IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Ranma 1/2

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

A mi Ranma m'agrada, és entretinguda, tot i que Bobobo també està molt bé, però ja portaran nous capítols més endavant.
(8) En Ranma és prodigiòs, no és només un, sempre en són dos... (8)

(PD: Hauria d'haver llegit aquest post abans que el de Conan, això em passa per contestar abans de llegir-ho tot XDD)
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

si k aurien de repetir bola de drac k es molt bona, po ya l'han fet mols cops, seguramen deixaran k les "noves generacons" no la puguin veure
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Dèien que aquest any la volien repetir... No sé si serà veritat xD Potser a l'estiu...
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Esperem q si....
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Així que dilluns Ranma altre cop... podrien arreglar la censura podrida ^_^ però no, a TVC faran la mateixa cutrada com sempre, que els agrada de fer aquestes coses, com més cutre millor.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Com si fos kulpa seva la censura... aixo es del gabatxos de merda...
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sip... però a ells ja els està bé xD

El que dic jo... Jonu ho ha llicenciat. És de suposar que la sèrie els l'hauran comprada a ells. El que podrien fer, doncs, és arreglar el que van fer amb l'anterior llicència francesa cutre, i aprofitar-ho de pas per tal que tinguin una bona edició en DVD. Però ves...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Però ves, no ho faran mai xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Aixo son kalers, i si ja tenen la serie pk la volen un altre kop??? ^^U

Sembla mentida k no ho vegis xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Però la seva versió és espantosa!! xD

A més, els francesos no sé com s'ho foten que passen les sèries més ràpid... joer, en trossos sense censurar, el mateix que en la sèrie original passa en 1 minut a frança ho fa en 55 segons o així... I per fer muntatges amb la veu catalana i l'edició DVD, xungo ^^;

(Mira si sóc burro que, desesperat en veure que no es podia adaptar, vaig esborrar l'àudio català i després vaig pensar: "Ah, calla, i si ho passo ràpid jo tb?", so, ja no vaig poder fer-hi res)

Deu ser una tàctica de telecinco. Passen les coses més ràpid, i així tenen per un anunci.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 70 visitants