'unic no-humà XDDDDD
digue'ns algunes aficions ke tingis (sèries i coses dakestes), per coneixet millor ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

benvingundaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
jo soc en kotaro... si vols parlar d manera paranoica amb algu o be... el q vols es entrar a la historia dl forum d paranoies parla am la sound o jo... n_n
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Benvinguda!!! I a la Karura també, encara ke de moment no hagi escrit en aquesta secció. Benvingut tothom! :)
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Eiii!!!

Entrada Autor: Karura »

Ei hola perdoneu no haber escrit aki abans eske mentre escrivia al forum estava tambe mirant el correu i no se que mes i no m'havia ni adonat que akesta seccio existia :wink: !! es que ting una extraña aficio per fer mes d'una cosa ala vegada i em despisto. Sento no ser tan perfecte com la grandiosa soundwave (jeje esque el misatge m'ha fet gracia XDD) be pero no em considereu humana que m'ofendria (paranoies meves). Encara que tard, em presento:

Soc de mataro, ke es una ciutat prop de barcelona, tinc 13 anys, el que mes m'agrada és el noi del pupitre del costat (es broma :wink: ) no ara en serio m'agrada molt l'anime, tambe el manga, com a gairebe tothom aki m'agrada linkin park pero el meu grup preferit es evanescene, m'agrada falsificar firmes :twisted: i soc una miqueta trolera pero aki em portare be jeje tambe m'agrada molt fer mangues pero o els hi ensenyo a ningu em fa vergonya (cosa rara en mi) encara que em queden força be jiji (tambe es broma) be despres d'aquest interminable misatge us deixo en pau (quin descans no?) jeje
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Re: uo

Entrada Autor: Soundwave »

Karura ha escrit:Per cert, tambe m'agraden les pastes, em sembla que la lonnia i jo ens avindrem (es broma eh lonnia) i per si no ha quedat clar... SOC UNA NOIA!! jeje
es ke els robots no entenem de sexes XDDDD
a mi també m'agrada molt Evaescence, sobretot la de Bring me to life, em donen unes ganes de posar-me a saltar al mig del carrer!!!!!
*o* VULL VEURE ELS MANGUEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!
jujuju, si ets molt trolera, segur ke se t'acudiran un munt de paranoies a la història 100% del fòrum del Seikah: Comença Paranoia (el recurs fàcil XDDDDD).
benvinguda un altre coooooooooooooooppppppppppp!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Maruse
Entrades: 230
Membre des de: 05/01/2004 a les 16:08
Ubicació: On hagi una noia maca... :P

Entrada Autor: Maruse »

hola!! ^_^ dons wenu, com no soc molt bo presentantme en mantindre entre les sombres i poc a poc anire surtint... només dir, que magrada moltisim el manga i el anime, k mai macavu una col·leció.. xD i emmm.. k magrada moltissim coneixer gent nova!!
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:z4mjxqWMSI4J:www.akadot.com/reviews/orphen1-08.jpg[/img]
«•°¤*° Z4ĭĐ °*¤°•»
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

benvingut valgar ;)
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

benvinguttt!!! kom + serem + riurem
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Benvingut! ^^ (No sok gaire original jo xD)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

mmm.... i jo ke ai d di? benvingut? dons benvingut xDDDDD ves mb compte mb les sombres ke moseguen :twisted: xDDD es broma, numes borden 8)
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Benvingut!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^ si es ke ens repetim, eh? tenim salutacions originals XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Maruse
Entrades: 230
Membre des de: 05/01/2004 a les 16:08
Ubicació: On hagi una noia maca... :P

Entrada Autor: Maruse »

ooooooh! kin bon rotllu, kina rebuda! XD gracies a tots totes!!! karura k les sombres moseguen? xDDD tu no mas vist a mi enfadat xDD llavors ja no se ki mosegaria mes.. :twisted: en fi k moltes gracies :oops:
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:z4mjxqWMSI4J:www.akadot.com/reviews/orphen1-08.jpg[/img]
«•°¤*° Z4ĭĐ °*¤°•»
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

mmmmmm... o sigui ke t'agrada mossegar les ombres.... interessant... M'HO APUNTUUUUUUUU!!!!!!! XDDDDDDDDD
i jo no et saludu, ke ja t'he donat la benvinguda abans XDDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants