IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Wedding peach

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

el meu sistema de lógica deu estar fallant...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Qui està fallant sóc jo XDDDDDDDDDDDDD

Resulta que m'estava dient que en japonès la W només va davant d'A i O (que per cert, no és del tot cert, sinó que WE i WI existeixen, només que estàn en desús), i jo va i dic: "I Wedding Peach què?" XD
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Bingo, XDDD.
todaiji

Re: Wedding peach

Entrada Autor: todaiji »

Sheikah ha escrit:... Algú ha vist Wedding peach? Ho fan a les 7.30 del matí per Antena 3. És... lamentable... :trauma: O.O jo crec que és com una versió empitjorada de Sailor Moon. I mira que Sailor Moon és molt Sailor Moon eh... pos això... una porqueria... hi ha una tia que es transforma en... NÚVIA!! o.o això, en núvia. No en ultramarinera, no. En núvia. I la història... és incoherent >.< és que no hi ha per on agafar-ho :minako:

Sèrie no apta per a gent sana mentalment :nonono:
Me he sentit ofesa,a mi m´encanta Wedding Peach!!!!,és molt romantic i precios,a+,m´encanta sailormoon!!!!!,va ser el primer anime que vaig veure(a+de candy candy)i wedding peach m´agrada molt.
I si,es comverteix en nuvia,es mooolt bonic^_^
todaiji

Re: Wedding peach

Entrada Autor: todaiji »

Sheikah ha escrit:... Algú ha vist Wedding peach? Ho fan a les 7.30 del matí per Antena 3. És... lamentable... :trauma: O.O jo crec que és com una versió empitjorada de Sailor Moon. I mira que Sailor Moon és molt Sailor Moon eh... pos això... una porqueria... hi ha una tia que es transforma en... NÚVIA!! o.o això, en núvia. No en ultramarinera, no. En núvia. I la història... és incoherent >.< és que no hi ha per on agafar-ho :minako:

Sèrie no apta per a gent sana mentalment :nonono:
Me he sentit ofesa,a mi m´encanta Wedding Peach!!!!,és molt romantic i precios,a+,m´encanta sailormoon!!!!!,va ser el primer anime que vaig veure(a+de candy candy)i wedding peach m´agrada molt.
I si,es comverteix en nuvia,es mooolt bonic^_^
todaiji

Entrada Autor: todaiji »

Imatge
Imatge
Unes imatges de la momoko,la protagonista de wedding peach per a qui li agradi com a mi la serie^_^.
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bueno, contra gustos colors, però vaja... ^^U
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

ho reconec!!!
persones del carrer: nooo no ho fasis
jo: SIII!!!!! mai no he pogut mira series anime shojo rollu sailor moon o karekano o el final ple d'amor i amistat jeanne lladre kamikaze .... x tan wedding peach sembla..... jeje emcara que si hi ha bishies io u miru eee XDD on hi hagi possibilitat de yaoitzacio amb bishies io vai!! XD
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

sempre ens kedarán el yaoi koenmete meva... JOJOJOJO!!!
y akesta serie... buenu, no l'he vista, o sigui ke NO SAP/NO CONTESTA
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

siii yaoi i series am bishies (k no sigin el tiu la tia i la filla delkosi del germa del tiet de la veina k tb stima al noi pro el seu germa besso perdut ala aguerra stima a la noia i hi ha un liu k flipes)

PD: si ia una mika de yaoi si k la miru XD
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo no n'he vist mai cap capítol i de moment no és la meva intenció :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants