Ereza ha escrit:Sóc cruel: és cutre! xD
PD: Xbox sux... GameCube and Wii are better!
Gamecube, Xbox and Wii sux.... PS2 and PS3 are better!!!! xDDD
Ereza ha escrit:Sóc cruel: és cutre! xD
Kaede Rukawa ha escrit:Ereza ha escrit:Sóc cruel: és cutre! xD
_young_link_ ha escrit:Esclar, per aixo la ps2 s'he m'ha trencat quan mai li he donat cap cop, al contrari de la GC, que s'em va caure al terra i funciona! apaaa
_young_link_ ha escrit:Kaede Rukawa ha escrit:Ereza ha escrit:Sóc cruel: és cutre! xD
Esclar, per aixo la ps2 s'he m'ha trencat quan mai li he donat cap cop, al contrari de la GC, que s'em va caure al terra i funciona! apaaa
_young_link_ ha escrit:Esclar, per aixo la ps2 s'he m'ha trencat quan mai li he donat cap cop, al contrari de la GC, que s'em va caure al terra i funciona! apaaa
Kaede Rukawa ha escrit:_young_link_ ha escrit:Esclar, per aixo la ps2 s'he m'ha trencat quan mai li he donat cap cop, al contrari de la GC, que s'em va caure al terra i funciona! apaaa
Això és pk la GC és per destralers...xDDD vale, se m'han acabat els arguments, però jo sempre he estat de Sony...així k a no ser k la caguin MOLT amb la PS3 serà la consola k em compraré. L'han cagat en el preu però és de suposar k baixi... i tècnicament és superior a Xbox 360, encara k els de microsoft diguin k no es nota la diferència....
->maron<- ha escrit:la millor és la super nintendo i punt!!!
Kaede Rukawa ha escrit:i tècnicament és superior a Xbox 360, encara k els de microsoft diguin k no es nota la diferència....
Kaede Rukawa ha escrit:així k a no ser k la caguin MOLT amb la PS3 serà la consola k em compraré.
Soundwave ha escrit:El millor és el pc, i punt!! xD
Ereza ha escrit:->maron<- ha escrit:la millor és la super nintendo i punt!!!
Aix, quanta raó que tens![]()
Kaede Rukawa ha escrit:i tècnicament és superior a Xbox 360, encara k els de microsoft diguin k no es nota la diferència....
_young_link_ ha escrit:No, 80€ per ser només blue-ray.... i NO es notarà si no juges en una de HD, amb les altres oblide't... Igualment, m'estas dient que només comprarás las ps3 per gràfics? V__v
*tos* NES *tos*
en fi, que sony cada vegada em fa més fastig... em vaig comprar una ps2 (encara m'arrepenteixo xD) pero la ps3 SEGUR que no me la compro
Yuka ha escrit:Soundwave ha escrit:El millor és el pc, i punt!! xD
Hi estic totalment d'acord, Sound!
Kaede Rukawa ha escrit:No, a més del gràfics, gairebé totes les companyies k treballen per a PS2 és molt probable k ho facin per PS3, per tant la qualitat i quantitat de jocs està assegurada
Kaede Rukawa ha escrit:*tos* NES *tos*
XDDDDDD
->maron<- ha escrit:la millor és la super nintendo i punt!!!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants