IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Sèries YAOI

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Sèries YAOI

Entrada Autor: Esbotzegat »

Com ja deveu saber, he començat a fer la secció yaoi (si no ho sabieu la podeu trobar a Sèries --> Yaoi). El problema és que ara vull posar una mica d'informació sobre sèries yaoi i el cas és que no en conec moltes, que diguem. Conec els títols de les més essencials, però ni sé de què van ni en tinc imatges.

Si algú té imatges que sàpiga de quina sèrie són i tal, doncs em faria un gran favor... ^^U

I recordeu que el YAOI és un gènere que s'inclou dins del Shôjo, o sigui que si voleu comentar alguna sèrie yaoi aquest és el fòrum adequat.
Laura_Esca

Entrada Autor: Laura_Esca »

Hola Sheikah! Jo tinc imatges de Gravitation, perque es una serie que m'agrada moltiiiiiiisim :D A mes tambe tinc tota la serie i cançons. Si vols que et passi alguna cosa , pots agregarme al msn. La meva direccio es Laura_Esca@hotmail.com

Fins un altre :wink:
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Jo et podria explicar coses sobre Zretsuai i la seva continuació, Bronze, però imatges no tinc cap. Si t'interesa m'ho dius
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Gravitation... ZetsuAi... *_* són sèries que em sonen molt a yaoi... jjiji au, vinga, comenceu a explicar i a passar info :D
Laura_Esca

Entrada Autor: Laura_Esca »

Hola! Sheikah, si tu em dius per on et puc passar la info , et puc fer un mega resum de la serie , dels personatges , i una mica d'informacio general XD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ostres el ke et diu la laura_esca és molt més de la informació ke jo et volia onar, però mira, te la poso igualment, jejejeeje
La sèrie Zetsuai 1989, comença amb un noi ke recorda una noia ke va veure jugant a futbol, i ke tenia una mena de mirada salvatge, i es va enamorar... llavors el noi es desperta en una cama al costat d'un altre home i s'espanta( "pero si jo no m'ho faig amb tius!!" diu). Akell home es desperta i li diu ke l'ha trobat borratxo i baix la pluja dormint, i ke per aixó se l'emportat cap a casa.
El noi ke l'ha recollit es diu Takuto Izumi i li agrada molt jugar a futbol. Té dos germans petits, però com ke els seus pares són morts, són a la casa dels seus pares adoptius, en canvi, Takuto viu sol i és estudiant.
El noi ke era dormint baix la pluja, es diu Koji Nanjo i és un cantant molt famós, ke porta una vida una mica rebelde ke treu de polleguera als seus representants.
Per coincidències de la vida, la noia de la ke s'havia enamorat, era en Takuto, i es veu ke els nois de l'escola li havien dit ke era una noia, perke s'havien confós amb la germana d'en Takuto, la Serika (fan incondiconal d'en Koji).
En Koji segueix enamorat d'en Takuto e intenta ke akest li correspongui. A mesura ke avança la història coneixem el ke els va pasar als pares d'en Takuto, la familia del Koji (uns cabrons, per cert), etc...
Però tot no s'acava amb Zetsuai 1989. Desprès d'akesta obra hi ha Bronze, ke és la continuació, amb els mateixos personatges. El nom de l'obra es deu més ke res als discos ke treu en Koji (Zetsuai i Bronze).

Bueno, doncs si vols res més diga-mo
chauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

per cert seikanet, tinc molts doujinshis yaoi, però de sèries ke no són yaoi... bueno, ja m'entens. si vols et paso, però m'hauràs de dir on, hauràs de tenir molt espai, i molta paciència, perke són moltes pàgines.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Mmmf... õ_õ no sé, el problema es que no tinc molt d'espai per posar doujinshis... >_<
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ostres, ja no m'enrecordava d'una cosa. vaig fer una petita comunitat fa temps per pasar-li els doujinshis a una amiga meva, les direccions són:
http://ar.groups.yahoo.com/group/yaoimochito/
http://es.groups.yahoo.com/group/yaoimochito2/
http://es.groups.yahoo.com/group/yaoimochito3/

no m'he enrecordat del grup akest perke em vaig cansar de posar imatges i ho vaig deixar còrrer, però trobareu molts doujinshis de yu yu hakusho: un kuramaxhiei
si es ke... kina memòria ke tinc....
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

i si ens diguessis la contrasenya???
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

t'has de unir al grup per poder entrar a ver les fotos, és automàtic, no has d'esperar ke jo doni el vistobuenu
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo ja m'he unit n_n
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

no se com u veus xo cuan apreto a unir el grup, em surt:Escribí tu nombre de usuario y contraseña para continuar

= soc jo.......
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

en akest lloc, hi haurà alguna opció per registrar-te al yahoo, mira bé.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants