IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

GANTZ

Parleu de seinen: sèries de temàtica adulta que no tenen cabuda dintre el shojo o el shonen.
Respon
Avatar de l’usuari
muka muka
Entrades: 21
Membre des de: 22/11/2005 a les 13:02
Ubicació: Ripollet

GANTZ

Entrada Autor: muka muka »

kina canya de serieee,al principi et perds una mica,pero cuan acaven de guanyar el primer enemic t'enganxa del tot,no pots para de llegir,no explikare de k va perk ki la vulgui começar a llegir,pero hi a molta sang y avegades noies despullades :twisted: no se perk em recorda una mkia a matrix XD pero tot es real,o aixo sembla! si us la voleu baixar en akesta web hi han tos el numeros k an sortit fins avui http://www.nsgmanga.com/manga/gantz/index.php?dir=/

espero k us agradi
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

ostres, aixo es molt il.legal!!! xDDD doncs la veritat es q akesta serie no m'agrada gaire, potser pq soc massa petita... m'agrada encara menys q bersherk, mira q et dic... :roll:
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Re: GANTZ

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

L'anime és boníssim fins els últims 4 episodis. A partir d'aleshores recomano llegir el manga... la recomano molt si us agrada el génere...

Per cert, se'm fa estrany reviure posts tan antics xD A més, cada vegada que s'obre un post parlant d'una sèrie estaria bé un mínim d'informació/imatges, com amb Honey and honey drops.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants