IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Que opineu de les Pelis de Pokemon?

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Que opineu de les Pelis de Pokemon?

Entrada Autor: znake »

Doncs això, que què us semblen les pelicules de Pokemon. Jo he vist la 1º, 2º, 3º i 4º, però quan li dic a certa persona de baixar-me la 5º em surt en que la serie es per a nens petits.. Llavors com que hi havia gent de més de 20 o 30 anys veient Heidi o Marco? >.< diygbpef6tshhse8tghu7
A més, a les pelicules posa: Per a tots els públics >.>

No m'agraden molt les versions que surten a Espanya, ja que es una versió Americana i és bastant patetica, perque a la 4º t'ajuda a entendre el final, en canvi a la versio Americana et donen més pistes que certa persona era el Profesor OAK.. Però wno, què hi farem u.u
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ja t'he dit la meva opinió xDDD

No has posat lo de "Ereza discrimina a la gent que li agrada Pokémon"? i_i

Heidi o Marco almenys tenien sentit... I no, tampoc les he vist xD

Pokémon... Unes bèsties que es transformen... Total, sempre fan el mateix, només canvien les bèsties i els atacs xD En joc estava bé (dic estava, ara ja n'hi ha massa), en animació sempre m'ha fet fàstic xD
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:No has posat lo de "Ereza discrimina a la gent que li agrada Pokémon"? i_i
No.. xD Se m'havia oblidat de posar-ho xD
Panda ha escrit:Heidi o Marco almenys tenien sentit... I no, tampoc les he vist xD
Si no les has vist què saps? O_ô
Eduardet ha escrit:Pokémon... Unes bèsties que es transformen... Total, sempre fan el mateix, només canvien les bèsties i els atacs
El mateix dic de Sailormoon i Sakura, entre d'altres.
znake l’ha editat per darrera vegada el dia: 26/07/2005 a les 17:23, en total s’ha editat 1 vegada.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

No n'he vist kap de pelikula seva, aixi k... xD

Pero bueno, k kadasku miri el k vulgui o.o
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:El mateix dic de Sailormoon i Sakura, entre d'altres.
Qui t'ha dit que m'agradi Sailor Moon? I Sakura la cosa canvia cada vegada xD
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Ningu, només deia un exemple global xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Les discusions de parella pel msn... :P xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

Nono, discutiu aki trankils k a mi aixo m'interessa molt.
jo he vist la 1a i la 2a i a l'edat k tenia em van agradar una mica. la 1a no me'n recordu de k anava xo la 2a si
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Ragnarock
Entrades: 9
Membre des de: 24/07/2005 a les 16:29
Ubicació: Vinaros, Castelló
Contacta:

Entrada Autor: Ragnarock »

jo he vist la 1ª que estaba prou be perque mewtwo tenia carisma, la 2ª prou be, la 3ª mes o menys, la 4ª lo mes es interesant lo de OAK, i la 5ª crec que per lo unic que magrada es perque es veu morirse un pokemon, que no ho havia vist mai (des que ho produeix Disney, se lis va l'olla)
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Mor un Pokémon? UOUOUOUO O_O Això ho haig de veure!! La 4a encara no l'he vista, o sigui que serà qüestió... quan tingui ADSL, me les baixaré en japo subtitulades, que segur que hi són.

Per cert, què hi fa aquest post al fòrum de Seinen? ^^u
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Perquè no sabia que era hi ho he posat on he volgut. Hi ha gent que dona feina als moderadors floodejant, i jo la dono fent que canvien de lloc els post `___`
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Gràcies serp, si no fos per tu *x*
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Osti, pokemon a seinen x"DDDDDDDDDD

Bueno, alemenys aixi tens algo per fer sheikah xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs jo només he vist la primera i la segona, trobo que cap la catalogaria com la meva preferida xD Són normaletes i punt. Volia veure la tercera perquè em semblava interessant però...cada cop em fa més pal buscar les pel·lícules per internet :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Ho pateixo al colegi, no anavem ni a la ESO i ja deien que eren per a nens petits, doncs m'agrada. i que? els i deia, la gent que diu nen petit a altre per qualsevol cosa els i falta autoestima.  e vist totes les pelicules de pokemon i m'agraden, em van comprar la 1º i em penso que la e vist unes 10 vegades... de debo, em posava a plorar quan tranformaven l'ash en pedraa!, ve aixo es una altre cosa  :lol:  :oops: .
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

jo tmb vaig plorar la 1a vegada k la vaig veure...
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

No em recordo de la primera peli i____i gdskhvtsuidfglse. Que fustrant u.u
A mi tant m'he fa si diuen que és de nens petits... si m'agrada ho miro.. si no els hi agrada, que es fotin xD
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

He vist les 3 primeres....la veritat és q em van agradar, les altres no les he vistes pk em feia pal i ja no m'interessava gaire pokemon...però hi va haver una época que n'era fan número 1 xDDDDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

N'he vist la primera i la segona, perquè les van fer al digital, i d'allà ja me'n vai desentendre ^^UU

La sèrie al principi m'gradava força, però bàsicament perquè m'agradava el videojoc (i és divertit veure el que veus en una Game boy, millor dibuixat i animat ^^).

Però m'hauries d'admetre que el que és la sèrie molt d'argument no es que tingui. La base anar ensenyant els 100 nous pokemons de cada temporada entre gimnàs i gimnàs. Llavors, l'única emoció que hi trobo aquí és: Saber quins pokémons surtiran en aquest nou capítol, quins caçarà l'Ash i si guanyarà o no a l'entrenador del gimnàs ^^U

Has dit que veient-ho com ho veu n'Ereza no dista gaire de Sailor Moon i Sakura, i en fins a un punt tens raó. Però ambdós animes tenen un argument, misteri, emoció, cosa de la qual careix Pokémon.

Per què la gent insisteix en dir que és infantil? Precisament per aquesta simplicitat argumental (no cal tenir gaire inteligència per entendre què passa, ni comprendre el que passa pel cap dels personatges, ni per esbrinar més o menys què passarà). També potser per tots els valors utòpics que intenten inculcar en la gran majoria de capítols. Com si el món fos meravellós i ningú tingués més problemes que caçar animalons al bosc o perdre contra altres.

No sé, trobo que li falten tensions amoroses,  girs argumentals, espontaneitat, i personatges més complexes....

Però bé, sobre gistos no hi ha res escrit, oi? ^^-

P.D. Heidi i Marco la veien persones de 20 i 30 i més anys perquè era la única cosa que feien a la tele ^^U I si trobes algú d'aquestes edats ara, estic segur que és perquè s'anyoren la seva infància ^^-
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Aloy ha escrit:Has dit que veient-ho com ho veu n'Ereza no dista gaire de Sailor Moon i Sakura, i en fins a un punt tens raó. Però ambdós animes tenen un argument, misteri, emoció, cosa de la qual careix Pokémon.
No et nego que la serie no tingui molt d'argument, però les pelis que jo sapiga, sempre han tingut argument, i no em dirás que no, si no et faig tragar les 6 o 7 pelis que han fet >.>

Ale, adeu.

PD: Dedica't a periodista.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants