IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

El comic de YYH!!!!!!!

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

El comic de YYH!!!!!!!

Entrada Autor: Soundwave »

EIEIEIEIEIEIEIEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!
avui kuan he anat a la tenda de comics he vist el manga de yu yu hakusoooooooooooo!!!!!! acaban de treure el número 1!!!!!
aixó si, us aviso ke el manga es molt diferente de l'anime ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa X.X em pot agafa un ataaaaaaaaaaaaakkk i io nu puk baxxa aaaaaaaaaaaa i dem ano puk na a girona pk mamam re ta refredddadsaaaaaaaaa i anire sola6!!!!!!!!
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Karura
Entrades: 454
Membre des de: 30/11/2003 a les 13:16
Ubicació: A la Fi del Món, "l'infern"
Contacta:

Entrada Autor: Karura »

ja es tenir mala sort, ja XDDDD jo d mument no kumprare re fins ke no hi hagi + pasta... TT_TT
ashita o hiraku, kagi wa reality, uso wo...
[img]http://images.google.es/images?q=tbn:1qPB3KptMIsJ:www.angelfire.com/anime3/sorcerous/caps/azalie/azalie10.jpg[/img]
...kowashi tzuketai!
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

al final e baxat am el pare i le nat a kumpra sola XD mola mol!!!! es sako diferen a lanime speru a vere en kurama pk en koenma lan vestit duna manera..... ejjej XD
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

jeje si yo tb mel e cumprat ^^
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ei ei, doncs està bastant més bé que l'anime, el manga... a mi m'ha agradat força, si més no (en castellà: "si más no"?)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ahh!!! El manga és una passada! A mi m'agrada molt més que l'anime, té sortides molt bones jeje, sobretot en Yusuke. Però ho haig, de dir; per a mi el millor és en kurama, més ben dit, Shuichi Minamino. Jo feia temps que esperava a que editessin els còmics. Perdoneu si ho dic taaaan tard, però és que ho havia de dir fos com fos! :D YYH és el meu vici, ja tinc les dues pel·licules (us recomano la segona, la primera és tan sols com un capítol normal), tot i que la veu del Kurama és un crim!!!!
n_nU jeje
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Ran, tens raó, amb la primera pel·lícula et pots destrossar els tñímpans amb akestes veus que no peguen ni amb superglue XDDD
La segona peli és molt millor (com ja ha dit la Ran ^_^), i te la pots descarregar per l'emule, encara que aquesta peli seugueix el mateix esquema de lluites de sempre XDDD.
Ocurreix una cosa dolenta de un dolent dolentísim que té molts dolent a les seves ordres. Cdascun d'ells s'enfrenta amb un dolent, fins que arriba en yusuke per enfrontar-se amb el dolent més poderós, fi XDDDD
Peró em va agradar molt, si us agrada YYH, no us la podeu perdre ^_^!!!






Eyeyeeeeeey... Escena d'en Hiei adormit, i en kurama despulladet ^_~
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

[quote=Soundwave]Eyeyeeeeeey... Escena d'en Hiei adormit, i en kurama despulladet ^_~
[/quote]
:shock: :shock: on?????!!!!!!! oooonnnnnnn!!!!!!!????!!!!! :shock:
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

A la segona pel·lícula xD Res, a baixar-la qui no la tingui :lol:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Vane-chan
Entrades: 12
Membre des de: 30/08/2005 a les 21:30

Entrada Autor: Vane-chan »

hola

a mi tb em va agradar molt la segona pelicula, al menys millor q la primera (la cual era horrorosa amb això del koashura)
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

La 1º es un fastig. No han pasat ni 5 minuts que ja estan davant del dolentot  8) . Es una porqueria, posa darrera 40 aprox... ni arriba ni als 30, no val res.... Es que em va defraudar molt  xD  :cool:
Vane-chan
Entrades: 12
Membre des de: 30/08/2005 a les 21:30

Entrada Autor: Vane-chan »

tb el doblatge q em sembla q ja s'ha comentat, jo només la veig en japones, no puc veura-la d'una altra manera, si tingues la version en català potser  :(
i el q més rabia em fa es el lloc aquell on parlen els doblador castellans  :x
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Si, vaig veure això de que en kurama es ambigu, vaig tenir ganas de pegar-l'hi  :lol:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Tinc un dubte... Quantes pel·lis hi ha? Quina és quina? Jo sé que els de Manga Films en van treure una fa temps, es veu que amb un bon doblatge i tot... I jo la que he vist és la que va traure Jonu media, la que es diu "Ghostfiles"... una mica fluixeta ^^U I quina és, aquesta?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

La primera es la de Jonu Media, la de Ghotsfiles. Que té el doblatje més fastigós de l'història de YYH i dura molt poquet. A més, és la peli en la que els dobladors diuen ke en Kurama és una noia també xDDD

La segona, és la de Manga Films, i el títol diu no se ké sobre Hades. Té un doblatje molt bo i està una mica més currada que la primera,a  més de ser més llarga. Però és la mateixa temàtica de sempre.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Soundwave ha escrit:La segona, és la de Manga Films, i el títol diu no se ké sobre Hades.
La segona pel·lícula té com a títol: "El reino de Hades". Realment el doblatge és bastant millor que el de la primera pel·lícula ^^.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Es molt facil millorar tot el que tenia la 1º pel.licula  :cool:  El doblatge es molt dolent, es veritat... la veu d'en Kurama... No ho se, després de veure-ho al k3... Caca, caca, caca, veus fastigoses, horribles... em sap greu per el director de doblatge, tenia cara de bona persona  :oops:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Mira que jo acostumo a veure-ho doblat tot, encara que el doblatge no m'agradi... Però tant amb Yû yû hakusho com Sakura, vaig veure-ho en japonès i subtitulat ^^U És insuportable aquell doblatge!! No sé com no els fa vergonya als actors de doblatge sortir en un making of... I a sobre, el director de doblatge n'estava orgullós ...  :x >____<
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

I el que a mi més em fa ràbia, era el director estar orgullós sobretot de que ell doblava quasivé tots els secundaris  :shock:
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants