IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Bo- bobo

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Suzu
Entrades: 254
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:28
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Entrada Autor: Suzu »

Kaede Rukawa ha escrit:
Hermione99 ha escrit:XDDD Tinc un amic que vol anar al saló del manga disfressat d'home de franc XD segur que es posa mitjons als calçotets per marcar més XDDDDDD
kins collons xDDDDDDD (mai millor dit) XDDDDDDDD
I anirà per tot el saló fent el que fa l'home de franc?? :oops: A veure si me'l trobo (mare meva que degenerada!!) (eh)
Sakura
Entrades: 406
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:12

Entrada Autor: Sakura »

Suzu ha escrit:
Kaede Rukawa ha escrit:
Hermione99 ha escrit:XDDD Tinc un amic que vol anar al saló del manga disfressat d'home de franc XD segur que es posa mitjons als calçotets per marcar més XDDDDDD
kins collons xDDDDDDD (mai millor dit) XDDDDDDDD
I anirà per tot el saló fent el que fa l'home de franc?? :oops: A veure si me'l trobo (mare meva que degenerada!!) (eh)
:shock: Esta boig!! I no li fa vergonya?? :oops: Suzu, no sabia que fossis així xDDD
Avatar de l’usuari
Brujita
Entrades: 3
Membre des de: 13/12/2006 a les 23:16

Bobobo

Entrada Autor: Brujita »

Mmmm... feia anys k no sabia re d'aquesta seria(bueno uns messos) pero es una de les series k mes m'agraden :puchu:
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 70 visitants