IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Evangelion al 3xl.nit?

Parleu de seinen: sèries de temàtica adulta que no tenen cabuda dintre el shojo o el shonen.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Ui no, desde Seele no el controlen mai.
berserker (que crec que vol dir guerrer embogit, o guerrer de molta més força), és quan la Unit 01 s'activa tota sola i comença a lluitar amb totes les forces i de manera perfecte. Ara, no explico perquè ho fa, que seria un SPOILER extremadament evident.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bé, però segons tinc entès,
SPOILER - PREGUNTA
la Nerv és la mateixa Seele però que dóna la cara, no? O sigui, que serveix per camuflar-la.
FI DE L'SPOILER

I bé, és cert. Ja recordo el mode berserk ^^U que per cert, vol dir això mateix que has dit (ho sé per una sèrie que es diu així, Berserk ^^)
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

SPOILER!!!

Seele és una organització governamental, i NERV és una organització dins de Seele, no és el mateix sinó que estan per sota de Seele. Seele controla Nerv per poder arribar al pla de complementació humana (o millor dit la INSTRUMENTALITZACIÓ de la humanitat, o el que es el mateix, arribar al nivell superior de la especie humana).
Però el que passa, és que NERV (gendo IKARI) i Seele (els vells aquells) tenen una visió diferent del que s'ha de fer per poder arribar al nou nivell de Humà superior.

Nerv és el nou nom de la organitzacio GEHIRN.
En principi, Gehirn (posteriorment NERV) té la funció d'evitar que els àngels (o apostols, depen de la traducció) destrueixin el món, al fusionar-se amb ADAM que està al HEADQUARTERS DE NERV darrera la porta del cel, però més endavant es veu que aquesta missió es falsa.

(si voleu que expliqui més pregunteu) ja que el que hi ha abaix de NERV no és exactament ADAM... ...(això es descubreix definitivament al capitol 22 o 23 no recordo exactament...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

per no recordaro gaire be... ¡tela!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Mai he aconseguit enterar-me del què passa a Evangelion... em perdo, ho sento però em perdo.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

S'ha de dir que Evangelion no és una serie cutre com la majoria de les series que per el que veig us esteu empassant, el seu argument és extremadament complicat i té moltes trames conjuntes, i la història és una completa succesió de fets narrats a l'antic testament i als evangelis. D'aquí venen els noms dels angels, les relacions dels pilots amb els evangelions, els evangelions en sí què són, etc etc
Simplement l'estudi Gainax va arribar a fer un producte extraordinari. No són mers elogis sense lògica ni fonament, sinó que se'ls mereixen.

SPOILER SPOILER SPOILER

El que és Nerv, en realitat és una tapadera, igual que Seele. Nerv en teoria treballa per SEELE per destruir els àngels, però això sols és en teoria, en realitat Nerv és simplement una manera d'aconseguir els fons necessaris per poder tenir els EVANGELIONS al comandament de Gendou Ikari. Seele i Nerv (o millor dit Gendo) tenen una manera diferent de veure com l'ésser humà ha d'arribar a la Instrumentalització, això es veu a les pel·lícules del final, però es comença a notar al penúltim capítol, on surt un tio anomenat KAWORU (o kaoru) qué és la reencarnació de Jesucrist (si us hi fixeu, ell mor per la salvació de la raça humana, ja que no aconsegueix el seu proposit al central dogma de Nerv), ell es pensava que allà hi tenien ADAM, però en realitat hi tenien LILITH que és la primera dona d'adam, ja que la primera dona d'adam no era Eva, com es sol dir...
...bé, em podria extendre molt, però és una petita introducció a la verdadera intencionalitat de Nerv.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

De totes formes,

SPOILERRRR

tinc entès que hi ha diverses Liliths per diversos món, això vol dir que a cada món hi ha àngels? Aix >:<
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

SPOILER SPOILER

mmm.... ...això no ho sé. Però crec que com que en Evangelion sols es parla dels éssers humans, sols estem parlant del planeta terra.
Per què ja deveu saber què són els evangelions, oi? igual que els àngels...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

SPOILER SPOILER


Segons em va semblar entendre, els àngels són enviats de Déu per anikilar el planeta i els EVAs estan creats a partir de l'ADAM. Akest ADAM crec ke es el primer angel k va enviar Déu. I ke és l'actual EVA 01? ¿¿?? llavors d'on surt el Eva00?


FI SPOILERRR


Sorry però la sèrie ja és prou complicada i fa temps que no la he vist, així que estic perdut >_<
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Així mateix, saps què estàs dient? XDDD.

Una altra cosa: posau massa "finals destrossats".
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

SPOILER SPOOOOOILER SUUUUPER ESPOOOOOILER

Evangelions, tots creats a partir de la clonació. No sé exactament si són clonacions d'adam o de Lilith, en principi es diu que és d'adam, i així ho crec. (Eva creada a partir de la costella d'adam)

EVA UNIT-00 És el prototipus. En principi és de color taronja, color habitualment usat en l'exèrcit per denominar vehicle en proves o prototipus. Llavors, després se li fan modificacions i el pinten de color blau. Pot servir més de suport que d'atac, ja que no disposa d'armes propies ni res per l'estil.

EVA UNIT-01 És la primera unitat de combat. Ja disposa d'armes pròpies. És la primera unitat feta "seriosament" per servir d'arma contra els angels enviats per déu. (color violat)

EVA UNIT-02 És la primera de les unitats creades ja per fer-les en serie. És la unitat millor en combat de les tres esmentades, és la unitat que disposa de més armes, i la més preparada. (color vermell)

EVA UNIT-03 Aquesta crec que tenia les mateixes característiques que la 02. Quan la activen és un àngel, perquè ha sigut infectada.

EVA UNIT-04 Aquesta també anomenada S2 explota quan la activen a la rama de NERV2. Lògicament no queda res de Nerv2, simplement desapareix TOT. Es diu S2 ja que té el motor experimental s2 de nerv (o nucli)

EVA UNIT-05-13 Són les produïdes en sèrie. Tenen motor S2, tenen super regeneració, són fortes, hàbils, no necessiten pilot i són extremadament brutals. Surten a The end of Evangelion.

Apa, crec que les he explicades totes... ...però encara no he explicat exactament què són :D :D
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

VAL!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

ara almenys ja se q son els eva, mes correctament
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

eva unit 01 TEST TYPE
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs jo ara que vec la sèrie els Dilluns (per primera vegada o sigui ke no m'he llegit tots els spoilers per si de cas) vec ke m'han passat algunes coses per alt....
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Es que Evanglion, és una sèrie molt interessant, i l'argument dóna per molt. Per exemple, crec que el capitol del dilluns anava del nou model de robot atomic per fer front als angels (o apostols), com vau veure, Gendo va manipular l'aparato perquè no funcionés bé... ...la misato no hi va tenir res a veure... ...el que van fer va ser espantar el personal, i poca cosa més... :D
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

em podeu fer un favor?
qi d'aqi a vist els ultims 4 capitols d'evangelion?mls pot explicar, siusplau?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Em corregeixo... em sembla que m'han passat MOLTES coses per alt. Vaja, de moment puc dir que entenc la sèrie, però de la manera que ho esteu plantejant no sé que passarà després.

Recordo que no m'he llegit tots els Spoilers ehhh no seria questió que sense voler llegís algo que m'espatllès el final.

:) :) :)
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

És important no llegir Spoilers, perdoneu si m'he passat, però m'emociono en pensar amb aquesta sèrie.
Cada cop que la mires trobes coses noves.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants