IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Utena

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Utena

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ja que el divendres van reposar aquesta sèrie aprofito hi per dir que... en comparació amb el manga, l'anime sembla més divertit. Amb els cabells de colors.. XD i les ombres xineses aquelles... :?: XD. Però es van saltar el pròleg. I a part d'això, crec que si no has llegit el manga poca cosa de l'anime s'entén.. XD. Qui sap, qui sap, podria ser que...
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 04/08/2005 a les 01:20, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

a quin pròleg et refereixes???
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

allo q fan sempre al principi oi??
allo d les ombres q representen personatges??

XDD clar:Qui sap, qui sap, podria ser que...
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

vols dir que en el manga no surt aixó del príncep???
i tu qué creus que és millor, el manga o l'anime???
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Ostres... ..jo sols vaig veure algun capítol d'aquesta sèrie... ...i la trobava molt però que molt cutre i una mica surrealista... ...és impressionant el que poden fer uns quants japonesos tancats en una habitació de 3 x 3 metres, amb quatre caixes de sake...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Opino el mateix que tu, però potser l'hauria de veure'l una mica més per poder fer-ho.
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

a mi sincerament, l'utena m'encanta. il'skynet té raó, aquesta sèrie té molts missatges entre línies, que si no et veus la sèrie sencera, no l'entens res.
si veièssiu la pel·lícula (que és una mena de mon paralel a la sèrie), us quedarieu pitjor, perque es més surrealista, però es que a mi m'encantaaaaaa!!!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo opino que tan el manga com l'anime són bons. Però per entendre la sèrie has de llegir-la i veure-la. El manga té una mena de pròleg al principi que va molt bé per entendre la sèrie.

L'anime, en comptes de pròleg, afegeix escenes curioses i divertides. La Nanani al manga només apareix una vegada, crec, si més no apareix moooolt menys que a l'anime.

Els tios de la rosa negra només apareixen als especials del manga del 5è tom... en fi, una cosa raríssima.

P.D.: m'encanta la BSO d'Utena. (8) Zettai Unmei Moku Shiroku
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

a mi m'agrada molt la Toki Ni aiwa (em sembla ke 'escriu així), ke correspon al ball de les roses de la película, és preciosa!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo prefereixo el "Hikaru Sasu Niwa", que és la cançó aquella que toca en Miki, algo així com el "Jardí lluminós" o quelcom similar.

Però la que sens dubte m'encanta és la que dóna nom a una de les meves webs: "TRUTH"

(8) MISSING TRUTH AND FOREVER
KISSING LOVE AND TRUE YOUR HEART (8)
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sheikah ha escrit: La Nanani al manga només apareix una vegada, crec, si més no apareix moooolt menys que a l'anime.
Rectifico: he consultat als Moments Estelars Chuchu, una mena de recordatori que apareix al darrer tom d'Utena (el 5è, no l'especial), i allà es diu que la Nanami no apareix al manga. O sigui que la del ball deuria ser una altra. Es veu que la Nanami no apareix físicament, però sí en un retrat. De totes formes, tot i que no se'n menciona el nom, la Chiho Saito ja deuria tenir una idea clara que aquest personatge existiria.
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 01/08/2004 a les 16:29, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Jo el manga d'Utena no l'he llegit i l'anime només he vist alguns capítols... la veritat es que no m'agrada gaire, i la vegada passada que van emetre la sèrie no em vaig enterar de gaire, tan surrealista...
O sigui que ara no l'estic veient, de fet lo que m'agraden són les cançons, la de l'opening. ( es ke...)
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

i allo d extra extra q fan cuan l'utena rep el desafiament x als duels¿?¿?¿?
q i te a veure el casament des conills i d les guineus amb la wakaba¿¿?
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
mon2
Entrades: 19
Membre des de: 28/06/2003 a les 00:39
Ubicació: En mi mateixa

Entrada Autor: mon2 »

Jo també penso que Utena va bé llegir el manga i veure l'anime, perquè una cosa complementa l'altra per entendre la història. Al manga hi ha menys detalls, pro lo del pròleg (el primer tomo) que és on s'explica la història de la Utena abans d'entrar a l'acadèmia queda molt més clara que amb les referències que se'n donen a l'anime. Però per altra banda l'anime és molt més gràfic, tot lo de la Rosa negra i tot això.
I els capítols parideros de la Nanami són genials: entre lo de l'esquellot de la vaca i lo de pondre l'ou.... XDDDDD És tan surrealista que és senzillament genial. I les ombres també donen molt joc, tot i que a vegades deuen referir-se a jocs de paraules japonesos o coses així i per això no els entenem.

Siau!
Take my revolution!!
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo el k no entenc es k l'Anchi k fa sent com un trofeu d ki guanyi els duels? K vol dir nuvia de la rosa si el k fa de noi es una tia? ?_? I ki es el tiu ke surt al final ballant amb les dues? i pk amb les dues? (Tp le seguit gaire...)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

El ke surt ballant amb les dues es en Deus, el mateix príncep ke va donar-li l'anell a l'Utena.
I lo de l'Anji, suposo ke si a una persona desde molt petita l'incitebn a una cosa i li fiken al cap akesta manera de viure, doncs creix amb akest ideal i ja no hi ha ki li tregui.
Però el fet de ke l'Anj sigui la núvia de la rosa té a veure amb el seu pasat i el d'en Deus.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

A oks, gràcies sound n_n
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

SPOILERRRRRR SPOILERRRRR ENORMEEE

Suposo q akest text explica el xq l'anji es comporta d'akesta manera:

La llama del sentimiento:
‘Yo soy capaz de sentir. Soy capaz de ver y emocionarme, de escuchar y conmoverme, pero no puedo expresarlo; no me está permitido. Porque yo soy la mala. Yo soy la bruja, y las brujas no pueden comunicar sus sentimientos. Cada vez que Utena me decía algo (en sus gestos, en sus palabras) hallaba una nueva voz, y aquellas almas atormentadas parecían dejarme en paz, como aullentadas por la luz que ellas me estaban privando de encontrar. Pero yo no podía creerlo; me resultaba completamente imposible creerlo. Y yo seguía condenada, sufriendo eternamente... sólo por amor. Si fui capaz de hacer lo que hice por amor, ¿quién puede decir que no tengo sentimientos? ¡Sé lo que es sentir, lo que es querer a alguien con todas tus fuerzas y no poder tenerlo jamás! Yo ya tenía a mi príncipe, pero nuestra relación resultaba imposible. Y fue ese amor loco, ese amor incondicional y suicida el que me hizo quedarme con ella, con la luz del mundo, con el poder de los milagros, con la fuerza de la revolución... que era mi hermano. Y cuando fui condenada no me arrepentí, porque sabía que aunque fuese una vana creencia, sólo por un momento, o quizá por toda la eternidad, sabía que había hecho lo correcto. No me importaba sufrir para siempre el blandir de un millón de espadas en mi corazón si así podía estar con mi príncipe para siempre. No me importaba sufrir el resto de la eternidad aunque dejara a oscuras un mundo encerrado en su propio ataud. No me importaba sufrir para siempre la soledad del olvido y la nostalgia de unos tiempos felices si él estaba bien. Lo hice por él. ¡Por él! Entonces, ¿por qué? ¿Por qué? ¿Por qué?’
Aquellos pasillos de la escuela jamás volverían a ser los mismos. Anshi lo sabía, pero ya no le importaba, ni eso ni nada. Y con paso ligero pero calmado, su sombra recorrió por última vez el hivernadero que le había condenado a su cuidado durante todo aquel tiempo, con la intención de abandonarlo con toda la alegría del mundo. Mientras tanto, los rumores seguirían corriendo, pero ella ya no los escucharía. ‘Ahora tendré que rehacer el sello de la Rosa de nuevo. Todo esto ha sido una pérdida de tiempo. Aquella chica pretendió ser algo que no era y la revolución no se produjo. Pero llegará un momento en que...’. Anshi se quedó mirando a Akio con su altivez e impasividad habituales. Y tras dejar sus gafas sobre el escritorio del subsecretario, éste último sabía que algo había cambiado. ‘Esta vez todo será diferente, hermano. Esta vez sé lo que tengo que hacer. Ella me está esperando y hacia ella es a donde voy a ir. Tú puedes quedarte aquí, encerrado en tu ataud para siempre, porque no sabrás jamás dónde se encuentra la verdadera luz del mundo’. ‘¡¿Pero qué dices, Anshi?! ¡¿Adónde vas?!’. ‘Esa chica no ha desaparecido. Ha abandonado el ataud en donde estaba encerrada y ha podido ver la luz. Y por una vez, yo quiero conseguirla también para mí’. Y partió de la estancia mientras su corazón, por primera vez, latía a cien por hora.
¡¿Pero por qué te vas?! ¡Anshi!
‘Espérame, Utena. Espérame, estés donde estés. Sé que muy pronto volveremos a vernos, y esta vez seré yo quien vaya a buscarte’. Sí se había producido una revolución: la de su propio corazón, y eso era más que suficiente. Por fin soplarían otros vientos, y las rosas de la escuela Ohtori morirían para hacer nacer las suyas, las suyas propias, las únicas. ‘Cuando nos volvamos a encontrar... brillaremos con luz propia, Utena. Hasta entonces, espérame’.
‘Ya sabes que si tienes algún problema, puedes contármelo, Anshi, porque tú y yo somos amigas’.
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

u sento ^^U.
xo la veritat es q es un text tret dls forums dl 3xl, i el q vaig fer va ser copiar i pegar, i no mi vai fixar en les faltes d'ortografia.
prou en faig quan escric jo.........
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

d'on vas treure akest text yuki???
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants