IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

EEiii! Visiats de Saikano!!

Parleu de seinen: sèries de temàtica adulta que no tenen cabuda dintre el shojo o el shonen.
Respon
CHUN_LI
Entrades: 13
Membre des de: 08/03/2004 a les 19:02

EEiii! Visiats de Saikano!!

Entrada Autor: CHUN_LI »

Hollla!! kom va?? e publikat aket tema, per si hi a x aki algun visiat d'aqueta serie...xk hi aura algu, no??i si no, es igual, entreu i si no sabeu kom matar l temps,i fikeu alguna parideta..
En general, valoro el manga mol positivament... s 1 serie k ma konmugut (ui kom a kedat axo..oops). Normalment tenia una altra opinió dls mangas seinen, pero, per ser la meva primera, us la rekomanu a tots.
M'agrada tmb kom barreja l tema d l'amor am la guerra( paranoies meves)...
weno aixo s tot!! :wink:
cheerio :P
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Chuniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jo tmb penso q s un serie wapissima!!! i aixo q no le llegit gaire::: ( ja saps una mica al tren am tu scoltant Hit that je,je) pro ma ncantat! ju!
s mol emotiva!!!! i ja sacosta l'ultim tomo! uuu emotion!!!!!!!!!!!
q com u portes? l'espera vulldir! :D
CHUN_LI
Entrades: 13
Membre des de: 08/03/2004 a les 19:02

Entrada Autor: CHUN_LI »

neko, ets tu???? ...síiiii
La intuicio no m falla... Estik 1 mika isterika...stresada...nerviosa...algu +.... Desde l dia k vam patinar sobre gel, o sea fa 4 mesos,k va ser kuan m vaig komprar l penultim tomo no e sabut res...l'unik k se s k man deixat d'una manera k......ja els hi val....
m'entrestant m'entretenk am Gals!,....xo a la k surti mel pillu....jejeje :P
PD: gracies x contestar
TKIMASU!!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

i de ke va Saikano?? es ke no em sona U_U' i la curiositat em pot XDDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
CHUN_LI
Entrades: 13
Membre des de: 08/03/2004 a les 19:02

Entrada Autor: CHUN_LI »

EEEEiiii! sobretot...gracies per contestar..
A verure Saikano, es una història d'amor, que es veu interrumpuda per la guerra d japó. La noia en qüestió, no s una noia normal, u era fins k per guanyar uns moneys, per ajudar a la seva pobre family, s va "vendre" a les forces d'investigació militar, pk studiessin am ells, i creesin una arma indestruktible. Els experiments van sortir a la perfecció i van convertir a Chise (la prota) en una arma definitiva. La trama va tractant d kom s desarrolla l'acció, de com va canvian la istoria d'amor entre els dos,...i ara m kedat en el penultim tomo, i ...no arriba l'ultim ni a tirus.
wenu, mes o menys, la trama s aketa...sincerament promet..i enganxa.
speru k tagi aklarit...sorry x la meva forma d'eskriure..Deww :P
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants