IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Sobrants del "Qui Som?"

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Respon
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Venvingudes les noves!!!
Apa, ja sóm més per aquí per escriure (espero més en els temes de manga-anime que en les paranoies :p)

Simkin, ets de les poques persones Valencianes que conec que pensen com tu, (em refereixo al tema de la llengua i del país). Tancat el tema política :D

Jo també vaig quedar una mica flipat en la questió de les edats, però millor que comencin a veure coses bones de joves!!!!!

Per cert, Simkin, Shinoby, coneixeu SEGUR que coneixeu Akira, oi??
I Miyazaki també oi??? (per el banner ho suposo :D)

Fins aviat.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
simkin
Entrades: 30
Membre des de: 09/08/2003 a les 18:37
Ubicació: País Valencià
Contacta:

Entrada Autor: simkin »

Per suposat, eh? quin gran mite de la nostra època! Akira fou sense dubte el manga més important als vuitanta, va marcar generació. Historia viva! encara avui quan el rellegeixo flipo amb cada pàgina!

Respecte a Miyazaki (un altre que es història viva XDD), crec que és el millor mangaka després de Osamu Tezuka. (Millor parlem d'açò fora d'Usuaris, no??)

Demano disculpes a tothom per la meva presentació "polititzada", no m'he sabut controlar... soc un mal samurai/ninja... T_T

(sobretot a Ait, disculpa company... em vaig picar una mica llegint la teva presentació)

(i també a la soundware, per intentar matar-la XDD )

En realitat estic molt còmode en aquest fòrum, i per el que veig la majoria sou de nintendo :wink: molt important XDD
[img]http://www.aditel.org/~royo/signa.png[/img]
[size=84][b].:: [url=http://www.tintaxina.net]Tintaxina.net[/url] :: [url=http://www.aditel.org/~royo/]Blog[/url] :: [url=http://www.comparteix.tk]Comparteix[/url] ::.[/b][/size]
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

venvinguda!!!!!
PD:a mi d politica no em parleu... q no entenc re d'aixo ¿ok?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

quan hauràs entès tu alguna cosa???? XDDDDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

em sembla q hi ha algu q nececita un eskandisc d'inmediat...
jejejejejejejejejejejejejejejejejejejejeje(risa sicopata)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

weeeeeee ara es quan ens fusionem jo i la sondwave x fer la vida impossible a en kotaro

XDD q es bromaa no te memprenyis tu ara
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

FUUUUUSIÓ!!!!! HA!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

¬¬U
no, no m'enprenyo... ja m'o imaginava q u diries...(posicion... no soi un sabelotodo pero... e q me lo se todo)XD!
JUAS JUAS
PD: i jo no em puc fusionar tambe??? amb bosaltres?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ostres, ara t'hauràs de casar amb la nostra fusió!!!! es que no sabem com separar-nos...

PD: sabelotodo del copón XDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

kotayukisond!!!!!!!!!!!!!!!! jajaja!!!!!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

SOM EN KOYUSO!!!!! XDDDDDDDDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

q monu el nom! XD
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

home..... monu monu...........

XDDDDD q es broma, es perfecte!!!!!!!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

en tot cas micu-micu... ¿no?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

SiMkiN ha escrit:[...]

Jo NO soc espanyol (ho he de dir perquè m'ha fet molt de mal llegir el missatge d'Ait), soc valencià i crec en la idea de Països Catalans. Més que rés perquè no conec un altra manera de referir-me als tres països (Principat de Catalunya, Illes Balears i País Valencià) de llengua Catalana, i també de cultura i historia comunes que composen la meva nació.

[...]

Em rebenta: el tuning als cotxes (i als ordinadors XDD), els blaveros, i la selecció espaiola xDD
Soc un apassionat de: el manga (clar), GNU/Linux i la nostra llengua... ^^
També estic amb nintendo des de... uf! Abans del primer Mario Bros....
[...]
Ara tornaré a fer (millor dit, REFER (No s'ha especificat mode de missatge. (mai m'havia sortit))) una llista per acabar abans i no perdre'm:
1. SiMkiN, em caus malament.
2. Catalunya, la Comunitat Valenciana i les Illes Balears no són països, són comunitats autònomes.
3. Per si a algú l'interessa el meu ordinador està més modificat i trucat que un cotxe de l'F-Zero... XD.
4. Sóc seguidor d'allò que alguns anomenen "selecció espaiola"... Si em permeteu, jo ho anomenaré "selecció espanyola".
5. Benvinguts/-gudes (i no "Venvingudes" (skynet_ent... XDDD)) siguin tots els/les usuaris/-àries nous/noves.
6. Us deixo sols uns dies i el que m'heu organitzat a aquest fòrum... XD. Esvalotadors... XD.
7. A veure què més... Ara m'he perdut, XD.
8. PARTICIPEU AL MULTI-SCRABBLE (no sé com dir-ho ja, XDDD ( http://perso.wanadoo.es/aitorvallespir/ ... /index.htm (o també podeu entrar de les webs col·laboradores "Manga i Anime" i "Ebichana's World"))).
9. Au, de moment res més... Si tinc res més a dir, que ara no ho sé, ja ho faré XD. Au, ja paro d'escriure, XD.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

kè vam dir sobre els temes de política???
no pots dir que un et cau malament només perque pensi d'aquesta manera, home. ke una persona tingui una manera de pensar diferent a la teva no fa que inmediatament sigui el teu enemic. I ja sé que ha començat en simkin dient que li ha fet mal el teu missatge, com segurament, a tu t'ha fet mal llefgir el seu; i ara li hauràs tornat a fer mal amb aquest altre missatge...
bueno, en resum, la política només crea problemes, per aixó per aquí no ens l'estimen molt.
cadascun que pensi el que vulgui i sens fer mal als altres (no em cansaré mai de repetir-lo!!!). Tu penses que ets només espanyol i ella pensa que és només catalana, aixó a mi em sembla estupend en tots dos, que cadascun pensi que pertany a un lloc o a un altre i mentres ningú posi bombes o faci atemtats, tots anmirem d'alló més be.
Jo he nascut en la ciutat de Barcelona, en la Comunitat autónoma de Catalunya i en un país anomenat Espanya. Però jo sóc Murciana, de la Regió de Murcia, per què? doncs perque em sento més murciana que altra cosa. El lloc d'on provens no importa, el que importa es el que sents, i per aixó es molt important respectar els sentiments del altres ^__^

PD: espero no haver semblat una velleta amb tot aixó. U_U
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

q passa amb mi?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

lo de benvinguda amb "V", només aixó ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

A veure, a mi m'és igual el que pensi o el que deixi de pensar, o el que senti o deixi de sentir (i que consti que ho dic en general). Sols que vaig dir que era un tema del qual preferia no parlar, i va i el primer que fot és llençar-m'ho per la cara com si fos el dolent de la pel·lícula, que a més a més sembla que ho sóc (però se m'en fot perquè hi estic acostumat). Així que no és per una qüestió d'idees, sinó dels meus sentiments, que com tu has dit és el que conta, no?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 63 visitants