IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Solucionat (esperem): Transferència excessiva

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Solucionat (esperem): Transferència excessiva

Entrada Autor: Ereza »

Avui he entrat al meu tauler de control del servidor i quina ha estat la meva sorpresa quan he descobert que posava "Transferencia utilitzada: 0.44 / 5.00 GB)", mentre que el dia abans hi deia "0.13 / 5.00 GB)". He anat ràpid a mirar les estadístiques i he comprovat que hi havia hagut un accés (de fet, 2) des de l'adreça IP 65.54.188.81 als fòrums d'en Sheikah que havia consumit ni més ni menys que 300 MB, d'una sola tirada... jo em pregunto qui és capaç de visitar 5000 pàgines (temes en el cas del fòrum) en un sol dia... a més, la cosa pel que he vist segueix avui, o sigui que si no es talla i torna a tenir un ús raonable, no tindré més remei que treure els fòrums del servidor...

No sé qui ha estat el responsable de tal bestiesa, però no m'estranyaria que sigui algun graciós a qui se li hagi acudit desar-se TOT el fòrum al disc dur... Si llegeixes això, NO HO FACIS!

No m'agradaria haver de treure els fòrums del servidor... Al cap i a la fi, si els vaig posar aquí va ser perquè és un servidor bo i no com la merda de Lycos... però clar, 300 MB x 30 dies = 9 GB, i el màxim permès que tinc són 5... a 1 € per GB addicional, jo no em penso posar a pagar com un imbècil per una cosa que no he fet.

O sigui que us ho demano... feu un ús racional del fòrum... Si entreu molts cops al dia, tranquils, gasteu més, però no importa... és mínim. El que sí que us demano és que no feu bestieses com aquest usuari...

Per la meva part li he prohibit l'entrada a aquesta adreça IP. Espero que no torni a passar.
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: 21/07/2004 a les 15:17, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

@.@ i kom pot algu fe axo?? 5000??? vale k io vink mol (pk maburrexu a les ores de klasse i x les tardes sempre tink 1 ora llure k nuse k fe) po... kom es pot posa un forum al disk du pk el vols si ta a intenet???
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

:shock: ostres, k bestia no ki ho agui fet¿¿¿!!! buf! si jo em conecto no+ un cop al dia, i ho faig a la nit x contestar qui hagui escrit algo al fórum pro ni molt menys visitaria 5000 temes en una nit, vamos esq O.O es massa!!!!!!!!! (i encara que pugués, no+ miro els temes ke han respós, no pas 5000 ^^U)
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hum... doncs això de desar-ho al disc dur es pot fer amb uns programes que hi ha dissenyats per fer-ho.

De tota manera, em sembla que ja sé d'on ve tanta despesa "megabytítica"... Resulta que hi ha 4500 visites del cercador d'MSN... el molt fastigós es deu haver menjat totes les pàgines per indexar-les... En fi, no tornarà a passar (esperem!)... ara ja té la IP blocada.

A veure si hi ha sort... el consum d'ahir va baixar a unes més que normals 9 MB.

(edito el missatge original, que ara ja no és tan important... :P)
Imatge
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

jeejje millo pk no vui k es tenki el forum TToTT
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Uoh, MSN, ningú diria que són experts en cagar-la. De totes maneres, quina gràcia no?

Espero que no es repeteixi... -_-
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants