IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Saber Marionette: Circuit Otome

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Saber Marionette: Circuit Otome

Entrada Autor: Esbotzegat »

Preungta pels qui hagin vist o llegit SMJ. El circuit Otome és el que tenen la Lime, Cherry i la Bloodberry. Però en el segon tomo del manga surten unes altres marionettes que el porten. Com s'entén això??


Per cert, que les marionettes són unes guarres XDDD
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 02/08/2003 a les 18:26, en total s’ha editat 1 vegada.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

warres? pq?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Ui el nom no el conec.
Però suposo que et refereixes a :el circuito virgen (així li deien a la serie que mirava jo, que estava traduïda al Sudaca)

El circuit el porten: LIME BLOODBERRY CHERRY, que són les marionettes de OTARU, i després el porten les marionetes de FAUST, que crec que es deien: LYNX, PANTER, TIGER

He escrit els noms en anglès perquè en castellà eren una mica cutres.

Ara, no us explico de que va perque estariem en el mateix de sempre, seria un SPOILER brutal.

Les més warres són: BLOODBERRY, i PANTER que són quasi iguals.
De fet, cada marioneta de otaru, té una semblant que es de Faust.

Al xip també li diuen: Xip doncella... ...que cutre...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ahà. Jo tinc el manga sudaco i no han traduït res, i ja ho diu a lo de "Aclaración de la traducción": que Circuito Otome es pot traduir com a Circuit "Noia" "Donzella", "Princesa" o "Verge". I deia que a l'anime els hi deien Lima, Cereza i Sarzamora... XD

Val, ja m'ha quedat clar, em referia a aquestes, les del Faust. És que m'havia semblat entendre que les úniques que en duien eren les de l'Otaru. I la Panter val que s'assembla la Bloodberry, però les demés... ¿¿??

I és igual, són totes unes guarres XD. La Cheerry, sempre tan "innocent", en un extra del manga s'imagina unes coses... XD

---

Per cert, en van emetre totes les temporades?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Per el canal Locomotion si.
Però van deixar d'emetre degut a la baixa qualitat de la senyal, i que les traduccions en subtitols que feien sempre quedaven interrumpudes, o anaven a deshora.

Estas llegint el Manga??
Jo no l'he llegit, ja et dic que com que tenia mono de anime, em vaig empassar la sèrie quasi per collons, ja que la passaven cada dia a diferents horaris, i era impossible no veure-la.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ostres, doncs jo tinc unes ganes de veure'n l'anime... és que al manga només es va adaptar Saber Marionette J, les demés temporades no... i encara que fos en sudaco.. XD- A veure si algun canal ho compra. Qualsevol ja em va bé, mentre no sigui Antena 3 o Tele 5... ¬¬

I que dius dels subtítols?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

no, lo dels subtíols era un error d'emissió de Locomotion, no era en aquesta sèrie.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 77 visitants