IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Utena

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

ja es podrien aver cumençat a descordat la jaketa i els pantalons desde bon començament d la serie XD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

xD em sembla que demaneu massa
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
sakurita
Entrades: 266
Membre des de: 30/05/2004 a les 16:13
Ubicació: el sostre d ksa mva
Contacta:

Entrada Autor: sakurita »

SHIT!el q donaria jo ara x estar alla... xDDDDDDDDo ser l'anthy xD
me pondre la banda en la frente...cuando pueda derrotarte como ninja
[img]http://narutosite.free.fr/sakura.gif[/img]
[color=purple]¡¡SKRAchan&Inô 4EvEr!![/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

:roll: Doncs a mi em sembla que seria bastant dur ser la núvia de la rosa...
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

i ames akaba sen (spoiler).......lesbi.... (fi de l'espoiler)
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

bueno, jo crec que la homosexualitat de l'Anthy o l'atracció que pot sentir per la Utena és una cosa més aviat subjectiva en l'anime (no sé com serà en el manga ^^U) (encara que a la peli no és gens de subjectiu. Més explícit quasi impossible!)

Nu sé, jo ho veig més o menys com el que fan les clamp a vegades, que juguen amb el tema, el subgereixen, i algunes vegades ho fan explícit, però moltes d'altres t'ho donen a entendre. I el qui ho vol veure ho veu i el que no no. Jo recordo que fins que no vai veure Sakura per segona vegada no vai caure en que podria aver-hi res entre Yukito i Tôya ^^U (i imagineu quant vai flipar amb les paraules amb les que em surt la Tomoyo en el manga! jajaja "Yo también te quiero Sakura, pero seguro que te "caigo bien" de una manera distinta a la mía" Deu meu, qui diria que tenen 10 anyets ^^UU ).

Que per cert, em sembla genial que aquestes autores, en comptes de parlar d'orientacions sexuals (hetero, homo o bi) parlin més aviat d'amor cap a una persona (per molt cursi que soni ^^UUU).
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

etto.....Uhm..... No és que sigui important ni res, però el missatge anterior era meu =Ú__Ù= Ja és el segon cop que em passa...... ains, que hi farem, tinc el cap a on no hi toca.... ^^UU
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Però l'Anthy és com una nina que passa d'una mà a una altra >.< a mi això em posaria dels nervis xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Hermione99 ha escrit:
Aloy ha escrit:ye, i voleu dir que de vegades no posen coses rares sense sentit ocult ni res per a que nosaltres ens matem buscant-li tres potes a un gat que ni tan sols existeix? O_o
Ostres no hi havia pensat XDD Potser sí. Qui sap, qui sap, podria ser que...
Yeeeeeeeah xD Deu ser això, perquè el manga l'he llegit dues vegades, la sèrie l'he vista dues vegades fins al capítol 30 (i ara em tocarà vore-la tota), i tot i així hi ha massa coses que no entenc... perquè, això de la fi del món, ni les autores ni els animadors saben què és... Per mi que deurien començar dient:

Chiho Saitô:"I si posem algo de la fi del món?".
B-Papas: "Vale, i que la fi del món tingui una germana lèsbica".
Animadors: "Sí sí, i que a més a més la fi del món sigui un home i sigui gai".

I van començar a fer, i després:

Chiho Saitô: "Ui, i la fi del món és l'Anshii?".
B-Papas: "No, la fi del món és l'Akio Ohtori".
Chiho Saitô: "I la fi del món està liat amb el Saionji?".
Animadors: "Però en Saionji tambés és gai?".
B-Papas: "El gai no era el Tôga?".
Chiho Saitô: "No, el gai era en Miki Kaoru. El Tôga està liat amb la Utena".
B-Papas: "La Utena? Però que no era lesbi?".

I així, fins que van decidir: "Bueno, naltros ja no sabem què fer, que els lectors/espectadors treguin les seves conclusions. Així especularan"

Nushe, però el cas és que enganxa xD
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Ugh, ara sí que m'has ben liat @__@ Però l'akio no s'ho feia amb s'ha germana? Ha de ser així, perquè si no, el que es troba la Nanami aquella nit hauria de ser alguna cosa més espantosa, més traumàtica... (Uhm.... Anthy i Akio fent punt de creu? O_o BRrrr... terrorífic! >__<)

P.D. ben segur que va anar tot tan bojament com ho has descrit. XD Vols dir que no estaves amagat sota la taula gravant-ho tot com el Tsubabuki? ^^ (uhm.. un nom que sempre m'he preguntat com s'escrivia ^^UU)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Sheikah ha escrit: Per mi que deurien començar dient:

Chiho Saitô:"I si posem algo de la fi del món?".
B-Papas: "Vale, i que la fi del món tingui una germana lèsbica".
Animadors: "Sí sí, i que a més a més la fi del món sigui un home i sigui gai".

I van començar a fer, i després:

Chiho Saitô: "Ui, i la fi del món és l'Anshii?".
B-Papas: "No, la fi del món és l'Akio Ohtori".
Chiho Saitô: "I la fi del món està liat amb el Saionji?".
Animadors: "Però en Saionji tambés és gai?".
B-Papas: "El gai no era el Tôga?".
Chiho Saitô: "No, el gai era en Miki Kaoru. El Tôga està liat amb la Utena".
B-Papas: "La Utena? Però que no era lesbi?".

I així, fins que van decidir: "Bueno, naltros ja no sabem què fer, que els lectors/espectadors treguin les seves conclusions. Així especularan"

Nushe, però el cas és que enganxa xD
xDDD que bo, m'he rigut una estona :lol:
Avui al segon capítol ha sortit allò de l'ou i tampoc he entes res xDD Que algú m'ho expliqui perque aquesta nit no podré dormir xDDD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

A mi del capítol de l'ou em sembla recordar que em va semblar molt curiós que et diguessin que el ChuChu havia desaparegut, que la nanami es trovi l'ou i que quan acava tot, el ChuChu torna aparéixer. Suposo que ho van fer a posta per a que ho relacionèssim.

A més, que és un altre capítol d'aquests que posa de manifest la ignorància i l'orgull de la Nanami. Com el de l'escallot i la vacca (boníssim ^^). No sé, jo aquest el trobo que fa com referència a la fecunditat de la dona i el pas de la pubertat a la maduresa (ugh, acabo de sonar com la meva profe de castellà comentant a Neruda >__<)("las abejas son fecundidaaaaaaaad! Las montañas son fecundidaaaaaaaad! La tierra es fecundidaaaaaaaad! Las moscas tse-tse del amazonas cuando salen de una convención de animales cojoneros son fecundidaaaaaaaad!" ¬¬U)

Okke, let's see, per exemple...... Nanami pensa que la Juri és una gran dóna perquè posa uns ous molt grans (es muy fecunda ella ^^U) Touga li parla que no soporta les noies que posen ous prematurament (o se li ha anat l'olla o parlava dels embaraços no desitjats, ^^U) i, no sé, no sóc dóna, però (pel que fa al tòpic "Lago azul") tot el descubriment de la menstruació i tal, antigament era molt sorprenent, no sé, la imatge que jo tinc no s'allunya gaire a les reaccions que té la nanami (del pal "què està passant?, és normal això?, li hauria de dir a ningú? Com em mirarà la resta? etc etc) clar que ara suposo (vamos, és que si no seria massa ja) que avui dia tot això no sigui tan melodramàtic ^^UUU (encara que el dramatisme d'aquesta noia m'encanta, em pixo jo solet al menjador i em miren com si estigués boig, pero bue, no passa res ^^U)

Nu sé, què en penseu vosaltres? se m'ha anat molt l'olla interpretant? XD
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí que se te n'ha anat, però he rigut una bona estona XDDDDDDD

Les paranoies de la Nanami (escallot, vaca, ou, i el capítol aquell en què volia humiliar l'anshii fotent-li cargols i coses XD) són realment genials, és per no parar de riure, i a més t'ho pinten amb més paranoia encara i lo que ella s'imagina que li diran i tal... xD

Nushe, potser hauríem de ser japonesos per arribar a entendre-ho del tot, ja se sap com són... però no puc evitar parar de riure XDDDDD
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ok gràcies xk jo no entenia res xDD Ara ja podré dormir n_n
Però el ChuChu no és un micu? XD No sabia que posaven ous..
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

@.@ io no e vis la serie a8!!! po dema xi la vure jejeje
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Yau! Que bo el capítol d'avui!! > o < I encara millor que hagi coincidit que fossin un rere l'altre!! (encara que això li pren protagonisme al Ruka ^^U)

Bue, es pot dir que la d'avui és una història ben trista, oi? Fan llàstima tots tres.

Bueno, només a comentar dues anades d'olla llavors ^^U (una per capítol ^^)

1- "Que dificil que es hacer el amor en........" el coche del Akio XD Nu sé, deu ser la meva ment calenturenta, però el Ruka i la Shiori estaven cada cop més despullats i cada cop més ejem ejem =¬¬= (sort que ho fan tot molt discretament. Podria perillar innocència dels menors de tota Catalunya! Ò__Ó XDDD)

2- Us heu fixat en les tres cadires del segon episodi? Doncs jo no ho havia fet fins avui ^^U No sé què pensareu vosaltres, però a mi m'ha donat la sensació que simbolitzaven la direcció de l'afecte. Al principi, la cadira d'adalt (la de la Shiori) mira cap a la d'abaix (la del Ruka), aquesta cap a la del mig (la de la Juri) i aquesta última cap a la d'adalt (de la Shiori un altre cop). Però, a mesura que avança la història, van cambiant de direcció. En un moment, la de la Shiori mira cap a la de la Juri, i, al final de tot, la del Ruka desapareix deixant les dues cadires restants mirant-se l'una a l'altre. Uhm......... Happy ending? ^^U Nu sé jo, perquè ha hagut de morir el pobre Ruka per que això acabés així ^^U

[Uhm..... Però m'agradaria tornar-ho a veure, per que al final no m'he pogut fixar bé en la cadira de la Juri, i no sé cap a on mirava ^^UU (he suposat que cap a la Shiori...... Però neu a saber.... ^^U)]

I bue, una última cosa que m'ha fet gràcia, la noia que es feia mal fent esgrima tenia penjat al costat del llit allò de les "garzas". Us sabeu la història? Jo no m'enrecordo molt bé, però em sembla que la cosa va d'un nen que estava malalt i com havia d'estar-se al llit tot el dia, doncs es passava dia i nit fent "garzas" de paper. No sé si el número total eren 100 o 1000 o quantes. ^^U La cosa és que es va curar, i per això es diu que dona bona sort regalar aquell número de "garzas" als malalts. (uf uf, tot això per dir que m'ha fet gràcia veue'n un piló al costat de l noia aquella? ^^UUU Vaig de malament en pitjor XD)

P.D. Que retorçats que són els membres d'aquesta escola, eh?

P.D.2 Que bé que li esqueia el vestit a la Juri! =^^=
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Caram, tu dèus meditar molt a cada capítol, no? xD

Em sembla que d'ocells de paper se'n regalen 100...n_nU Bé, qui té esma per fer-los és clar...

Diria que en allò de les cadires tens raó; l'afecte que cadascú sent per la persona estimada (tot i que si no t'hi fixes des de bon començament pot ser que et perdis, com passa normalment amb els capítols d'Utena xD).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo no m'hi havia pas fixat amb les cadires... és al·lucinant com treballen els caps d'algunes persones. Com es nota que sóc vago XD

(Fixeu-vos que la primera vegada que vaig veure Utena no entenia què passava amb la Juri i la Shôri... em donava la sensació que de debò la Juri estimava en Ruka XDDDDDDD (potser és que vaig veure els capítols així sueltos XD))

Mira, l'última escena del capítol on apareixien cadires (es veu a little malament pq la senyal d'antena no és gaire bona v_v):

Imatge

No sé, sembla que la Juri s'ha curat de la Shôri no? XD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

La simbologia del capítol d'avui l'heu entesa? Què se suposa que són aquelles espelmes que s'apaguen a poc a poc?

I per cert, bonica imatge la de l'Akio i l'Anshii... tens raó, deuen fer punt de creu perquè la Nanami s'ha sorprès tant xD
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

XDDD si, segur k feien punt d creu, i am la calor...ja se sap...un es va treien la roba i....... :roll:
Pro pobre Nanami, entre lo del seu "germà", i ara es troba amb...XD l'Akio i l'Anthy fen....punt d creu XDD kin trauma!

x cert, aixo d lo d les espelmes non tinc npi º_º?? cada cop entenc menys akestes metafores k foten XDD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants