IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Saiyuki

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Saiyuki

Entrada Autor: Soundwave »

Em pregunto, ningú ha llegit mai aquest manga???? A mi m'encantaaaa *¬*!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Ara tenen una oferta els de Mangaline a la seva pàgina web. Venen en pack tots els volums per aproximadament uns 50 euros, despeses de transport incloses.

Però... Algú sap quant valien els volums sols? XD És que si no serà impossible quant s'estalvia un ^^UUU
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Doncs valen cadascun 7,50
I jo només tinc fins al 8, perkme els altres encara no els han portat a la tenda de cómics TT_TT
Cuants tomos son en total doncs???
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Uhm.. Doncs són 9 ^^U

Vol dir això que tens fins el pennúltim i no te n'havies adonat, o és que no la han pubhlicat sencera? O__o

De totes maneres, a tu no et surt gens a compte, clar.
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Xi ke el tinc, buenu, ara el té una amiga meva. Però a no ser que tingui tanta imaginació i m'hagi creat jo mateixa el numero 8, em sembla ke el tinc xDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 64 visitants