IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Inuyasha: K3!

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ran ha escrit:No ho sé, potser quan és petit és femella i quan creix és mascle xD No sap, no contesta  :roll:
Imposiboru, ja m'hi he fixat... ho diuen indistintament.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

eiii!! ke la Kagome ja no viatja a l'època Sengoku, ara ho fa a l'època medieval ¬¬...
I a sobre l'han posat a en Naraku la veu d'en Toguro....
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Al capítol d'avui era femella ^-^  :lol:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

... Quin desastre, m'esteu fent perdre les ganes de mirar els nous capítols... Com li poden fer això a Inuyasha!!!!!??

Traductor/editor-> :martell2: <-Ereza
:pallissa:
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sip, sip... i al Kohaku li han ficat la veu de la Marta Covas, me pareix, que ja doblava una amiga de la Kagome... Espero que no li hagin canviat la veu a la Kikyô, perquè sinó...  :sadic: I obligaré al traductor/adaptador/qui sigui que faci això :microones:

En fi, ara ja està clar que el segon ending no el traduiran. A veure què fan amb el segon opening i el tercer ending.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Només queda dir una cosa: TVC powah!

:banejat:
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ereza ha escrit:Només queda dir una cosa: TVC powah!

:banejat:
Exacte! Perquè ahir es van referir a la cosa aquella que és una bola lila on dintre hi ha esperits (ja no sé ni com se diu, xD) de quatre maneres diferents... bola dels esperits, esfera dels quatre esperits (ah! Qué tiempos aquéllos!), quatre esperits...

I molt lleig que en comptes de fragments diguin trossos. Pitjor són els anuncis del 3xl.net... "Què tenen a veure una noia de quinze anys amb un semidimoni? Que tots dos busquen els cristalls màgics". Podrien afegir: "és que tenien una canica però se'ls va trencar, i ara han de buscar els fragments de la canica per reconstruir-la, perquè, pobrissons, s'avorreixen".

Una proposta: per què no li diem "pilota dels quatre fantasmes"?  :evil:
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Buff, i ara ja està clar, en el capítol d'avui han dit tants cops monstres...què passa amb els dimonis? >_< Trobo que queda millor  :roll:  :x
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

A veure, resum de cagades:
- Ending suplantat per un altre.
- L'espassa Tessaiga a pasar a dir-se "Ullall de ferro"
- L'esfera dels quatre esperits anomenada: bola dels esperits, quatre esperits(a seques). I ja no recuperen els seus fragments, sinò els trossos o cristalls màgics...
- El remolí de la mà dreta d'en Miroku (em sembla que es deia aixi) s'anomena actualment: forat del vent.
- L'atac de l'Inuyasha que fa amb les urpes (em sembla ke es deia Sankor Tesor o alguna cosa per l'estil), es diu Ungles d'Acer.
- Ja no hi ha dimonis o semidimonis, hi han monstres y migmonstres.
- El sexe de la Kirar no es defineix encara, hi han sospites sobre que sigui hermafrodita...
- La Kagome no viatja a l'època Sengoku, sinò que ho fa a l'epoca medieval.
- A en Naraku, desprès d'una indigesta de dimonis, l'ha canviat la veu per qui feia d'en Toguro.

Si troveu cap més, "citeu" aquest missatge i agregue-lo a la llista si-us-plau  :x
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

U.U amb lu ke molava ke en naraku tinges la veu den bob el manetes (ens en surtireeemm!! si itan XDD)(sort ke l'inuyasha te la den rukawa *Q*) pk mavia inventat 1 paranoia:
Naraku: inuyasha... has entrat en la meva emmanacio ara construire una casa de tres pisus amb l'ajuda dunes makines ke parlen!  :twisted:
Gent: fugi ki puguiiiii (ke no fushigi yûgi)
Inu:  :?  idiota!
XDDD (paranoia made in my mind)
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

koemma ha escrit: Naraku: inuyasha... has entrat en la meva emmanacio ara construire una casa de tres pisus amb l'ajuda dunes makines ke parlen!  :twisted:
Ei!!! que en cap moment he dit ke jo el volguès ajudar en res!!! ¬¬... ki s'ha cregut ke és akest???
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ostres és que això que li hagin dit "mig monstre" a l'Inu-Yasha no té perdó... TT_TT
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Lonnia ha escrit:Ostres és que això que li hagin dit "mig monstre" a l'Inu-Yasha no té perdó... TT_TT
A sobre que aquells vells teníen més cara de monstre que no pas l'inuyasha XDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

>____________< Com poden fer aquestes desgràcies? M'estan entrant ganes de baixar-los subtitulats >___<
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

GROAAAARRR!!!!
Decidme si me he perdido algún capítulo, porke lo ke contaban hoy en Inuyasha, eso de ke Naraku había secuestrado a Kykyo, yo no lo había visto en ningún lado ¬¬...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

És veritat, sembla que s'hagin saltat un episodi, no? Estic desconcertada XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Em fan por, al final aconseguiran que no miri res del que fan >__< Quina merda de TV... En fi, encara no n'he vist cap dels nous xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs sembla que es van saltar el capítol 32, i van fer passar el 33 per aquest... potser s'han confòs o ho han fet expressament... a veure quin fan avui ^^U
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Está clar que van saltar-se el capítol. Però hi ha més cagades! ^^

Si heu mirat la previsió de la programació, dilluns que ve emetran el capítol on apareix la Tenseiga, l'espasa del Sesshômaru. Però li diran Tenseiga? Je, je. Doncs no. Li diran... "ullal revifador" >________< però casunlaputa y otros adjetivos que no vienen al caso, ullal revifador sona horrible!  :cry:

I a veure, cridem el mal temps que ja no ve d'aquí. I si avui posen enmig del capítol un cartellet que digui: "PERDÓ PER L'ERROR D'AHIR. ENS VAM SALTAR UN CAPÍTOL"? Cutre, sí, però d'ells ja m'ho espero tot xD

Per cert, que també van canviar la veu al Kohaku. I ja no em recordo de més cagades, ja les hem dites totes no? ^^U
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Cagades! Més cagades!! ^^

Com que avui directament han fet el capítol 34 (la pregunta és: i el 32? Quan, on?), m'han passat les ganes de mirar-lo. Però ho he gravat per mirar-ho després. O sigui, que he vist els últims segons de l'ending. I no puc pensar una altra cosa que:

QUÈ COLLONS ÉS AQUEST EMPALME TAN CUTRE?!

Es veu que avui l'ending l'han fet més llarg, quan hi apareix aquesta imatge.

Imatge

Normalment el tallen al cap de dos segons de sortir, però avui l'han deixat més estona. Total, que duraven més les imatges que la música. I com ho han arreglat? Afegint aquesta cosa cutre quan ha acabat el so perquè la música miraculosament durés tant com les imatges. Si sembla música del telecupón... xD

Baixeu-vos el fragment que us dic. Ocupa molt poquet, només hi ha el final i a més l'he comprimit bastant (però se sent, eh?)

Baixa't l'empalme cutre fet al My Will xD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants