IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Segona pel·lícula de sakura al Club S3

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Segona pel·lícula de sakura al Club S3

Entrada Autor: Soundwave »

Notícia agafda de la web:
http://www.boladedrac.net/anime/
[15-12-2004] La segona pel·lícula de Card Captor Sakura serà emesa el proper dijous dia 23 a les 10:00 del matí per TV3 sota el títol Sakura, la caçadora de cartes: la carta segellada.
Ja podeu anar comprant cintes verges.. jejejeje...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Uoh, en català! ^^ Espero que la cançó del final també estigui traduïda, tinc ganes d'escoltar-ho :P Però aquest dia al matí no estic a casa...T_TU ja és mala sort :cry:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Jo tmpoc la podré veure xq e d nar a una festa d'aniversari TT_TT miraré d gravar-la en tot cas...
Ja es mala sort...casun...
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Woh *_*

A gravar, a gravar!!! ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No només una... n'hi ha DUES ^^ (de cançons), i que suposo i espero i desitjo que tradueixin perquè són maquíssimes ^^

Les cançons d'entremig de la sèrie les van traduir, l'ending de la 1a pel·li també el van traduir, de manera que suposo que faran el mateix... quina il·lusió! Espero tenir l'ordinador arreglat per poder-les gravar amb qualitat directa de TV... i sobretot, espero NO adormir-me xD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Això, no t'adormis xD (si en sabés ja gravaria les cançons però jo no arribo a tant ^^U). Si en són dos encara millor, ja tinc ganes de...programar el vídeo. :lol:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Au, ja les he gravades...

Però que desgraciats els de TV3, amb lo maques que són i tallen l'ending... ells que sempre els fan complets, mira quina desgràcia han fet... En fi, suposo que si més endavant l'emeten pel K3 l'emetran sencera, sense tallar els crèdits... >_<

De mentres, no les penjaré. La que sonava entremig de la pel·li (pot ser que fos Ashita e no merodii?) la podria penjar, però just al principi de la cançó TV3 va fer com un espetec d'aquells i se sent com si hi hagués espurnes o algo així xD o sigui que potser més val que m'esperi.

(És clar que tampoc no tinc ordinador per fer-ho, encara xD)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

:( No vaig poder gravar la pel·lícula...sortia tard de casa (realment era d'hora però llesta de mi em vaig equivocar d'horari) i em va passar per alt >_< :copdecap:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Neko-chan
Entrades: 29
Membre des de: 08/03/2004 a les 18:52

Entrada Autor: Neko-chan »

Ashita no merodii en català?!! buuu i jo am el video spatllat... tampoc la vaig poder gravar.. :cry:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Aquest missatge m'ha fet pensar que hauria d'actualitzar la cançó, que l'he gravada amb més qualitat...

Si haig de dir la veritat, la pel·li està força bé, però m'ha decebut en comparació amb el manga. Aquesta pel·li sobrava, el final el podrien haver fet a l'anime com Déu mana... O, almenys, ser una mica més fidels al manga ni que fos una mica amb la pel·lícula... Però no v_v Trobo que han infantilitzat la sèrie. I és una llàstima.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Home, tot l'anime es bastant infantilitzat komparat amb el manga ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí, però almenys podien haver donat el final que es mereix, i no aquella cutrada v_v
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

En aixo et dono tota la raó... u_u
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit:Aquest missatge m'ha fet pensar que hauria d'actualitzar la cançó, que l'he gravada amb més qualitat...

Si haig de dir la veritat, la pel·li està força bé, però m'ha decebut en comparació amb el manga. Aquesta pel·li sobrava, el final el podrien haver fet a l'anime com Déu mana... O, almenys, ser una mica més fidels al manga ni que fos una mica amb la pel·lícula... Però no v_v Trobo que han infantilitzat la sèrie. I és una llàstima.
Què volies? ^^U Una relació lèsbica entre menors, una altre de homosexual, i dues de pederastes.

No que jo tingui cap problema, i no sé si els pares japonesos estaran preparats per això, però t'asseguro que els catalans, en las eva majoria, no ^^UUUUU (tot i que dubto que es fixin gaire amb el que mengen els ulls dels seus fills, a no ser que sigui tan descarat com el Shin-Chan ^^UU).

Trobo que és totalment lògic que volguessin apropar-se a un públic infantil (que disposa de moltes ganes de comprar figuretes, jocs, videojocs, merchandise en general...) amb el consentiment dels seus pares (que són els que pagaran tots els caprotxos dels nens abans esmentats), que no pas del jovent, al qual era més difícil de captar l'atenció amb un guió original tan poc explícitament madur. (és a dir, si li treiem aquestes quatre coses, la sèrie no és que sigui gaire madura que poguem dir ^^U).

De totes maneres.... He oblidat el final de la peli! XDDDD (me l'he perdut les dues vegades que l'han emés T___T ... Per què no en fan més de publicitat??? >__<).
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants