IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Piques videojoquils

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Shinu Toki »

Ereza ha escrit:
Yuka ha escrit:
Soundwave ha escrit:El millor és el pc, i punt!! xD
Hi estic totalment d'acord, Sound!
Jo sóc dels que opina que cada cosa és per al que està dissenyada:
PC -> Treballar
Consola -> Jugar
Aixo és veritat, però sembla que les consoles cada vegada s'assemblin més als ordinadors... Una consola amb tres ports USB, un disc de dur de 20GB, possiblitat de veure pàgines web, joc on-line, teclat, etc... però què és això?? O__O

Només faltaria que t'hi instal·lessin un processador de textos i un compilador i gairebé no et caldria ordinador xD

Per cert, mon germà s'ha comprat la 360 i diu que no està tan malament xD però que amb l'oblivion no havia apreciat el canvi generacional... diu que estava molt ben fet, però poc més que el resident evil zero de la GC o.o Però ara que té el perfect dark zero, no es desenganxa de la tele.. xD

Jo, evidentment, em compraré la wii 8)
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants