IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Que us sembla Jeanne, lladre Kamikaze?

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Que us sembla Jeanne, lladre Kamikaze?

Entrada Autor: Morwen »

Que us sembla la serie? Yo crec que es una mica com sailormoon al menys la tematica, y la prota te un estil de diseny molt paregut a sailormoon , a mes el dibuix en general es molt pobre, l'unic que l'e trovat de bo sons alguns petits detallso erros que en sailormoon si hi avien (ara no els recordo dish XD) a mes lo de que sigui reencarnacio de juana d'arc no ve a compte per ningun canto..:S no te gaire sentit :S
Que opineu vosaltres?
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Crec que és una versió molt millorada de Sailor Moon. El dibuix estava més currat a Sailor Moon, però aquest ja està força bé ^_^.

Lo de la reencarnació de Joana d'Arc... ¿¿?? no hi ha per on agafar-ho, però mira, XD d'algun lloc havia de sortir Jeanne. Al menys aquí hi ha la fada aquella (em recorda al Kero-chan XD), i no hi ha danses cutres com a Sailor Moon (pim pam pum i ja s'ha transformat).

En fi, no és res de l'altre món però està força wapa ^_^
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

no es per re pero em sembla k la dobladora de l'angelet aket es el mateix k en kero no?¿ mm o potse mu va sembla XD o potse es la de la versio oscura de kero :P es k s'asemblen
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

la veritat, quan t'has llegit el manga i desprès veus la sèrie no t'acava d'agradar gaire, sobretot la veu de l'Acces i la Finn, no m'agraden gens :(
i lo de Juanna de Arco, és perque ella havia estat considerada una missatgera de Dèu que havia d'acavar amb els dimonis, i es clar, la Jeaane ara és com si fós la misstgera de Dèu, peruqe es la seva reencarnació
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Lonnia

Kamikaze Kaito Jeanne

Entrada Autor: Lonnia »

Jo també m'he llegit el manga.
De la sèrie d'anime el que no m'imaginava es que el Chiaki tinguès el cabell blau, ni que la Finn el tinguès verd, etc. Es veritat, s'assembla a Sailormoon, encara que a mi també m'agrada més l'estil de dibuix de Sailormoon.
D'això de la Joana d'Arc, doncs al final de la sèrie encara es fica més religiòs... la veritat es que en tot el manga fan molta referència a Déu.
Pel final no em va agradar gaire però tranquils que no l'explico jeje... ja m'explicareu que en penseu.

A reveure!!!!!!!!

PD: Ah, quin canvi el fòrum està molt maco ara espereu que m'acostumi a veure'l diferent.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

T'he de deixar l'ultim volum, que no se m'oblidi.
jo tampoc m'imaginava que tinguès els cabells de color verd, en les portades del manga, la Finn el te ros i en chiaki el té ros també.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

NOOOOOOOO!!!!
no epliqueu re q encara no le vist!!!!!
aragorn m la estat gravant en video mentre era fora( perdio por italia i pagando por acer una meadita, jeje).
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

A MI TAMBIÉN ME QUERÍAN HACER PAGAR POR MEAR, PERO ME HACÍA LA EXTRANJERA COMO SI NO LOS ENTENDIERA, JEJEJEJE :twisted:
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

...U Això si de cas parleu al fòrum general (L'altre fòrum) eh, que aquí no hi pinta res.

Morwen, la dobladora de l'angelet bo és l'Anna Maria Camps (res a veure amb el Kero-chan, que és la Roser Albadó).
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

jo, es que si li haig de comentar en l'altre forum perdrem el fil, només es un comentari de no res...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

no pateixis q no tornara a pasar sheika.
(entens ara pq et demanavem aqll favor?)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Brinne

Jeanne...

Entrada Autor: Brinne »

Jo no m'he llegit pas el manga, només he vist la série. I la veritat és ke si no hagués sigut tant religiós, m'hagues agradat, i molt.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs el manga encara es més religios ke la sèrie...
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

i molt millor ke l'anime, s'ha de dir... i no ho dic pels temes religiosos (mirar tema: Anime Kamikaze Puaj!!! ke es troba a la secció Shojo)
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

la serie ta be...pero a mi em sobraba tot lo de joana d'arc i tot allo...U_U' i avia moments k pensava: "pero cullons estas miran anna?" xDDD i totes akelles roses es mol plajiat a sailormoon, pero weno moltes series sasemblen entre si...i tambe...es duna mica (perdoneu lexpresio) GILIPOLLAS, donar un avis a la policia k la lladre jeanne anira a robar! a kien se le ocurre!!!! xDDD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
nurikotb
Entrades: 112
Membre des de: 16/01/2004 a les 21:37
Ubicació: Aquí... xD
Contacta:

Entrada Autor: nurikotb »

Oh..
A mí m'encanta aquesta sèrie. És la meva preferida, però el manga és clar. L'anime no té ni punt de comparació amb el manga, aquest està molt millor!! Qui dubtaria!
[url]http://www.geocities.com/juegui_no_uchi[/url]
[url]http://usuarios.lycos.es/inuyashaparadise[/url]
todaiji

Entrada Autor: todaiji »

jEANNE es la reencarnació de Joana D´arc,molt facil.
És la reencarnació de joana d´arc perque si ella treballa per a deu(la jeanne)i capturant els dimonis,el millor és compararla amb Joana D´arc.
La noia que deien que va emviar nostre Senyor per acabar amb els anglesos a la guerra dels cent anys.I que després va ser cremada a la foguera per bruixa hereje.
Despres de tot,la maron/jeanne fa lo mateix que la joana d´arc,traballar per a Déu,no?,és logic que sigui la seva reencarnació.
jO sóc una fan incondicional del manga i el anime de jeanne!!!!!!,(i de joana d´arc^_^)
--------------------------------------------------------------------------------------
En este nuevo siglo,la sociedad está alborotada ante la aparición de una pequeña ladrona.....de obras de arte....
Avatar de l’usuari
Yuka
Bola d'arròs
Entrades: 1083
Membre des de: 05/07/2005 a les 19:50
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Yuka »

Jo no la trobu tan copiada de Sailormoon... :neutral:
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5474/siunaaltradelasakuravvgp5.jpg[/img]
[img]http://i70.photobucket.com/albums/i109/doumeki/holic_3.gif[/img]
[img]http://img59.imageshack.us/img59/3646/bar0yg.png[/img]
[img]http://img53.imageshack.us/img53/187/sintitulo3kl4.gif[/img]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: Jeanne...

Entrada Autor: znake »

Brinne ha escrit:Jo no m'he llegit pas el manga, només he vist la série. I la veritat és ke si no hagués sigut tant religiós, m'hagues agradat, i molt.
Lonnia ha escrit:Doncs el manga encara es més religios ke la sèrie...
... Us queixeu de que és massa religiós per el vostre gust i després sou capaços de creure en Déu xD A més.. no sé que li veieu tant de religiós, perquè jo odïo tot lo relacionat amb aixó, i m'he llegit el manga 2 cops i l'anime m'ho he vist 3 cops ._. Només perquè fasi les coses per Déu no significa que sigui tant religiós, i encara més si no es centra basicament en aixó, surten més temes.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home... Això de mirar-ho... Ho podríem discutir... Eh, serpeta? :xiular: x''DDDDDD

Jo no li vaig veure res religiós... Tot i que tampoc li parava molta atenció, la veritat xD (no és un anime que m'entusiasmi precisament, el trobo molt repetitiu xD)
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants