IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

fugishi yugi

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

fugishi yugi

Entrada Autor: Karura »

fushigi yugi es la meva serie d'anime preferida, almenys de moment, jo encara no l'he vist acabar es el primer cop que la segueixo pero al principi em va agradar molt pels personatges, com estan definits i tot aixo (els que mes em van agradar van ser en Nakago i en Hotohori, i mencio especial a la Yui) i perque al final de cada capitol et quedaves amb les ganes de veure'l continuar, jo la veritat em vaig emocionar varies vegades veient la serie. pero a partir de que comencen el viatge cap a Hokan (era Hokan no?) per trobar el "shinsajo" (no se si ho escric be, suposo que no) els capitols van anar degenerant. Estaven mitjanament be fins que troben el 1er "shinsajo" pero a partir de que se separa el grup i les ilusions optiques d'aquell de Seidyu (tambe ho he escrit malament oi? :oops: ) i ho dic fins aqui perque no he vist mes , trobo que... no se, perd la gracia. Si no fos una hora perfecta per mirar-la (just despres de dinar) la seguiria mirant, si, pero no amb aquella gairebe desesperacio d'abans, quan engegava la tele un quart abans per si hi havia un imprevist i començava abans d'hora.
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Bueno, et recomano que miris la sèrie fins al final, ke encara hi ha moltes sorpreses!! Jo ja la vaig veure l'altra vegada ke la van emetre, quan s'acabi ja comentarem, si vols :) I tens raó, els personatges estan molt ben definits..
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

Molt be espero ke magradi el final, el capitol d'avui ja ha estat millor, krek que el que passava amb els altres era ke hi havia massa lio (tots separats, ilusions optiques, problemes amorosos...) i van intentar encabir masses coses en un capitol de nomes 25min. pero ara suposo que tornara a estar be. ja en parlarem quan s'acabi (no em digueu com s'akaba eh??que em fastidia molt!)
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

-Hokan... jo diria Hôkan ^^
-És shinzaho.
-És Seiryû.

No me'n foto de tu, corregeixo perquè ho sàpigues eh ^_^

La sèrie... és suppainteressant. Et venen ganes d'engegar-los a la merda per tallar-la sempre en un punt interessant ^^

El manga crec que és molt millor. Et recomano fermament que te'l compris si pots.
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

Si, la veritat es q també es una de les meves series d'anime preferides, potser va ser la que em va enganxar al manga. Aquesta o Karekano q es una obra mestra!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

Hôkan, shinzaho, seiryû... ja procurare recordar-ho. kuan pugui em sembla k em comprare el manga molta gent mel recomana aixi k ho intentare^_^
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

ei...ahir dilluns dia 15 de desembre 2003 dC (perke no us ekivokeu XDDDD) a fushigi yugi en tamahome i la miaka eren al mon real, i kuan se separaven i en tamahome estava sol (pubret) escoltava a dos cantants de per alla. les 2 cançons em sonaven molt es ke realment son cançons japoneses o ja havien sortit o ke????bueno si u sabeu contesteu i si no es igual ^_^

PD: avui dimarts 16 de desembre 2003 dC kuan s'ha mort en hotohori m'he posat a plorar (pero molt, moltisim els meus pares s'han espantat i tot) es normal o es k soc una bleda sentimental??? (o les dues coses, ki sap)
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Són diferents cançons però semblants entre sí. Link: http://houshin.net

Posar-se a plorar? Depèn dels dies pots plorar fins i tot perquè trepitgis una formiga.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

fins i tot perke s'hagi acabat el nesquick...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

gracies sheikah! jeje es veritat jo laltre dia vai començar a plora numes pk l factura dl mobil era 2 euros + cara dl ke esperava.
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

uffffff 2 euros!!!! si els tinguess!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

dons mira kom ke ara es temps d paradetes ves a 1 carrer ben comunicat i comença a vndre pulseres i burrades dakestes a 10 cnt, i al inal tindras 2 euros!!!! faras el ridicul xo tindras ls 2 euros XDDDDD
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

i si no m'en vai a la rambla i faig d'estatua XD
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

XDDD i tant i tant xo tb pots fer dakells ke venen diaris o mocadors... x cada 5 diaris venguts t treus 1 peça d roba ja veuras ke be ke va el negoci!!! XDDDD
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

"Nens, una mica d'imaginació! Res de pulseretes!! A la meva època fèiem làmpares ràpidament... un feia la làmpara i l'altre feia dissenys cutrillos però macos i apa, a fer-se d'or!"

Sembla mentida, però és cert. Fer cosetes així és entretingut, fàcil i dóna resultats. Jo he fet dues làmpades* (cuuuuuuuuuuuu[...]tres, però làmpades*), llàstima que mai les he anat a vendre...


* és làmpades o làmpares?
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

Làmpades? aixo sona a nom de crustaci XDDDD i amb aixo de "a la meva epoca..." sembles 1 iaio!!! XDD
jo recordo ke kuan era + petita venia akells vidres ke hia x la platja als nens petits a uns preus tope d'alts (25-100pts cada vidre) mb 1 amiga i dspres anavem al bar i ens compravem ls gelats + cars pk ens haviem forrat!
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

jo a la platja venia pitxines i ossos d calamar a 20 pts
m'en recordo q els unics q em compraven eren estrangers!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

yuki tas feta tota una dona de negocis!!!! XDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

jeje els estrangers devien kreure ke eren amulets de la sort o kses aixi i llavors compraven a sako! podries muntar 1 tenda de records dl pais i estafar-los XDDDDD
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo una vegada al poble vai fer una colecta per un gos abandonat... vam recollir unes 6000 pts i woita, les vam fer servir per vacunar-lo. Em penso que és l'única obra benèfica que he fet en ma vida que ha donat resultats¬¬
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants