IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Air

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

N'Ereza i jo ja anem pel cap 10, i al principi la serie es una merda amb un argument intendible, que quan l'estàs mirant només penses: Que coi faig veient això? Però al final les coses acaben entenent-se una mica, però igualment et quedes emparanoiat, com per exemple amb el/la Sora, que surten escenes on abans no hi era i coses rares per l'estil xDD Però fins que no arribes al captiol 10 no interesa gaire.. xDD
Sakura
Entrades: 406
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:12

Entrada Autor: Sakura »

Hola!!!!! Jo de la pel.lícula no se res però de la serie si!!!! Ara mateix m'estic baixant els capítols!!! Estan tots!!! I de més series!!!!! Ja me baixat la de Bottle Fairy, mola molt!!! En aquesta pàgina web també es pot baixar comics i jo me baixat la collecció sencera de Chobits!!! i molts més!!!!! Ara os posaria la pàgina web però hi ha un problema... i es que NO EM RECORD-HO!!! :P però la tinc apuntada. Si me la demaneu os la pasare!!!!

QUE VISQUI L'AMOR!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D [/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 58 visitants