IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Inuyasha: K3!

Lluites, combats, superguerrers... Si us agrada el shonen, ve't aquí el vostre fòrum.
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Per cert, quants capítols té/porten emesos/falten per emetre?
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

El Divendres van emetre el capítol 39, i em sembla que els del 3xl tenen fins al 52 ^^
Què són 51 si descomptem el 32, és clar ¬ ¬ Com poden desaparèixer els capítols, eh? Aix XD

:multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

va se un forat interdimensional k va xucla el kapitul i ara sta perdut x el mon feliç dels teletubis!!!
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

i quants n'hi queden per comprar? xD. A FY també va passar alguna cosa així amb un capítol, oi? Quina putada, xD.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

A Fushigi Yûgi van posar-lo en reemissions posteriors, però els capítols d'abans i de després van quedar mutilats perquè "no es notés" que primer en faltava un, i ara queda una cosa horrible >_<

Amb Inuyasha suposo que ha estat un error...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Vau veure ahir el capítol d'Inuyasha?

Nou ending i aquest cop traduït!  :bavejant:  :gata: Uoh!, personalment m'agrada més l'opening "I am"  :roll:  però no sé...potser ara comencen a millorar les coses  :P  Siguem optimistes ^-^
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
OnpuBlack

olas ^ ^

Entrada Autor: OnpuBlack »

Ola soc onpu_black nova ^ ^ estic molt contenta d k tornin a fer inuyasha :P es tan monu... no podrieu penjar la de dearest en català plis?
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Wo, gent nova gent nova, holaaaa! Benvinguda ^___^
koemma ha escrit:va se un forat interdimensional k va xucla el kapitul i ara sta perdut x el mon feliç dels teletubis!!!
Serà això!  :rodolant:
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

El Dearest es penjarà, però passarà temps fins que la pengi, xD

Per cert, benvinguda ^^

I sí, comencen a millorar. Ostres, ara que ja està acabant... xD
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

A mi també m'agrada molt l'ending, és tan trist >_< i les imatges que hi surten són maquíssimes ^^

El capítol d'avui ha estat genial, com de costum, sobretot l'encontre de l'Inu-Yasha i la Kikyô *_* L'única pega... la traducció, com sempre: avui l'Inu s'ha ajagut quan la Kagome li ha dit gosset ^^U
Heu vist que a la meitat del capítol el logotip del K3, el dual i el +13 s'han tornat bojos? Justament en el mateix moment que l'Inu-Yasha deia "Ei!", sembla que se n'hagi adonat i tot. Sempre ha de fallar alguna cosa XD

:multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ha estat divertit  :lol: Jo pensava que això del logotip era problema de la meva televisió però veig que no xD

Ara de debò; podem votar per veure què dirà na Kagome el pròxim cop per fer caure l'Inuyasha  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ostres, amb el logotip em vaig dur un bon ensurt, semblava que la tele l'haguessin posseïda amb tants logotips... perquè si no recordo malament, també sortia l'estèreo i el del subtitulat... xD

Ja feia dies que tenien problemes amb tot això... de vegades veies que s'oblidaven de posar el -13-, de vegades el logotip... en fi xD Ara han canviat la distribució, el -13- surt a dalt i més petitó i lo del dual i el subtitulat a baix. Es fa raro de veure... tot i que, per variar, s'han descuidat de posar el -13- xD

(Per cert, detall: en les pel·lis de -18- ara deixen el marcador posat durant tota la pel·li v_v ves kè hi farem).

Tornant al tema Inuyasha pròpiament, cada dia està més interessant *_* L'Inuyasha cada cop es torna més sensible i la Kagome cada cop més enamorada, i la Kikyô cada cop més porca :D
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:(Per cert, detall: en les pel·lis de -18- ara deixen el marcador posat durant tota la pel·li v_v ves kè hi farem).
A mi em sembla bé que ho facin :P

O sigui, si hi torna a haver algun atemptat (esperem que no >_<), quan posin el llacet ja tindrem una icona a cada punta de la pantalla xD Ah, no, si ara també era així... Well, és igual xD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

:cry:  Avui que no estava a casa meva i fan un capítol preciós...ara que m'estava gravant tots els capítols...en fi, he notat que l'Inuyasha es talla una mica quan ha de parlar sobre certs temes... :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

El capítol d'ahir... *_* va ser el millor de tots per mi, sento haver-t'ho de dir sabent que te'l vas perdre però... *_*
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo també penso el mateix  :P  Si no me'l vaig perdre, sols és que no el vaig poder gravar com faig sempre  :? Però em va agradar molt >_<
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Algú em pot dir què faran a partir del 4 de febrer en lloc d'inuyasha??
és ke un amic meu ha començat a dir noms molt rarus, i no ens hem assabentat ni ell ni jo al final. al sobre al 3xl.net, nmo trobu res, no sabré buscar TT_TT...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Si no recordo malament, havien de fer "bo-bo-bobobo" o alguna cosa així... Un anime totalment paranoic. Si no recordo malament era d'un paio i nosequè dels pèls al nas... Però no sé xD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bobobo bo és  la nova sèrie que emetran a partir del divendres 4 de Febrer  :cry:  Adéu Inuyasha...En fi, tinc entès que és una comèdia plena d'acció i personatges estranys, de moment no puc opinar xD Sols sé que té 50 episodis.

Kochira Katsushika-ku Kameari kouen mae hashutsujou (KochiKame) (i tant! Un nom ben senzill, estil KareKano però en una versió més llarga xD) és la que substituirà Love Hina a partir del 7 de Febrer. És una sèrie d'humor i explica les experiències d'un policia de barri japonès. Televisió de Catalunya ha comprat els 260 capítols i els quatre especials de 45 minuts.

El que em sabrà més greu de tot plegat és no poder veure Inuyasha i que ens tornin a deixar amb ganes de més.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ran ha escrit:Kochira Katsushika-ku Kameari kouen mae hashutsujou (KochiKame)
Va, per la propera quedada, que tothom s'ho sàpiga, que farem embarbussaments! xDDDD
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants