IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Inu Yasha

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Emetran la primera temporada (fins al capítol 26 que ens van deixar) i la segona, un paquet de nous capítols per gaudir ^^ Si recordeu, al saló van fer un dels capítols nous d'Inuyasha, i d'aqui poc el podrem veure a la televisió.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

:D a si??? >_< k beee!!!!
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Espero que arribin bé, al menys, els nous capítols... És que TVC té una gràcia comprant les sèries... normalment els arriben retallades (que no censurades). És a dir, es carreguen els previews del pròxim capítol que hi ha després de l'ending, i també retallen els "molinets" per a la publicitat... no és gaire greu, però és que a vegades se'ls en va la mà retallant i es carreguen un tros del capítol (res, cinc segons, però em fa ràbia xD).

I si us plau, traduïu TOTS els openings i endings... el Fukai Mori que l'altre cop no el vau traduir, i també l'I Am i el Dearest, que són molt macos en japonès i en català segur que si els traduïu els milloreu... no vull veure tota la sèrie amb la música d'ara i les imatges que no tenen res a veure xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:I si us plau, traduïu TOTS els openings i endings... el Fukai Mori que l'altre cop no el vau traduir, i també l'I Am i el Dearest, que són molt macos en japonès i en català segur que si els traduïu els milloreu... no vull veure tota la sèrie amb la música d'ara i les imatges que no tenen res a veure xD
Persona encarregada de dir si es doblen els op/ed: "Si posem els mateixos ens estalviem uns € i no es notarà" :xiular:
Condó d'Aquiles (era així? xD): "Posaré tot de siguts" :xiular:
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Això dels openings i endings em sembla poc probable però m'encantaria poder escoltar les cançons en català, que la lletra normalment sí que se la treballen ^^

Per cert Ereza; t'agrada aquesta emoticona eh :xiular: xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ran ha escrit:Per cert Ereza; t'agrada aquesta emoticona eh :xiular: xD
Ah, es nota? :xiular: xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Doncs jo l'odiooo :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: acabaré amb tu maleida emoticona :dispara: :xiular: ...val, s nota k avui estic d mal humor? xD Però ara ja m'he kedat millor, jaja, i perdona Ereza, no ho dic per tu, s una cosa entre l'emoticona que xiula i jo xD Au revoir ^^UU
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

... OK, OK, doncs no la faré servir tant... xD

¬¬...
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ah no, tu fes el que vulguis però si acaba foradada no et queixis :roll:
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Aqui res d'armes eh ¬ ¬ Ja que estem al post d'Inuyasha l'envies a vés-a-saber-on amb el forat negre d'en Miroku i punt ù_ú

P.D: Ho sé, estic molt malament :lol:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ran ha escrit:Aqui res d'armes eh ¬ ¬ Ja que estem al post d'Inuyasha l'envies a vés-a-saber-on amb el forat negre d'en Miroku i punt ù_ú
Hm... Sempre m'he preguntat com li diuen al forat aquest de la mà a la versió en català... xD Un cop li deien "Justícia!" (és l'únic que recordo ^^u), però li deien un munt de noms més... Quan en japonès només diu "Kazaana!" (que si no recordo malament venia a dir "Força del vent" o alguna cosa així, tot i que a la pel·li ho vaig traduir per "Remolí" a seques (crec... quina memòria ^^u) xD)

Per cert, per quin capítol van ara? És que com que no ho puc veure mai... A veure si encara em saltaré els capítols nous... :roll:
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ahir van fer el de els mosntres de la tinta
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

De moment encara no ha arribat la Sango xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

1) El capítol 27 té dos siguts i l'ending sense traduir, o sigui, el My Will, de manera que... xD
(Ereza, amb lo gafe que ets, qui et manava dir res? XD)

2) El Miroku pareix-me que diu "Remolí de vent", sí.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:(Ereza, amb lo gafe que ets, qui et manava dir res? XD)
Clar... xD I després ve la gent i em diu que això de la gaferia són tonteries... xDD
Imatge
Nagasha_naraku
Entrades: 113
Membre des de: 11/11/2005 a les 14:35
Ubicació: La garriga, Vallès oriental, catalunya

Entrada Autor: Nagasha_naraku »

Eis gent!!! doncs si que el sesshomaru sta kom un tren xò diuen k es dolent....serà per això que m'agrada tant? (en naraku tb sta kom un tren!!) :O.O?:  :O.O?:  :kisso:  :vampir:  ¬$¬  (he)  :gillotina:
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

ei k em pudeu dir kin numero de capitol es el k surt l'inuyasha en un obra de teatre de l'escola de la Kagome! 6plau!
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

Anonymous ha escrit:ei k em pudeu dir kin numero de capitol es el k surt l'inuyasha en un obra de teatre de l'escola de la Kagome! 6plau!
t'estas avançant una mica, nops?¿ jo no en tinc ni idea, pq x internet no pululen cpis avançats, la veritat...
Avatar de l’usuari
Shruikan
Mascota
Entrades: 615
Membre des de: 01/02/2006 a les 21:02
Ubicació: Artés, la Terra (Quin nom més cutre)
Contacta:

Entrada Autor: Shruikan »

Nagasha_naraku ha escrit:Eis gent!!! doncs si que el sesshomaru sta kom un tren xò diuen k es dolent....serà per això que m'agrada tant? (en naraku tb sta kom un tren!!) :O.O?:  :O.O?:  :kisso:  :vampir:  ¬$¬  (he)  :gillotina:
Estic completament d'acord amb tu. Ah, en Sesshomaru... Quans records... *o*  (bava)
[img]http://img519.imageshack.us/img519/7565/shuikinx9sr8.gif[/img][img]http://img165.imageshack.us/img165/4500/carnetdelasounddw7.gif[/img]
[img]http://img156.imageshack.us/img156/7961/sintitulo0998pc7.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants