IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Full Metal Alchemist

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Respon
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Full Metal Alchemist

Entrada Autor: znake »

Aqui tornen els post sense respostes de na znake xD (sempre acaben amb 2 o 3 respostes i ale, a la merda xDDD)

És impressionant que lentes arriben les noticies.. Ahir dia 25 vaig veure a una pagina que no és infotruño (home, soc del banol contrari xD) on sortia la portada de la peli de Full Metal Alchemist, però anava atrasada, ja que havia sortit el dia 23 als cines. Lo curios és que en totes les pàgines que vaig mirar de noticies angleses no deien res sobre això.. o.o

Doncs bueno, a veure si la tradueixen haviat, que el final de Full Metal Alchemist és una merda, ja la veureu si encara no ho heu fet `___` (tot i què conec a cert animal que té quasi tota la serie i ha vist uns 4 capítols amb moooltes interrupcions i no s'ha tornat a mirar res més xDD)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Clar, si no em deixes mirar res... >.> Quan vinguis els podem mirar si vols xD

Sempre es pot traduir la pel·li al català, no? xP Segur que hi hauria un munt de frikis que la baixarien xD

PD: Prefereixo Infotruño que Asobaku (àlies Vagotaku)...
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Ereza ha escrit:PD: Prefereixo Infotruño que Asobaku (àlies Vagotaku)...
Molt ben dit ereza *-*
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

jo no l'he vist
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Infotruño? Trobo que la pàgina està bé, una mica cutre i tal de disseny i molt desorganitzada, però en fi ^^u Asobaku fa pudor de subaku, passo ni de mirar-la xD

I bé, això de FMA... Me la repampinfla XD
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

A tu et repampinfla tot menys les ties. No m'estranya que t'agradin series tan cutres, però clar, si només et centres en series merdes que donen per el K3... Pero què hi farem, hi ha gent que no té solució.

Per cert, mira les coses abans d'opinar, t'anirá bé ;)
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Me la repampinfla perquè com que no l'he vista mai no tinc cap ni una pressa perquè arribin les pel·lícules ni per si hi ha problemes i tal xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Cutre de disseny i desorganitzada? Pos jo la trobo força b ^^U Hi ha kada esperpent de disseny corrent per internet...
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Cutre i desorganitzada pq hi ha tot de coses apilotonades... Els fòrums són un embolic, i no hi ha espai per a res ^^u
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Els forums un embolic? Si son iguals k akests xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Full Metal Alchemist? M'han dit que és molt divertida però tinc els còmics en anglès i em fa molt pal llegir-los, ja em va costar amb Death Note (tot i que està en castellà xD). De moment no he començat a llegir res d'aquesta sèrie, així que no opino res en concret  :roll:  8) (Un missatge profitós ^^u)

Per cert, jo trobo que està bé Infotruño, l'altra ni l'he mirada  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Jo me la vai començar a llegir al Toriyama's World... Però des que la van parar de traduir que vai plegar ^^U

Tava força bé, i alguns cops efia molt de yuyu (s'hi respirava un ambient una mica chungu amb tantes malformacions i històries ^^UU).

Però no em degué enganxar prou perquè no m'he matat a baixar-me l'anime, ni a trobar altres pàgines on llegir-me'l ^^UUU

(I no acostumo a mirar pàgines d'informació otakuna... Així vai pel món sense enterar-me de res xDD).
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants