IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

ELS NOIS TB PODEN LLEGIR SHOJO

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Avatar de l’usuari
Uruki4
Entrades: 15
Membre des de: 22/05/2010 a les 04:17

Re: ELS NOIS TB PODEN LLEGIR SHOJO

Entrada Autor: Uruki4 »

Jo aquestes ximpleries de separacions de sexe ho trobo molt ximple, fins fa poc el rosa era gairebé exclusiu del vestuari de les noies i mireu ara al carrer i molts nois vesteixen d'aquest color... Doncs amb els mangues i els animes igual...
Gràcies a Déu mai he tingut problemes per llegir shôjo però si mai em digués ningú res passaria de la persona, si t'han de mirar malament per llegir shôjo es que la persona es força ignorant.

Parlant d'anècdotes, al meu pare li encantaven Bola de Drac i el Doctor Slump, i a la meva mare Escola de Bruixes! xD
I el Shin-Chan el miràvem en família, era una estampa ben curiosa xD sobretot els comentaris de l'àvia XDDD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: ELS NOIS TB PODEN LLEGIR SHOJO

Entrada Autor: Esbotzegat »

Esclar que sí, Uruki. Tens tota la raó del món.

Ostres, jo ara no sé si ho vaig dir però ma mare un estiu va mirar "Fushigi Yûgi" xD S'hi va enganxar perquè era un culebron...
Avatar de l’usuari
Uruki4
Entrades: 15
Membre des de: 22/05/2010 a les 04:17

Re: ELS NOIS TB PODEN LLEGIR SHOJO

Entrada Autor: Uruki4 »

xDDD

A mi la meva mare com que m'hi veia enganxat mentre feien la sèrie començava a dir (imitant la Miaka):
-Tamahoooomeee *o*

xD

CVosa que feia que m'enfadés perque no em deixava sentir els diàlegs... XDDD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants