IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Wii o PS3

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.

wii o play 3 ?

wii
9
90%
ps3
1
10%
 
Vots totals: 10

znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

kurama_1_5 ha escrit:El sistema de joc es molt innovador, pero jo crec que als pocs mesos acabara cansant el metode de joc. (B, aixo ja u veurem)
Em vaig comprar la primera Play Station que va sortir i... Era comprar un joc (pirata), probarlo 1 hora o 2, i deixar la consola abandonada de l'aburrida que era. L'únic joc que m'ha entretingut ha estat el Crash Bandicot o alguna cosa aixi, però em ratlla molt aixo de tenir un munt de botons per tot arreu, i de les fletxes aquestes per moure's... A més, em cansa molt aquest estil de mando, ja que fins i tot els meus mandos de Master Sistem o Mega Drive, una de les dos, ja té una forma molt semblant als de la Play, la qual va sortir molt desprès que les que he anomenat. Per jugar amb botonets i sense moure el mando, em quedo amb la meva Mega Drive o Master Sistem, que té jocs tranquils, sencills i entretinguts. Ho veig una soberana tonteria que Sony vagui treient noves consoles que només porta lector de DVDs i coses així incorporades, per a això, que tregui extensions per la Play i que els nous jocs que fan vaguin a la primera play que han fet. Jo no penso comprar una consola per que han volgut que els nous jocs vaguin només amb aquella nova consola. Quina forma de treure els diners...

Ah, la Play Station (la primera de totes), la tenia a l'estanteria morta de fàstic perque s'ha espatllat misteriosament (com veieu, és una merda, són com els ordinadors), i quasi que ni em cavia! Imagina't el tocho de la Play 3! On la ficaria? Penjada al sostre? Al terra? No sé, però alló a l'estanteri ano em quep ni de conya xD
Avatar de l’usuari
kurama_1_5
Entrades: 117
Membre des de: 26/09/2006 a les 16:10
Ubicació: El Masnou, Barcelona

Entrada Autor: kurama_1_5 »

Te de donar força rao.
Es veritat que quan em vaig comprar la Play 1 gairrabe que preferia la super nintendo.

Magradaben mes els jocs per q els trobaba mes divertits, pero llavors un joc que vaig deixar de banda quan em vaig comprar la play perque no magradaba va surgir del calaix al cap de gairabe un any per viciarme com a cap.
Parlo del Final Fantasy VIII.
Gracies a aquest joc ara es aquest tipues juntament amb els de lluita els meus preferits, i suposo q per aixo en part me distanciat dels jocs de nintendo encara q de tant en tant em vicio XD.

A mi tambe em va enganxar molt el Crash bandincot, tenia gairaba tots els que sortien, sobre tot aquell de cotxes em viciaba molt amb el meu germà
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Però ho trobo una soberana frikada gastar-s 800 euros per poder jugar al nou Final Fantasy xD
Avatar de l’usuari
kurama_1_5
Entrades: 117
Membre des de: 26/09/2006 a les 16:10
Ubicació: El Masnou, Barcelona

Entrada Autor: kurama_1_5 »

Jo tambe tranquila, per aixo prefereixo simplement la Xbox 360 a la play 3 o la Wii
Yami
Entrades: 275
Membre des de: 27/09/2006 a les 15:31
Ubicació: BARCELONA!!! ^^

Entrada Autor: Yami »

Jo voto per la Wii ^^
[img]http://funman27.free.fr/Avat%20envoy%E9s/ChibiGaara.JPG[/img][img]http://img259.imageshack.us/img259/7991/carnetsound024yaminetzr7.gif[/img]
Chibi-Gaara (nyu) --- [b] SOUND IS THE BEST[/b] *o*
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants