IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Dragon Age- ¿Dubtes?

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Dragon Age- ¿Dubtes?

Entrada Autor: Soundwave »

Va, em tornaré a reestrenar al forum amb un post sobre un videojoc que estic jugant ara i és la canya!

DRAGON AGE: Origins
Imatge
És un RPG fet per Bioware (Mass Effect), localitzat a una terra fantàstica anomenada Ferelden, en la que encarnareu a un membre de la Guarda Gris, una entitat formada per lluitar enfront els "Engendros Tenebrosos", éssers demoníacs nascuts dels pecats dels humans. Pots escollir èsser un humà, un elf o un nan, així com les típiques clases de D&D, mag, guerrer o murri, amb les seves subclases a la vegada... El personatge és personalitzable físicament, i segons les decissions que prens, ocurreixen unes coses o unes altres, així com poden variar les relacions que tens amb els teus companys del joc, i ls has de cuidar, perque si no els hi caus bé, t'abandonaran (fins i tot t'els pots lligar i apa, a la cama). Segons el tipus de personatge que et facis, tens un començament diferent al joc, però les missions principals i secundàries no varien ja tant. La veritat és que és una viciada, m'encanta!
Aqui una captura.
I aqui el meu personatge :D
Imatge
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Re: Dragon Age- ¿Dubtes?

Entrada Autor: Shinu Toki »

La sound està viva Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Re: Dragon Age- ¿Dubtes?

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Shinu Toki ha escrit:La sound està viva Imatge
+1

No he jugat al Dragon Age, però els RPG's occidental estil Baldur's Gate no els domino xD aixó sí, m'han dit que està molt bé.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants