IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Wii VS PS3 VS Xbox 360

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Respon

Quina triariau??

Playstation 3
1
10%
Wii
9
90%
Xbox 360
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 10

Avatar de l’usuari
Fyef
Entrades: 34
Membre des de: 13/08/2006 a les 21:44
Ubicació: Barcelona

Wii VS PS3 VS Xbox 360

Entrada Autor: Fyef »

Quina consola d'aquesta generacio preferiu??

La PS3 : Amb el mes avançat sistema de de disc; el Blu-ray. Comandament amb detector de moviments en dimensio i sense vibrador.
Compatibilitat amb el jocs de PS1 i PS2. Molt bona cualitat grafica. Comandaments inalambrics. Ports USB per a periferics.
CPU: Cell Broadband Engine 3.2 GHz PV: 400€ o 600€

Wii: Compatible amb jocs de Game Cube. " Ports USB, 4 ports per a comandaments de GC, 2 ports per targetes memoria GC. Conexio 24 hores internet i operador Web propi subministrat per Opera Software.
Comandament amb deteccio de moviments, angles, distancia y acceleracio, amb un port per a periferics, alta veu i vibrador inclosos en el propi comandament. Posibilitat de descargar jocs de totes les antigues consoles de nintendo i alguns de unes altres companyies com sega.
PV: EStimat en menys de 200€

Xbox 360: Molt bons grafics i molt bona cualitat en Xarxa. Comadaments en dos versios inalambric o amb cable, depenen del pack que es compri ve amb un o altres. El packet amb el comandamente inalambric inclou: Un acabat en crom per la consola, disc dur de 20 G, Cable Ethernet, Xbox Live headset y un Cable per components HD-AV, Xbox Live Silver, Un mes de proba de Xbox Live Gold. Mentre que el pack mab comandamente amb cable nomes inclou Xbox Live Silver y Un mes de proba de Xbox Live Gold.


Amb quina us quedeu?? ( Yo amb la Wii 4ever XD)
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Jo no em compraré cap, però si tingués que elegit agafaria la més barata i la més "estranya", que és la Wii.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! >_________<

La meva opinió sobre PS3:
So here's this giant enemy crab. Attack its weak point for massive damage.
It's Riiiiiiiiiiiiiiiiidge Raceeeeeeeeeeer!!! RIIIIIIIIIIIIIIIIDGE RACEEEEEEEEEEEER!!!!
[incloure aquí la imatge del "grenyes" xocant amb la nau aquella pilotada amb el comandament]

Sobre l'Xbox 360 no tinc res a dir, l'únic que em fotria seria haver de pagar per l'on-line.
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

La ps3 i la xbox360 només son actualitzacions de la ps2 i la xbox respectivament. Més procesador, més memoria, formats de disc per als jocs nous i res mes, cap idea nova ._.

La Wii es la cosa rara d'aquesta next-gen, la seva potencia gràfica esta a l'altura de la xbox o la ps2 mes o menys, no te imatge d'alta definició, no te cap format nou als discs (son dvd's)... Pero aporta noves idees al mon dels videojocs: la manera d'interactuar amb els jocs. El seu comandament es revolucionari (de fet al japo hi havia una consoleta amb una cosa semblant, pero bé, ara no ve al cas), és una manera nova de jugar als videojocs, un nou concepte. A més, la facilitat d'ús que sembla que té farà que gent que fins ara no jugava als jocs per la complexitat dels comandaments (hem passat dels dos botons que tenien les primeres consoles a com a mínim 8...), ja sigui gent que no hi ha jugat mai o gent que se n'ha distanciat precisament per aquest motiu, fara que aquesta gent pugui acostarse a aquest món i poder jugar sense complicar-se la vida. [Nécdota familiar, el meu pare i el meu cosí jugaven amb mi als videojocs de la nes, pero despres ja era massa complicat per a ells jugar ^^u, els vaig ensenyar el trailer de la Wii amb els jocs de Wii Sports i ja se'ls feia la boca aigua de poder jugar a tennis movent nomes la ma xD]

Per anar acabant, la Wii es la única de la next-gen que no ha apostat per tenir uns grafics punters ni poder fer quaranta mil coses més. Només s'ha concebut per a una cosa, jugar. Que de fet es el que jo vull d'una consola. jugar i passar-m'ho de conya. Per a veure pelicules, escoltar musica i demés ja tinc altres trastos...

En definitiva, la ps3 i la xbox360 s'han actualitzat al nou hardware disponible actualment i han ampliat les seves capacitats multimedia. Però a part d'aixó no hi ha cap concepte nou. La Wii canvia totalment el concepte d'interacció entre la consola i el jugador i només serveix per a jugar.

La meva elecció es clara, jo una consola la vull per a jugar i punt. No vull una consola que costa un dineral i que em fa de tot, perque no ho aprofitare, si vull veure una peli la posare al dvd i si vull musica la posare al mp3 o a la minicadena. A més, jo els gràfics no es en el que mes em fixo d'una consola, sino en la originalitat dels seus jocs i aquesta originalitat se'ns dubte la té la Wii en aquesta next-gen...
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
gruay/gracia
Entrades: 236
Membre des de: 27/05/2006 a les 19:14
Ubicació: Artés, Catalunya

Entrada Autor: gruay/gracia »

jo em compraria la Wii bàsicament perque m'encanta el nom!! i segon per la manera de jugar.
També pels jocs!

Chiste:
Ara que harán los franceses:
-Hijo, quieres una consola?
-Oui, mama wii
-I cual quieres?
-Wii
-Que cual quieres?!!!
-Wii!!!
- Pues ahora te quedas sin consola por vacilar-me! :twisted:
[img]http://img185.imageshack.us/img185/1503/carnetsound015gruay1pv.gif[/img][img]http://img232.imageshack.us/img232/7317/firmavariadaqq8.gif[/img][img]http://img82.imageshack.us/img82/7240/choppercq3.gif[/img]
[url=http://www.elementsgraphics.net/index.php?id=eggs][img]http://www.boomspeed.com/egraphics/234v5.gif[/img][/url][url=http://www.s1.elforo.de/mangasclub/]Aqui!-->Manga's club<--!iupA[/url]
Avatar de l’usuari
Fyef
Entrades: 34
Membre des de: 13/08/2006 a les 21:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Fyef »

DarkDrago opino exactament com tu, el que es important per una consola no son uns grafics extremadament realistes sino que sigui capas de entretenirte amb unes bones historias originals i amb una jugabilitat molt bona, que nintendo normalment aconsegueix pero que poco gent ho te amb compte, a mes no inclou tantes parafernalies com la Play que l'unic que fa es pujar el preu a la maquina, yo em comprare la Wii cuan surti amb el The Legend of Zelda: The Twilight Princess, estic ansios perque surti ya ><
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

A mi el Zelda és l'únic que no em convenç... El joc sí, MOLT, però que hagin decidit fer-ne una adaptació al nou comandament així ràpida... No ho sé... ~.~ En fi, ja veurem... Segurament el primer dia que surti aniré a comprar-lo (per a Wii), però bé... xD

Per cert, després d'una partideta, el primer que faré serà...... baixar el Super Metroid (si està disponible)... És que la meva consola preferida seguirà sent la SNES... *-* (aix, quins jocs, on estiguin aquelles 2D la resta no val res xD) O la Wii si permet descarregar els millors jocs de SNES >.< xD Tot i així, faltaran grans clàssics com Chrono Trigger i la resta de Square... u.u
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

jo esperare a k els jocs es puguin baixar per la mula i posarlos directament pel usb o la sd, no penso gastar peles en jocs d'akests xD

els vull tenir tots *-* xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Fyef
Entrades: 34
Membre des de: 13/08/2006 a les 21:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Fyef »

Ereza el joc de Zelda es per a Game Cube nomes que si encomptes de jugar-hi a la Cube jugas a la Wii el joc utilitzara les capacitats del comandament, pero el joc en si es de Game Cube ( o dic perque com has posat lo de ''per a Wii'' )
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Fyef ha escrit:Ereza el joc de Zelda es per a Game Cube nomes que si encomptes de jugar-hi a la Cube jugas a la Wii el joc utilitzara les capacitats del comandament, pero el joc en si es de Game Cube ( o dic perque com has posat lo de ''per a Wii'' )
El joc havia de sortir per a GC, pero al final es va retardar tant que en sortiran DUES versions, una per a GC i una altra per a Wii.
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Fyef
Entrades: 34
Membre des de: 13/08/2006 a les 21:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Fyef »

Ho sent'ho ho vaig entendre malament, yo em pensaba que era el mateix joc nomes que amb funcions diferents en cada maquina, perdo per la pifis Ereza :oops:
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Fyef ha escrit:Ho sent'ho ho vaig entendre malament, yo em pensaba que era el mateix joc nomes que amb funcions diferents en cada maquina, perdo per la pifis Ereza :oops:
A veure, tampoc ho vas entendre malament del tot, esencialment son el mateix joc :O

l'un sera amb el disc petit de la GC i l'altre amb el gros de la Wii i amb el mando xorres xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants