IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Monster

Parleu de seinen: sèries de temàtica adulta que no tenen cabuda dintre el shojo o el shonen.
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Monster

Entrada Autor: Soundwave »

Algú s'està llegint el manga de Monter??? de l'autor Naoki Urasawa????
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Wooo!! mi!! xD, i impacient perquè surti el 23... ^^ sempre li posa un suspens l'autor al final del capítol... et deixa amb una intriga... ^^U Te l'estas llegint tu també?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

sssssiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!
tens raó amb aixó de l'autor, ostres, sempre fa el mateix... i quan surt el numero següent sempre m'haig de tornar a llegir el capítol anterior, que si no no m'enrecordo...
tiu, quin sust m'en vaig emportar quan vaig veure que en Joan s'estava fent passar per l'Anne!!!! es que dona una por el Joan!!!!!!
l'unic que no m'garada molt del cómic és qun comencen a parlar molt profundament de les coses relacionades amb la política que van passar antigament, es que em faig un lliu i em perdoooo!!!!

què pasarà amb les tres granotes... ho sabrem al numero 23!!! ^_^
PD: el meu personatge preferit és el Tenma, i el teu?
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Ostres si, quan es descobreix que l'anne aquella era en Johan fot un susto.. xD. Sense voler vaig espoilarejar-ho a qui li deixo el manga, imagina't com em va mirar.. -_-

En fi... el personatge preferit... doncs de moment és el Johan... xD, tot i que en Grimmer i en Suk m'estan començant a agradar també, però porten massa pocs capítols, falta veure'ls més, potser més endavant canvio d'opinió...

Per cert, vaig llegir que a Japó amb l'últim número donaven un com un número especial que era "El monstre sense nom" però enquadernat com si fos de debó... tan de bo ho fessin aquí, també, oi?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

WOWWWWWWWWWW!!!!!!!! SI SERIA GENIALLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!
en grimmer també m'agrada molt. l'steinner el magnífic!!!
ostres pobrets, mira que fel's hi oblidar4 tots els records!!! aquells paios donene fastic
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Doncs si, pobre grimmer... i pobre johan.. -_-

En fi, que anava a dir, ah, sí, que del que menys m'agrada del manga és (a part del preu) el Lunge, em posa nerviós, tant obsessionat.. -_- per cert, estaria bé que el fessin en anime, eh? segur que seria un èxit
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ah, si.. ja m'havia oblidat jo d'aquell tio, que es pensa que porta l'ordinador invisible, em posa més nerviosa!!! i a sobre no va tenir cura de la seva família ni res, molt bé per elles per deixar-lo tot sol, que es foti!!!!!
jejeje, a mi també m'agradaria molt l'anime d'aquest manga, però em sembla que als pares no els hi agradaria que la possessin, com que hi ha tantes coses fora de lo normal.. bueno, ja m'entens... PERÓ SERIA GENIALLLL!!!!!!!!
tinc moltes ganes de saver més del kindergein 511!!!! kè va pasar, ke va pasar!!!!????? HO VULL SAVERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Per cert, reprenent el tema, s'està distribuint la sèrie VOSE, algú que l'hagi vist? és que jo l'estic baixant però de moment no l'he mirat, no sigui que em decepcioni, xD[/b]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

(segueixo recuperant xD)

A mi me la va començar a deixar un company de classe, només he llegit els 4 primers volums, però té molt bona pinta ^^

El diumenge em vaig agafar el 1r de 20th Century Boys, a veure què tal està... Tot i que d'aquí que el llegeixi, tela... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Ja no sé ni de quin any és, si ho vas contestar la setmana passada o fa un any, xD. Crec que va acabar de sortir ja, no? Porto un retard de com a 16 números de llegir, i potser fins a l'estiu no m'hi tornaré a posar...i això que m'agrada... xD.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants