IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Sessions intensives de Shôjo

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Sessions intensives de Shôjo

Entrada Autor: Esbotzegat »

Fa una estona a algú se li ha ocorregut la idea que podrien emetre quatre capítols de Sakura al dia... i algú altre ha afegit que també podrien fer-ne quatre d'Utena.

Quines conseqüències podria tenir aquest fet a la societat? I si hi afegíssim també una hora de balls de Sailor Moon? Es tornaria la gent tímida i pervertida alhora? Tots bisexuals? Si vostè creu que això seria favorable enviï coses . a o b al 7033 (ui no, això no va aquí)

[De fet, he sentit rumors que els nens japonesos, quan es porten malament, els castiguen fent-los veure Sailor Moon tota la nit.]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

:shock: No ho dius de debó això que els castiguen fent-los mirar Sailor Moon? Si cada dia és així els nens es tornaran imbècils xD

I quatre capítols al dia... :roll: trobo que és excessiu. Passar el dia mirant shôjo...no em convenç xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

wenu pro de momen no+ en fan 2 seguits d'utena (i trobo k ja esta prou b, si fesin 3 ja seria passarse)
i d sakura tinc entes d divendres sera triple sessió xq s'acabara la serie :roll:

i aixo d castigarlos fen-los mirar Sailormoon tota la nit... :shock: jo acabaria am un "tic" nerviós XD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Nomeno, m'ho he inventat lo de Sailormoon xD

Però Sakura no ho sé... en teoria acaba dimarts amb el capítol 70, el darrer, que el faran durar una hora sencera... no sé com s'ho faran però a la programació surt així.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Quanta estona de Sakura ^_^ espero que no retallin res..

I aixó d'una hora de balls de Sailormoon XDDD em sembla que podria tenir greus efectes secundaris o_o
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Si mai veieu un nen pel carrer dient "diaaara de la lluna, pel poder que m'ha estat concedit, transformacióoo" és que ha patit la tortura sakura-sailormoon XD (com que a les protagonistes les dobla la Marta Ullod.. XD)
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Jo podria sufrir el càstig "una nit amb la marina" sense cap patiment Ò__Ó (uhm...... Heu dit una nit per això, no? XDD) Ye, però a mi em poseu la temporada d'S o la d'Stars, eh? que amb les altres potser acabava trient espuma per la boca @__@ (encara que Super S no està tan malament....... Ni la primera........ Uhm......... I si li regalem un viatge a la Chibi-Usa al Congo i la fem desaparéixer? ^^U)

P.D. 40 minuts de qualsevol cosa ja em sembla molt (que si un dia m'ho perdo, ja són dos episodis que no veig Ó__Ò) Així que més no, gràcies ^^

P.D.2 Jajaja, m'acavo d'enrecordar que tinc promés assistir a casa d'una amiga per fer una Marató de capítols de Sailor Moon Live Action ^^UUUUUU
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Agh! Quan deixaré d'oblidar-me que m'he de registrar abans d'escriure res! :cry:
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
nora
Entrades: 274
Membre des de: 15/08/2006 a les 18:03
Ubicació: Terrassa(Barcelona)

Entrada Autor: nora »

Aquest tema és una mica vell però bé, ja que m' he posat a escriure-hi;
A mi quan feien Sailor moon m'encantava i em sabia totes les transformacions de memòria(amb "ball" inclòs :oops: )
[img]http://fotos.subefotos.com/5adc9d213bd59c8dd742d0ed88d377abo.gif[/img][img]http://img111.imageshack.us/img111/9971/firmanorajd8.gif[/img]

Noreta...*
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants