IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

SLAM DUNK

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

EM GUANYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!
KAMPIONAT NACIONAAAAAAL!!!
NOSALTRES SOM MOL BONS!!!! (by ru *_*)
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

bah, era ben clar k guanyarien tampoc no es cap sorpresa. tot i k em sap greu x en sendoh pro en fi, com k son els protas no podien fer +, pro si no agues estat aixi el ryonan agues guanyat de diferencia...xq k voleu k us digui, un ekip am el llansador a la banketa, am 4 personals el pivot i el base i k tot i aixo guanyi.......¬¬ favoritisme clarisimamen
pro be...avera k pasa al nacional



pd: vaya merda d'ending...T_T no magrada gens, ni la traduccio k an fet d la canso ni el dibuix...ugh
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

ejejeje lu millo del partit...la llauna den michiii XDDDD
per cert k li deu paxa a en ruuuu??? pk diu k li paxa al nacional¿?¿??
ara el prota sera ell dels proxims kaps ^Q^ k monuuuuuuuuuuuuuu!!!
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

sii jajaja el michi XDDD k bo mare meva

ais el rukawa...com k sentimens contradictoris? ·_·??¿ eing? no comprendo? k pasa? k putse no vol na al nasional?
avera si ens aclaren!! ¬¬ a no ser...k no emeteixin slam (com massa sovin fan!!!) :evil:
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

grrrrr nu u van feeee!! po a8 e vis 5min+ i *_* en ruuuuu k monuuuuuuuu *_* si es lepisodi de k en ru es treu la kamisa em moru de felisitat *_*
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

¬¬ ejm i la peridoista akesta germana del hikoichi........ :evil: k no semusioni tan am el sendo eeh!!! k es meeeeeeuuu grrr no t li acostis ija de.........fruta! XDD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

NOOOOOOOOOOOOO!!! no ens avandonis rukawaaaaa!!!!!!!!
despres de tot el q hem fet x tu t'en vols nar als EEUU???
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

noooo!! lanzai es el meu erooiiii!!! el fara keda ia voreuuu :P ejjejeje es eviden k es kedaraaaa!!!! si no em moru X_X (tink tots els kaps gravats des de depes de la derrota del kainan vui di k...EN NESESITU+!!!XDD)
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

ombreeee kuan d temps!!!! xDD eske tik 1 miketa ocupada jeje

wenu ara ha cumensat el nacional o n? eske el divendres no u vai puder veure :cry: xo wenu... x mi en rukawa ja staria a l'avio cap als EUA xDDD :twisted: jaja no home es broma, xo tampok ens moririem sense ell (potser la koemma si xD)

uoooo akets dies ha surtit força en kogureee ke wapuuuu (L) xo ara m'estik fixant tb en en michi abans li tenia molta mania xo no sta malament no?
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

jejeje
i...VA SURTIIIIIIIIIIIIII!!!!! SISISSISIIIII
no es va veure del tot po *_*
pregunta sense resposta: pk en hana sur el 90% sense kamisa i els altres (ru michi kogure sendo kyota...) mai??
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

pq x norma, els tios bons son els que mes costen de veure, en canvi, els q no u stan, sempre tels trobes x tot arreu, o no?
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

exacte. si en sendo surtis sense samarreta esq no u aguantaria la pantalla!! massa bellesa.....
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

ja veuriem l'annichan donant petons am llengua a la pantalla cadacop q surtis xD
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

yuki carinyu, no diguis akestes coses.... :oops: kina imatge es faran d mi ara....>_< jajajajaja
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
koenma

Entrada Autor: koenma »

ajajjajajaj XDDD dons ara un altre senru 1 kontra1 vau veure la karona final *_* k monuuuuuuuuuuuuu!!!! RUKAW RUKAWA ETS EL MILLO!!! XDDD matare les admiradores x posarmi io!!! a xcert luozumi li em de dedika una song: es un kosinero exelñeenteeee
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

i jo matare a la germana d'en hikoichi!!!! :evil: pota orejudaaa!!! NO TACOSTIS AL MEU SENDOH!!! a no ser k vulguis morir jove...... :twisted: juas juas juaaaas
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

i siempre lo sera....... i siempre lo SERAAAAAA!! uozumi testimem!!
aix...... avui an fet basquet...............
putu basquet T_T!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

k dius!! avui si k lan fet!!! k a surtit en sendooooh :oops: aixxx.... (L)_(L)
i el tir letal den sakuragi XDDD i tan letal!!! deixa estabornit a un innocent i jo casi em moru d riure XDDDD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Koenma&Rukawa_No_Miko

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

en ru a surtit mool!! iastima k sagi akabat T_T
ara fan *ejem* uuuuuuuuuuuuuuuuhhhuuuuuuuuhhhhhhh uuuuuuhhhhuuuuuuuuuuuhhhhhhhh giiingeeeeeeeeerrrrrrr (skriruria tota la kanso poe m fa amndra XDD)
7509324906234967093247609376924769823096723096792376239762093 vegades millo slam U_U
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

si be...k i farem...T_T
jo ja men comensaba a cansar de la serie...kin sentit te k fasin un partit cntra un combinat del ryonan i el shoyo?! u fan x ferlus kdar malamen pobres!! :cry: ja nireu al nacional cullons k + volieu?!...pff no se, trobare a faltar ml el meu sendoh :'( (sort k tinc gravats uns kuans capitols k surt ell jijijiii :oops: )
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 66 visitants