IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Ja em vist la pel·li de Sakura!!!!!

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Per cert, algú sap què és això? No serà la segona pel·lícula? Sinó, algú sap què és? (uis, quantes preguntes xD)

http://cultura.gencat.net/llengcat/cinema/sakura.htm
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Morwen ha escrit::wala: no foteu que era avui? yo kreia k era el diumenge UAAAAAAAA ME LE PERDUDAAAAA`
trankila el sheikah te la passarà per un fansub en català ;)

Per cert... O,O KE JA LA TENIU EN CATALÀ??? PASSEU-ME-LAAAAA LAAA LAAA LAAA CANTAREM MIRANT AL CEEEEEL. LAAA LAAA LAA LAAAAA IT'S MY LIFE... :lalala: (La cançó es diu Tooi Kono Machi De. Al fòrum vell la Mon2 en va penjar la lletra, ja us la posaré aquí). És una cançó preciosaaa
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ereza ha escrit:De tota manera, espavileu a baixar-lo perquè no sé si aquest servidor aguantarà gaire.Per cert, Sheikah, si t'interessa tinc diversos MP3 de Sakura, Yû Yû Hakusho, el nou Dr. Slump i Orphen. Si vols te'ls passo per posar-los a la web :)
KYAAAAAAAAA PERÒ KES AIXÒ SI JA L'HAN GRAVATTTT!!! (no ho havia vist). MOLTES GRÀCIES EREZAAAA!!!!! I sí, passa'm tots els que puguis, que n'hi ha moltes que no he pogut gravarrrr *o* Ja quedarem d'alguna forma!! EREZAAAA ETS EL MEU HEROIII (o heroïna? :S)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Heroi (però tampoc n'hi ha per tant ^^)

La pel·li la tinc gravada, però em passa el que em passa últimament amb les gravacions del K3 (que al reproduir-les a la tele es veuen bé, però al passar-les a l'ordinador fatal), per tant, aquesta me la guardo en vídeo...
De tota manera, si ja teniu la pel·li en algun altre idioma puc mirar de penjar en algun lloc el so en català.
Sheikah ha escrit: trankila el sheikah te la passarà per un fansub en català ;)
???
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Dooooncs que com que la Morwen és aficionada als fansubs i se la vei tan trista per haver-se-la perdut, doncs que si volia ja li passava jo per un fansub (sempr ei quan em posi l'Adsl i em compri la tarja de tv >.< - o sigui que en té per rato)
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

wow, sip, ereza, aixó són els vestits que fa la tomoyo a en shaoran i a la sakura en la segona pel·lícula. jo l'he vist en fansub, quasivé ploooooooorrrrrooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en castellà la veu d'en quero és horrible, té accent mexicá
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 64 visitants