IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Quedada paranoica número 1, visió de n'Ereza

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Quedada paranoica número 1, visió de n'Ereza

Entrada Autor: Ereza »

Dissabte... Un dia que dormiria la mar de bé... Però no. Són les 5:20, sona el despertador... Penso "Ostres, és veritat, he d'anar a Barcelona" xD

Bé, faig el que és habitual de fer, i a les 7:15 sóc a Borges, esperant el tren (i el fred que fa :fred: ). De camí m'adono que m'he deixat la càmera, o sigui que li envio un missatge a l'Hermi dient que em faci una perduda i després li dic que la porti ella xD
El tren arriba a les 7:30 o així... Una mica tard (lògic, és Renfe xD), però a mi m'és igual, tinc tot el dia xD

Arribem a Barcelona-Sants a les 9:20 aproximadament. Me'n vaig al "Cro&Sants" i demano "un croissant, una napolitana i una llimonada". 4 euros i poc, crec recordar. M'assec per allà i esmorzo xD

Després, agafo el metro... Línia 5, "Sagrada Família". Mentre m'esperava vaig veure que a les pantalles de l'estació sortia el mític error del Windows infectat per virus... Llàstima que no portés la càmera (coses que tenim els frikis xD). Bé, després tiro cap a la botiga friki aquella on venen samarretes i tal... Hi arribo a les 10 i poc. Està tancat xD Vaig a donar tombs i al final acabo anant a parar al parc aquell que hi ha al costat de la Sagrada Família. M'hi estic una estona, fins que ja no sé què fer.

Després, vaig a veure on cau la botiga aquella de "Chunichi comics". Sóc tan bo que resulta que m'havia equivocat al mirar els mapes per internet i vaig haver de caminar 1/2 hora, però ho vaig trobar xD Well, amb tot això, ja era gairebé la una, i vaig anar a Plaça Catalunya, a dinar al Kentucky aquell, com faig sempre xD Podria enrollar-me més però passo. Em truca en Jordi preguntant on coi hem quedat exactament xD Després me'n vaig a mirar una estona els coloms ^^u (sort que no se'm van cagar xD), i després a les 15:00 cap a l'estació. Allà al final canviem el lloc de la quedada i quedem a l'arbre de Nadal xD

Well, un cop trobats tots (no hi va haver cap problema xD), no sabem què fer xD Decidim sortir per fora de l'estació, caminem 100 metres o menys, i girem cua i decidim anar a la Chunichi aquesta. Tornem a l'estació, agafem el metro i ens hi arribem. Està tancat, que bé! xD Solució, anem a donar voltes al Camp Nou xDDDDDDDD
Després anem a parar a un passeig amb una espècie de cementiri o presó o nosequè al costat, i well, caminem per allà fins que arribem a la zona d'"arbres punxents" i girem cua again xD Després, ens quedem aturats sense saber què fer i al final en Jordi suggereix anar a la Plaça Catalunya.   Entrem a la FNAC (està plena... solució: "Macagun Déu, qui s'han cregut que com naltros, a los de Lleida no mos trepitjaran!", no, que em mira un tio amb cara de "està boig" xDDDDDD)

Bé, al final no comprem res, i anem a donar tombs. Són les 18:00 i no se m'acut res més que invitar-vos ^^u Que lents que sou xD Intento convèncer-vos perquè vingueu al concert de la Ran, però res xD ¬¬ Bé, marxo... a les... 18:25 xD M'equivoco de línia i dono una volta de cal dimoni. Arribo al lloc del concert a les 19:00, i no és allà xD Només hi ha un carreró fosc i sense esglésies ni coses així... A part que ja feia tard. So, truco a en Jordi i li pregunto si encara són allà, i em diu que si vull que hi vagi, que m'esperen. I well, cap allà de nou xD Arribo i només arribar les noies (Olga i Laura) diuen que ja és tard i han de marxar ^^uu xD Well, ens quedem jo i en Jordi i anem a.... DONAR TOMBS! per la Pl. Catalunya, i després a seure i no dir res de bo xD Després truca la Irene i diu que ja ha arribat. No la trobem per enlloc xD Per sort, al final sí. Acompanyem en Jordi a la parada del bus, i ens estem uns minuts allà. Després, a travessar la Plaça Catalunya i jo cap al metro, i la Irene cap a casa, suposo xD

Després, torno a anar a la Sagrada Família, rodo una estona pel parc again, i vaig a sopar (endevineu on... Kentucky, però ara el de la SF xDD). Després tiro cap a casa la padrina, que diu que ja començava a patir (ai, les padrines, sempre patint... xD), i al cap de poca estona me'n vaig al llit a intentar dormir. Em vaig despertar diverses vegades a la nit (jo no puc dormir en un pis sentint l'altra gent, i el soroll de vàters, i coses d'aquestes >_<), però bé...

L'endemà, (a part de despertar-me d'hora ¬¬) em va dur a esmorzar a una pastisseria de per allà, i després vaig marxar cap a la Plaça Catalunya, on havia quedat a les 10:00 amb en Jordi. Després vam anar al Mercat de Sant Antoni... Jo no vaig comprar res, però ell un vídeo. Després (ara sense agafar el metro) anar caminant fins arribar a Plaça Catalunya. Tampoc vam parlar gaire, per variar xD

Després vam anar a la FNAC, vam comprar algun manga, i després vam donar un tomb a la "poma" (també anomenada "illa de cases" xD) i jo vaig marxar a agafar el tren, que vaig arribar-hi 5 minuts abans que marxés ^^u I sort d'un vigilant amable que em va validar el bitllet i no vaig haver de fer cua, que si no el perdia (no recordava que si tornes un dia diferent del d'anada, has de validar el bitllet ^^u)

Bé, a les 14:20 era a Borges... cap a casa a dinar i després a la tarda, a "lo habitual", a l'ordinador xDD

I aquí acaba la història d'una quedada que hauria pogut ser molt i que va ser.... una mica avorrida, no? xD El proper cop a organitzar-se! ^^

I per cert, encantat de conèixer-vos a tots en persona ;)

Au, envio i tanco, que tinc classe d'aquí a 3 minuts xD :finsaviat:

:ona:

PD: Jordi, ja he posat tots els nous "smileys", després els faré una repassada perquè no n'hi hagi de repetits :prrt:
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

La Irene sí que va tornar a casa xD I per variar (que m'havia passat algun cop? :roll: ) m'equivoco d'autobús i en comptes d'agafar l'1, el 2 o el 3, llesta de mi agafo el 80! (que en qüestió no passava per allà però ves...^^U). Well, a córrer fins a casa, que hi ha barris per on no s'hi pot passar a la nit xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Et devia enganxar la gaferia... xDDD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

I ara m'he de llegir tot això...? Buah..., espera, quan tingui temps xD...
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

.. Aburrida dius.. j0er, llavors si hagues fos al contrari cuantes págines hauries necesitat per describir akell dia? :dispara: (wooo, este emoticono em encanta *-*) xDD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo què sé xDD Mira, em va agafar la vena escriptora que m'agafa un cop a l'any o així... So, a callar i a llegir xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Re: Quedada paranoica número 1, visió de n'Ereza

Entrada Autor: Hermione99 »

Ereza ha escrit: Me'n vaig al "Cro&Sants" i demano "un croissant, una napolitana i una llimonada". 4 euros i poc, crec recordar.
De debò que això calia posar-ho?
El meu resum d la kdd-> vam kdar molt aviat i vam marxar molt tard.
Gràcies gràcies, ja sé que de gent com jo no en trobareu (x sort vostre) xDD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Quedada paranoica número 1, visió de n'Ereza

Entrada Autor: Ereza »

Hermione99 ha escrit:
Ereza ha escrit: Me'n vaig al "Cro&Sants" i demano "un croissant, una napolitana i una llimonada". 4 euros i poc, crec recordar.
De debò que això calia posar-ho?
En una paraula: No. xDDDD
Hermione99 ha escrit:El meu resum d la kdd-> vam kdar molt aviat i vam marxar molt tard.
So... Estàs dient que no et va agradar? xD :xiulant:
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Re: Quedada paranoica número 1, visió de n'Ereza

Entrada Autor: Hermione99 »

Ereza ha escrit:
Hermione99 ha escrit:El meu resum d la kdd-> vam kdar molt aviat i vam marxar molt tard.
So... Estàs dient que no et va agradar? xD :xiulant:
Nop, simplement k no em don la gana explicar res xDD Content? ^^U
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Jo volia dir algo, però com que ja ho ha dit tot l'Ereza, doncs no cal XD
:multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Lonnia ha escrit:Jo volia dir algo, però com que ja ho ha dit tot l'Ereza, doncs no cal XD
:multicolor:
¬¬ Tu dius el que vulguis dir, ara t'hi obliguem xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Però si ja està tot dit XDD
Doncs això, que m'ho vaig passar bé encara que estiguessim donant voltes (així fem exercici XD) i algo que no s'hagi dit abans... a veure... que com tenia el volum del mòbil molt fluix jo us estava esperant a la sortida de la via1 (però a fora) i sort que m'avorria i vaig agafar el mòbil per jugar, que vaig veure el missatge de trobar-nos al costat de l'arbre de Nadal XD I la resta ja la sabeu, que hi ereu, i si no hi ereu mala sort, llegiu el que ha escrit l'Ereza que està molt ben resumit XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Lonnia ha escrit:jo us estava esperant a la sortida de la via1 (però a fora)
Però... xD Si no s'hi podia entrar! Com no fossis al "Punt de control"... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Weno, jo ja m'entenc on era XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs explicaaaa't :mishu:
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

No cal, ja estic contenta si m'entenc jo mateixa XD A més avui no tinc més ganes d'escriure... Hermi, digues alguna cosa XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Quelcom!! (i no algo  :dispara: jiji a mi tb m'agrada l'emoticona aquesta xD), Laureta explika'ns que et va semblar la quedada dona, no tinguis vergonya maka...  8) (potser + k vergonya hauries d tenir por... xD)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

:twisted: Bé em va semblar ^_^ :evil: (poso dimonis perquè els trobo monos XP) I a tu Hermi? Perquè això de posar...
vam kdar molt aviat i vam marxar molt tard.
... no s'hi val XDDD jejeje :multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Falten dues coses importants de la quedada que ningú ha mencionat!

1) L'Ereza va parlar d'un cantaire que coneixia o no sé què, o potser era que els cantaires el posaven nerviós... vaja, en qualsevol cas, que va parlar de cantaires d'aquests que hi ha pel metro demanant diners. Entrem al vagó del metro i... què ens trobem? Un cantaire! :cool:

2) L'Ereza, diumenge, va parlar d'un venedor de piles que hi ha pel mercat de sant antoni... "piilas alcalinas a un eurooo"... ...i a qui ens vam trobar? xD

Conclusió: l'Ereza és gafe xD
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Però això ja ho sabiem, n'és el rei XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants