IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Els vostres jocs preferits

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

mario kart DD (osti kins pikes am la peñaXD) super smash bros melee(heu d jugar contra profesionals pq sino s'aburreix cuan teniu el meu nivel 8)) metroid prime(DIOS) zelda wind waker(ganon kin kor mes gran XD) soul calibur 2(talim testimu^^) el retorno dl rey(cool game 8)) i ya nose XD.. weno si... el civilization 1 i 3 i el simcity 1 i 4000 jeje

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
[HedShoTem]DeSTrOy

Entrada Autor: [HedShoTem]DeSTrOy »

AkirA ha escrit:¬¬ rw_destroy svxx

pd: ets un SP!! (sopla p****) XDDD
xDDDDD i love u too :oops: :oops: :D
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

skynet_ent ha escrit:Clar que es pot, però normalment la gent que es posa linux, no és per jugar, sinó per treballar. :D
Jo estic seriosament plantejant-me posar-me linux a les meves maquines, però llavors no sé quin grau de compatibilitat tindria amb les altres maquines de la xarxa... ...ja vuré més tard.
Cert... de fet, jo estic per passar-me a Linux també... Només em falta comprovar si puc capturar vídeos des d'allà i buscar-me equivalents de l'eMule i tal... I com que a l'ordinador no hi jugo mai (només algun cop a alguna ROM), ja m'està bé...

Per cert, us recomano que si podeu us baixeu la Knoppix... està majoritàriament en català, i a més s'executa des del CD, i bloqueja tots els discos durs perquè no s'hi pugui escriure per error (lògicament ho pots canviar si t'interessa desar-hi alguna cosa). Porta centenars de programes per a gairebé tot, i a més no et compromet a res... si no t'agrada, apagues l'ordinador i com si no l'haguessis engegat... i si t'agrada, pots desar la configuració i els canvis en un disquet o al disc dur, i continuar treballant en un altre moment. Tot això sense tocar res del Windows o altres sistemes. Si us interessa són 700 MB, la podeu baixar de http://www.softcatala.org/projectes/knoppix/

Edito: Acabo de veure que la conversa era de fa un any :?
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Amb la Knoppix es poden capturar vídeos? M'aniria prou bé, tenint en compte que la **** del Windows em dona problemes amb els còdecs... clar que no la puc fer servir, ja que el CD no funciona com és degut ^^;

(La knoppix és allò que distribuïen amb l'avui, no?)
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

No, amb l'Avui donaven la Càtix em sembla, però si fa no fa ve a ser el mateix... I no, no porta cap programa per capturar (o almenys no l'he vist... amb el munt que n'hi ha podria ser xD), però suposo que no deu ser gaire difícil trobar-ne un de similar al VirtualDub... De fet, el mateix Knoppix té programes per veure la TV a través de la capturadora, o sigui que poder-se, es deu poder fer... Això sí, compte si el sistema de fitxers del teu disc dur és NTFS (força probable si tens un disc dur "gran" i Windows XP/2000), perquè no s'hi pot escriure, només llegir...

Mira, mentre anava escrivint m'he posat a buscar i he trobat això: http://images.freshmeat.net/screenshots/19495.png / http://fixounet.free.fr/avidemux/wip.png / http://fixounet.free.fr/avidemux/newsub.png

Diu que és l'equivalent del VirtualDub, però no sé si captura...
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

De totes maneres, si no s'hi pot escriure i si no el puc fer servir, nem malament, perquè de res em servirà xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, una utilitat és "visites pàgines de ties en pilotes i després apagues l'ordinador i aquí no ha passat res"... I no m'ho he inventat jo, i de fet tampoc l'he fet servir per a això... xD

I home... sempre pots fer servir un disquet per desar el que t'interessi... o gravar-ho en un CD, que també es pot.
Imatge
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

com si no puguessis borrar l'historial dinternet am l'internet explorer...:roll: o am el netscape... o am cualsevol...si es pot borrar el rastre com vulguis i cuan vulguis...:P

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Cert, però i si no t'interessa perdre el llistat d'adreces no-de-ties-en-pilotes que has visitat? :P
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ereza ha escrit:Cert, però i si no t'interessa perdre el llistat d'adreces no-de-ties-en-pilotes que has visitat? :P
jajajaajaj....sense comentaris.

Tornant al tema, els meus videojocs preferits són:
-Final Fantasy VII,VIII,IX i X
-Ape Escape(Psone) kines viciades!
-Metal Gear Solid 1 i 2
-Devil May Cry
-Grand thef auto: San Andreas
-Chrono Trigger
-Chrono Cross
-Xenogears
-Zelda:Oracle of Ages/Seasons
-Jak II i 3
-Kingdom Hearts
-Slam Dunk (SNES...i en japonés..XD)
-Golden Sun

Bé, m'agraden també els rpg amb qualitat...sobretot de Square-Enix.XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Kaede Rukawa ha escrit:-Chrono Trigger
-Chrono Cross
Waaaaaaaiiiii *___* Ara ja m'has caigut bé xD
Kaede Rukawa ha escrit:Bé, m'agraden també els rpg amb qualitat...sobretot de Square-Enix.XD
Així, d'Square-Enix... Últimament ho portem magre si els volem de "qualitat" xD
Imatge
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Kaede Rukawa ha escrit:Bé, m'agraden també els rpg amb qualitat...sobretot de Square-Enix.XD
Així, d'Square-Enix... Últimament ho portem magre si els volem de "qualitat" xD[/quote]

Home, se suposa q amb el temps han de millorar aquesta mala ratxa....
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants