IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Gravitation

Amor, romanços, yaoi... Parleu de shojo tot passant-vos per aquí!
Respon
Vane-chan
Entrades: 12
Membre des de: 30/08/2005 a les 21:30

Gravitation

Entrada Autor: Vane-chan »

Gravitation es una historia yaoi fora del normal, a part del yaoi hi ha força humor, es un manga de Maki Murakami, i jo ho recomanu. Son 13 capitols i dos ovas y no se quans mangas (jo tinc tot l'anime i els ovas, i uns quans mangas)

n'heu sentit a parlar? us agrada?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs em van deixar la sèrie d'anime i penso que està prou bé ^^ Té tocs molt divertits jeje Recordo que el primer cop que la vaig veure al DVD del menjador, aquest em va saltar el primer episodi i vaig veure sols el segon ^^u Per això em vaig quedar a quadres, no entenia per què tots els personatges ja es coneixien xD

Ostres, ara m’has fet recordar una cosa o_o No he vist l'últim capítol de la sèrie perquè una amiga em va agafar l'últim cd ^^u...Genial xD

P.D: Vols dir que això hauria d'anar a Shôjo? xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

si perque el yaoi normalment es considera shojo i em sembla que gravi ho es
a mi l'ultim capitol em va agradar, sobretot perque es veu el pasat de l'Eiri però a mi em va semblar q quedaven algunes coses o sigui que vull acabarme el manga
et pots baixar l'últim capitol d'aki: http://www.tomadivx.com poses a buscar gravitation i els descarregues, es una descàrrega pero emule
Vane-chan
Entrades: 12
Membre des de: 30/08/2005 a les 21:30

Entrada Autor: Vane-chan »

akesta de dalt era jo, no se pq se m'ha desconectat quan contestava  :(
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No cal l'enllaç però gràcies, la meva Mula va massa lenta i no em vull baixar res més, ja està prou saturada xD A més, el Cd aquest, me l'han de tornar...*-* És meu! xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 62 visitants