IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

una mica de shonen ai please!! ^o^

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

una mica de shonen ai please!! ^o^

Entrada Autor: Aloy »

Hellos!! Diferents preguntes per als que les vulguin respondre ^^

- Quin és el vostre shonen ai preferit?

- I personatge preferit?

- Que preferiu: Yaoi o Shonen ai?

- Tendre o dur?

- Clara tendència Seme i Uke o una mica més realista?

- Quin manga voldríeu que es publiqués aquí?

Uhm... I no se m'acut cap més. Encara que, un altre dia, si tot va bé, podríem parlar també dels mangues online, si us sembla (en general. No cal que sigui d'aquesta temàtica, no? (encara que no conec gaire de diferents ^^U))

@DEUs!! ^o^
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ui, jo ja m'he perdut amb tant de tecnicisme xD
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

- Quin és el vostre shonen ai preferit?

yami no matsuei/ gravitation ^Q^
- I personatge preferit?
eiri yuki watari.. tots!!
- Que preferiu: Yaoi o Shonen ai?
YAOI WILL BE DOMINATE THE WORLD
- Tendre o dur?
jejjeeee... dur
- Clara tendència Seme i Uke o una mica més realista?
mes igual mentres sigi yaoi
- Quin manga voldríeu que es publiqués aquí?
mols kom kizuna (k no kunek) i tal ejejej
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Uix kuantes preguntes...XD aviam, nem per passos

-Gravitation :D
-Personatge preferit...ugh no puc triar m'agraden tans >o<
-Prefereixo yaoi, pro el shonen-ai tmb va be (pro avegades es pasen d cursi i...x_x)
-Hm...tendre o dur depèn del moment, (i dels personatges k siguin, esclar) XDD
-Bé tan hi fa, mentre sigui yaoi ^^
-Buf..hm...no se suposo k mangues yaoi k desconec com Level C,Kizuna, o d'altres


Va b tenir un tema d shonen-ai al forum!! ja tokava!!! :)
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit:Ui, jo ja m'he perdut amb tant de tecnicisme xD
A vore, uhm.... com no has especificat hauré de definir totes les coses que possiblement són tècniques (algú em podria dónar una mà ^^U Si veieu qe m'equivoco, corretgiu-me, eh? ^_~)

Okke, per si un cas, diferenciaré primer entre Shonen Ai i Yaoi (o almenys el que jo entenc per cada cosa):

Shonen Ai diguem que són històries d'amor (per suposat entre dos homes) que tenen un fil argumental que no es centra necessàriament en el sexe. I si surt, sol ser, no diré secundari però sí molt tendre i amb afecte (a no ser que algun "Malo maloso pervertidillo" viola al prota, com ja sol passar ^^U). Mentre que el yaoi solen ser històries més de l'estil "aquí te pillo aquí te mato" diguem-ne. No tenen gaire fil argumental i se centren bàsicament en el sexe.

Doncs molt bé! primer punt aclarat! ^o^ (tot i que potser no calia, però bue, no ha costat gaire d'escriure ^^U). ara toca suposo Seme i Uke, ne? ^^. A veure, aquests són dos rols típics que solen assolir els protagonistes tant de shonen ai com de yaoi. Són dos estereotips bastant marcats en què el Seme és la part masculina, sèria, pícara, i que porta la veu cantant en la relació. Normalment és el que incita a l'altre a tenir-hi relacions. Mentre que l'Uke és tot el contrari. Sol ser afeminat, tímid, innocent, indecís, i manipulable. Bé, totes aquestes descripcions són trets generals. Però per a que se'l pugui classificar en algun bàndol hauria d'apropar-se d'alguna maneraa lo dit. Encara que val a dir que el resultat final de la personalitat del personatge ja depèn del mangaka. ^_^ (perque també hi ha personatges que físicament són semes, però són innocents i manipulats, i també a l'inrevés.) (Un exemple de Seme i Uke, podrien ser Tôya i Yukito de CCS)

I...... Diria que no hi ha més tecnicismes, ne? ^^ Doncs aquí acava la classe! Ye! Bona nit a tothoooom!! ^o^

P.D. Yau, un dia fa molt de temps em vai aconseguir baixar el primer epidosi de Gravi i..... Em va decebre molt Ú__Ù Nu sé, el vaig trobar massa pastelós, sabeu que vull dir? Clar que després tothom que l'ha vist m'ha dit que val molt la pena i que és molt divertida...... Nu sé algun dia li donaré una oportunitat a vore que tal (però ara per ara, no aguanto al prota.....) (uhm..... Recrdo que un dia una fan de gravi quasi mossega a una amiga meva perquè va descriure al prota com a "una Chibi-Usa Maricona cridanera" ^^UUU) (hi ha molt boig en el món.... Mossegar és de molta mala educació! Ò__Ó XDDDD)

P.D.2 Estic d'acord amb tú akira que a vegades en el shonen ai es passen de cursis. I si no, N'hi ha molt d'aquests curtets que repeteixen el que un ja ha llegit cent cops en altres ^^UU falta una mica d'originalitat a vegades... (Però val a dir que els millors disenys de personatges me'ls he trobat en shonen ai) (tot i que els millors cosos són dels autors de Yaoi XD~~~~~)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Bé esq l'anime da Gravitation no t res a veure am el manga *o* son genials els toks d'humor k te XDDD clar k en Shûichi no es dels k millor em cau pro x'D fot unes "payasades"..!
Pro la vritat esq no se li pot demanar + a aquesta serie: bon dibuix, l'argument no es fa pessat, bona musika, el yaoi, els personatges...(Eiri, Tatsuha, Ryuichi, Tohma :XD~~: ...etc) >o< no podria escollir-ne un d prefe..tots tenen el seu encant (menus el shû k pensu jo k es el k utilitzen ells x....divertir-se XDDD)

Bé pero posats a demanar, es podria dir k no hi ha massa Lemmon (U_U pro m'imagino k a la Maki tmpoc li deuen deixar fer massa yaoi dur i opta x fer-ho en els doujinshis ^^U k i farem jeje)
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Oooh... entesos. Potser una barreja shônen ai i yaoi, que ni molt d'un ni molt de l'altre.

I aviam, com que tot el que tinc de yaoi són dôjinshis, doncs tampoc no conec gaires personatges ni res.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants