IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Utena

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Ran ha escrit:Avui ja ha acabat la revolució (com a mínim fins l'any que ve ^^u).

M'hauré de plantejar això de veure la sèrie tota seguida i, si pot ser, sencera perquè tot i que entenc més coses que l'última vegada, també n'hi ha moltes que no em quadren ù_ú A part de no entendre el per què de moltes coses, em sobta que, quan l'Akio vol obrir la porta amb l'espasa per provocar la revolució i aconseguir el poder dels miracles, l'Utena pateix cada cop que ell hi dóna o.o ^^u I sempre em sap greu la frase que li diu l'Anthy a l'Utena; "El meu estimat heroi tafaner, gràcies per deixar-me tastar un bri del que tu anomenes amistat".

Ah! Encara m'haig de trobar amb aquella noia perquè em digui la pàgina web que t'ajuda a entendre més la sèrie, potser no caldria (o potser sí xD) però la curiositat em pot ^//^
Siiiiii, ja es va acabar, quina llàstima!! 8___8

I jo també m'he quedat amb dubtes, no et pensis. Crec que mirar-la sencera i minimament seguida seria una cosa itneressant per aclarir les coses, sips XD

D'això, el dolor que patia Utena podria ser perquè aquesta és l'ànima o alguna cosa directament lligada amb ella. Pensa que al cap i a la fi ha surtit del seu pit ^^ (per això em fa tant de mal quan es trenca Auch!! >__<).

I la frase aquesta és genial!!! *____* És una mica com "ha estat molt bé jugar amb tu". Nu sé, després de tot, li ha clavat una espasa perquè no creu que ella la pugui salvar. És a dir, confia més en l'Akio que no en ella, perque no està a l'alçada d'un príncep (perquè és una noia.... Cosa que em sembla una mica masclista per part de l'Anthy, realment ^^UUU).
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

I ja que opineu tots. Jo prefereixo Utena abans que KOR.

Nu sé, els triangles amorosos d'aquest tipus em poden una mica ^^UUU
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

I no fa mal notar que et surt una espasa del pit? >.< No m'agradaria pas que em passés xP

Utena o KOR? És que les bandes sonores de les dues són *-*, per a mi, les millors que he escoltat mai xD. Ben mirat, a les dues sèries hi ha un triangle amorós però un és més...bèstia que l'altre xD En fi, com ja han dit, són d'èpoques diferents i el pensament ha canviat molt ^^u
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Aquesta frase no pot ser deguda a la baixa autoestima de l'Anshii? Jo de vegades m'he sentit una mica així, i podria ser que l'Anshii pensés que l'Utena no farà un sacrifici tan gran per ella i que per això no la salvaria del seu martiri. De fet no aconsegueix fer-ho, però quan veu que l'Utena és capaç de fer-ho tot per ella va a buscar-la... No pot ser, doncs, que l'Anshii s'adoni que realment sí que és important per algú i que és més que un objecte?

Jo ho interpreto així, però com ja sabem, d'interpretacions n'hi ha moltes i mai sabrem quina és la certa... o és que n'hi ha cap de bona?  :?
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit:Aquesta frase no pot ser deguda a la baixa autoestima de l'Anshii? Jo de vegades m'he sentit una mica així, i podria ser que l'Anshii pensés que l'Utena no farà un sacrifici tan gran per ella i que per això no la salvaria del seu martiri. De fet no aconsegueix fer-ho, però quan veu que l'Utena és capaç de fer-ho tot per ella va a buscar-la... No pot ser, doncs, que l'Anshii s'adoni que realment sí que és important per algú i que és més que un objecte?

Jo ho interpreto així, però com ja sabem, d'interpretacions n'hi ha moltes i mai sabrem quina és la certa... o és que n'hi ha cap de bona?  :?
Té molt de sentit. ^^

Però tot i així, va sembla com si ho digués entre altiva i piadosa, saps què vull dir? Com "pobre somiatruites que no s'entera de res..."

I sips, només l'autor sap què va voler dir, si és que realment va voler dir res XD
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

També podria ser ^^ Tot i els dubtes que hi ha, les suposicions i possibles solucions que dieu podrien ser les que volia dir l'autora. I espero que ho siguin perquè sinó ja no entendré res xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Utena

Entrada Autor: Esbotzegat »

Aquest és el fragment per excel·lència de la sèrie. La confessió de la Kanae Ohtori. Quina pujada de tot!!!

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants