IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Que tallin les sèries...

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Andrea

Que tallin les sèries...

Entrada Autor: Andrea »

OLA, OS AGRADA QUE TALLIN LES SÈRIES A MITGES? NO CREIEU QUE EL QUE HAURIEN DE FER ES FER POQUES SÈRIES NOVES I PRIMER ACABAR LES ANTIGUES? JO SI! :cool:  :crema:
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No està bé que tallin les sèries però a vegades tenen problemes per portar-les i tal ^^U
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

A mi no m'agrada gens ni mica, i molt menys kuan censuren capítols. Con aquell on es Hiei s'acaba tallant el bra lluitant contra en Shigure ¬¬... El capítol va resultar cortíssim a causa d'això...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sip Ù_Ú És el meu capítol preferit i va i en censuren un minut i mig, gairebé... >_< ara l'estic baixant subtitulat en francès, a veure quin és el tros censurat... la llàstima és que porto temps baixant-lo i mai no acaba de baixar del tot xD

Però a TVC no solen tallar les sèries...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

El hiei es talla un braç!?

juer, merda de censures >__<U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

I a Dragon Ball també van censurar moltes coses però ves, o et baixes la versió original o no hi ha res a fer.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

DarkDrago ha escrit:El hiei es talla un braç!?

juer, merda de censures >__<U
sip, però per sort a : animemusicvideos.org hi han un munt de vídeos musicals on posen l'escena.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

ja m'ho mirare, gracies ;)
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Fins i tot ho puc comprendre, que ho fessin ^^U en l'escena censurada, al hiei li claven aquella mena d'espasa rodona fins a mig ventre ^^U, en veure-ho em van entrar uns dolors horribles >_<

Comprensible si tenim en compte que primerament ho van emetre en horari de família, i és clar, veure braços per allà i coses així mentre et fots uns espaguetis... ja se sap ^^U Deuen censurar-ho perquè sinó la gent trauria tot el dinar.

Que jo recordi, de sèries recents han censurat Fushigi Yûgi, Yû Yû Hakusho i DNA2.
>SaNa<

Entrada Autor: >SaNa< »

Ù.Ú Buf,la veritat es q et talla l rotllo ^^Uu,po benu,ja ma pasat varies vegads :shock: ,vll dir q ja me acostumat xD JOJO :P .
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants