IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

curiositat Ladyoscariana ^^U

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

curiositat Ladyoscariana ^^U

Entrada Autor: Aloy »

Hellos! Primer tema que obro i per dir una parida! ueeeeeeeeeee!!!!!! XD

Okke, no gaire cosa. Només que avui, per motius i causes sobrenaturals (ugh, he somiat que tenia nausees i m'he desvetllat, normal, no? ^^U) m'he llevat d'horeta (a les 9? O_o) i he posat la tele a veure que hi feien.

Yau, no val gaire la programació matutina, ja us ho dic ^^U M'he estat mirant Tele 5 i sembla que fan un anime que es diu "UFO baby" (que em sona d'alguna cosa i he de comprovar encara de què ^^U) i després Hamtaro. I.......No, no feien Lady Òscar. O sigui que, que té a veure tot això amb Lady Oscar, aquell shojo tan i tan vell que fa un temps emetien perl k3??? Uhm... Això mateix em pregunto jo ^^UUUU

Però resulta que sí que té a veure (Japó sabrà en què) perquè, a que no sabeu qui hi surt a Hamtaro? (vale, sí, Hamtaro surt a Hamtaro, però no era la resposta correcta ara ¬¬U) L'Òscar!!!! I fent de veterinària a més! (i no, no era un efecte secundari de l'embaraç psicologic d'aquest matí ^^UU) I no només ella, si no que el seu ajudant és l'André!! I, encara més graciós, van vestits amb l'uniforme de la guardia sota la bata!!! A vore, algú em podria explicar aquesta anada d'olla a que ve? ^^U PErquè la veritat, mai mai però és que mai dels mais hagués relacionat la idea "Hamtaro" amb la de "Lady Òscar" al meu cap! >__< (síntesi impossible... @__@) Si la posen com a una apassionada dels animals! Com pot ser?? Si no tenia ni mascota! (simplement, flipant encara ^^U)

De debò que aquests japonesos estan ben bojos ^^UUU
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Lady Òscar i Hamtaro? >.< Aquest món s'està tornant boig! No ho acabo d'entendre però m'hagués agradat veure-ho xD perquè costa molt de creure ?_?
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

A Hamtarô surt Lady Oscar? Ves per on xD

(Vols dir que no somniaves, encara?)
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants