IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

4º Hokage el pare de Naruto?

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Ragnarock
Entrades: 9
Membre des de: 24/07/2005 a les 16:29
Ubicació: Vinaros, Castelló
Contacta:

4º Hokage el pare de Naruto?

Entrada Autor: Ragnarock »

ke hi penseu?

jo crec ke si ho es, perque el seu paregut fisic es molt gran, a+ naruto va aprendre el Rasegan en una setmana, que era la tecnica del 4º i ke li va portar 2 anys dominar.

Despres quan Jiraiya ensenya a Naruto a treure el Kyubi, li diu que el 4º el va ficar dins seu per a protegirlo en situació de mort i per ke tots el consideraren un heroi, podria ser com la mare de Gaara ke ho va fer per el mateix motiu.

Tambe quan Jiraiya llança a Naruto pel precipici per ke invoque a la Granota, diu  "no lo tomes como algo personal yondaime", i Yondaime era el 4º
Rei-chan

Entrada Autor: Rei-chan »

Jo pensava que naruto era la reencarnacio del 4º. També havia vist el paregut i tot aixó. Supose que no te masa importancia en la historia d'ara, l'unic que importa es portar de tornada a Sasuke a la Villa, que per cert, és un capullo d'alló més gran. Que mal en cau Sasuke, es un egoista de merda i un xulo. Perdoneu pero és el que pense.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo de Naruto vaig llegir fins al 3r volum (no vaig suportar més l'avorriment de la sèrie v_v) i trobo que el Sasuke deu ser un personatge amb un món interior força treballat. No puc jutjar-lo amb tant poc còmic llegit, però em va caure bé.
Avatar de l’usuari
Ragnarock
Entrades: 9
Membre des de: 24/07/2005 a les 16:29
Ubicació: Vinaros, Castelló
Contacta:

Entrada Autor: Ragnarock »

Sasuke es evidentment l'antagonista de Naruto, i qui haja llegit tot el manga sap que no pot tornar, ja es massa tard per a ell. Jo penso que posiblement acabe mort en mans de Naruto cap al final de la serie.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants