IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

fugishi yugi

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

uns quants l'any passat en vam fer una x lo d l'artritis (de la marató d tv3) i va nar força be 63 euros em sembla
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ostres *_*!!! jo mai he fet coses d'akestes, ara us admiru i tot!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

A veure si akesyta admiracio et serveix x convencer al seikah q em puji a ninja grau superior XD ( q es broma eh!!)
yuki_14 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27/12/2003 a les 17:50, en total s’ha editat 1 vegada.
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

jo tampoc fai mai kses "bones" d'akestes... ah buenu si 1 dia mb el cole haviem d fer 1 colecta benefica a favor dls malalts d nosekina enermetat rara... xo jo (kom sempre) portava la comptabilitat dl meu grup i vam reunir + dl compte i 1 10% va ser x mi XDDDDD
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

jujuju... necessito a la meva administració, persones ke pensisn com tu Karura, ke m'en dius?? XDDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

mmm... molt be sempre i kuan tingui (com a MINIM) el 15% dls beneficis i permis x prendre 1 tasa d xocolata calenta a mitja jornada XDDDDD
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

mmm.... m'ho hauré de repensar aixó de la xocolata.... XDDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

perqueeeeee???? :cry: :cry: :cry: jo vull xocolata!!!!! :cry: :cry: pero si ls robots no en necessiten com no la fagis servir d combustible!!! ets 1 dictadora :evil: buuuaaaaa :cry:
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

però la xocolata només podrà portar un terró de sucre, ke si no tothom es pensarà ke soc una blandengue!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

No si al final acabare fixan-te jo XD
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

gracies senyora soundwave, snif, snif... :cry: li estic molt agraïda...
el meu pensament: maleida tirana, ojala tingui 1 error dl sistema i kedi destruida... llavors tindre tota la xocolata ke vulgui juasjuas! :twisted: XDDD
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

bah, dona, a mi m'agrad tenir els meus empleat contents ^_^
sound pensa: jejejejejj.. o sigui ke en vols sucre eh?? doncs ara només et posaré sacarina MUAJAJAJAJAJ
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

jo tb vui sukre!! sok una viciada ke sen menja els terrossus sences no ueu fet mai?
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

molt be doncs estare contenta!!! ^_^
karura pensa: a mi tb magraden ls terrossos sencers xo akesta mala **** (piiip) no men vol dunar i em posa sacarines!! ni ke fos diabetica!!! doncs ja veura blanquejare ls seus diners i mels kedare x comprar sucre!! juasjuas :twisted:
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

doncs apa, el teu contacte ja està fet
sound pensa: juajaujauajaua!!! no sap ke hi ha una clàusula ke està feta amb tinta invisible i ke només es veu amb suc de llimona ke diu ke si desapareixen diners ella tindrà tota la culpa i m'haurà d'indemnitzar... així podré escapar amb les cuartos ke robi els ke ella em doni!!! MUAJAJAJAJAJ!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

^^' sou unes paranoiques acabades!! (perdoneu k canvii d tema pero...)
parlan d fushigi yugi, yo primer em vaig llegir tot el manga(es fabulós), i les meves amigues em van dir que l'anime estaba tambe mol be, pero k no es pot comparar am el manga, pero =ment mel vaig mirar xq em feia gracia sapiguer kina veu tindrien i totes akestes coses...ah! i x cert, karura, jo tambe vaig plorar mol, sobretot kuan es va morir el nuriko, i tambe en hotohori... :cry: i creume, si et llegeixes el manga, encara plores més (t'ho dic x experiencia -_-) i ara el OVA'S deu meu kina passada! san enrrollat moltiiisim els del 3xl.net!!! >o< no tinc paraules x expresar com men sentu de felis! WIIIIIIIIIIIIIIII!!! :D :D :D :D :D
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

moltes gracies sound dma mateix començo :P
karura pensa: akest espai en blanc es sospitos... hi deu haver 1 clausula secreta... es igual jo fare 1 clausula secreta ke numes es podra veure amb lents d contacte vermelles XDDD ke dira ke si hi ha alguna clausula secreta a part d la meva clausula secreta haura d ser invertida (o sigui la culpa x la sound XD) vaja inclus en l meu pensament akestes paraules sonen paranoikes XDDDD
------(canvi d tema)-------
de dbo ke en manga plores +???? ai doncs haure d demanar k em comprin + pakets d clinex kuan em regalin els mangues (al rei blanc el manga d'utena; al ros el de fushigi yugi; i al negre pakets d clinex XDDD)
ho sento no ho he pogut evitar t'auras d'acostumar a ls meves paranoies :wink:
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

xDD jajaja no tamoinis dona, x paranoies les meves jeje! com k encara no tic massa integrada al forum no e cumensat a fer d les meves pero tot es posar-si jojoj :twisted: xDDDD

pd: aixo si, al manga surten tots wapiiiisims (nuriko,tasuki,tamahome,hotohori & company), res a envejar a l'anime xD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

La tornada de Fushigi Yûgi! (per posar noves sèries i tal  :roll: ). Podrem tornar a veure aquest anime a partir del dia 15 de Febrer a les 14.25h en substitució d'Slam Dunk.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Pfffff, kin pal de serie xD

I kina ressucitació mes bestia de post, 1 any i un mes despres :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants