IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Saber Marionette: S.O.S.

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Saber Marionette: S.O.S.

Entrada Autor: yuki_14 »

plis, podrieu fer un petit resum d q va la serie??????? e q no en tinc ni idea ^^U
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

esto es de la revista de manga: Minami
oops, erdona, pero esque no te puedo poner la hoja de la revista que he escaneado.
Seikah, qué hago para poner una imagen que está en mi ordenador???
[/img]
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

DEPRISAAAA!!!!
NO NOS DEJES CON LAS GANAS!!!
fesnos 5 centims ja, plis!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Saber Marionette J, nos narra la historia de Terra Two, un planeta en el que la extinción de las mujeres ha obligado a los hombres a construir una especie de androides femeninos que reciben el nombre de Marionettes. Y estas marionettes no son más que máquinas incapaces de sentir.(ya os imaginareis para que seran usadas).
La historia empieza cuando Otaru Mamiya, un pesacdor, despierta a una marionette, LIME, a petición de un anciano. Pero Lime tiene un chip especial que hace que pueda sentir y se enamora de Otaru.
Poco después Otaru despierta a las hermanas de Lime: Bloodberry y Cherry, las cuales también se enamoran de Otaru.
Otaru se las lleva a vivir con ´´el, pero hay alguien interesado en estas marionettes....
LO HE RESUMIDO MUXO!!!! SORRY, PERO NO SABÍA COMO PONER LA IMAGEN!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Aquesta sèrie me la he menjat per pebrots al mirar el canal Locomotion, que pel que sembla es la única serie que tenen, ja que la passen continuament.
De fet l'ha resumida bastant bé, a Terra 2 hi arriben 6 homes per accident de la nau enq ue viatjaven, i sols els quedda la solució de clonar-se. Cadascú es fa "president" d'un país i la historia va de la troballa de tres marionettes per part del prota al pais de JAPANESE (japó).
El tema es el tipic tema de si els sentiments d'una maquina són tan verdaders com els sentiments humans (etc etc), no us perdeu res de l'altre món.
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

aaaaaaaaa oks acies , xo la serie ta be u k??? opinio
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

pl q diu en soundwave em sembla q aqsta serie m'agradaria molt(jejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejeje)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

KYAHHHH jo m'he llegit el primer tomo del manga, i tot i que és una adaptació d'una part de l'anime, es la ostiaaaaaa XDDDD quan em compri l'ADSL em penso baixar tots els capitols!!!

(Ojalà tingués el Locomotion akest...) Per cert Skynet, el doblatge què tal? Està bé? I l'animació?? AH, i van emetre totes les temporades o què?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Doncs el doblatge està en sudamericà. De fet es extrany, però t'hi acabes acostumant. De fet, com que els sudamericans al parlar són molt exagerats, s'assembla una mica a la manera exagerada de parlar dels Japonesos.

Estan emetent les temporades: Saber marionette J
Saber marionette J to X
I han emes una especie de pelicula, que passa al mateix planeta, però les tres marionettes són criatures i de fet tot i que tenen el mateix nom i manera de fer, no són elles mateixes. Crec que es diu Saber marionette R i R again.

Si vols veure el qiue emeten Locomotion ves a [url]http://%20www.locomotion.com[/url]
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Apa, per escriure alguna cosa... ...referent a Locomotion, ja no emeten a la península iberica. El cas és que la qualitat de la emissió era tant patètica que ho han tallat.
Ara només em queda (a part del K3) el Buzz, però d'aquí un mes o així també el tallaràn... ...ja només em queda mirar el doraemon per el Cartoon Network.

:dispara: LOCOMOTION
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ah si, ja ho diuen que volen tallar el Buzz... gràcies a Déu amb Auna no passarà això :D

De totes formes al Cartoon network abans encara feien coses bones com ara Cowboy Bebop o Outlaw Star kes veu k esta be xo va i ho treuen... >,<
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 72 visitants