IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Els vostres jocs preferits

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

JUAS JUAS!!!! jo a l'any 98 em vaig instal·lar el windows 98 ejej

L'ordenata me'l vaig comprar quan feia 2on o 3er de bup, devia ser per allà 1994 o 1995

Ara que, vaig començar amb un MSX
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo encara conservo un ZX Spectrum 128K de mon germà... el problema és que el teclat té unes connexions cremades i només funcionen... 2 o 3 tecles en tot el teclat (i malauradament no la d'Intro, o sigui que ja no es pot carregar res). De tota manera, de tots els casets que tinc, quan encara anava bé el teclat, només en funcionaven 3 o 4 de 100 o així xD
Imatge
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

LA MEVA MARE EM VA TIRAR LA MEVA MSX!!!!!!!!!!!!!
Li tenia un carinyu... :'(
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD[...]DDDD. Un ZX Spectrum... Una MSX... Val que hi tengueu carinyo i això... Però... XDDD. Sincerament, jo les deixaria "porai" tirades dins una capsa... XD.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

NOooo pobretes... ...es mereixen el seu respecte... ...al meu MSX se li podien posar fins i tot Cartutxs (2 alhora!!!)
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Respecte... Val, són reliquies, bones per a sa època... Però jo deixaria els cartutxos tranquils, no sigui cosa que se'ls carregui XD.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ho veieu!!!! si no les estimeu desprès os volen fer mal com a la Paranoia!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

Windows 3.1 (allò sí que era un Windows! BUAAAAAA no saps kina rao k tens noi T_T (i aixo fou al any.1994 mes o menys xD)

P.D....la meva introduccio al mon dels videojocs..va se am invaders i jocs aixi xDDDDDDD (tenia ganes de diro..xD)
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Windows 3.1? vaja merda.... ...l'únic que tenia de bo, era que no era necessari engegar-lo per poder fer anar la maquina. Vegades i vegades havia esborrat el directori windows... ...ara, que també havia simulat que era una especie de sistema operatiu, posant

WIN al autoexec.bat :D
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Morwen ha escrit:Windows 3.1 (allò sí que era un Windows! BUAAAAAA no saps kina rao k tens noi T_T (i aixo fou al any.1994 mes o menys xD)

P.D....la meva introduccio al mon dels videojocs..va se am invaders i jocs aixi xDDDDDDD (tenia ganes de diro..xD)
Ja ho sé... XD.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

skynet_ent ha escrit:Windows 3.1? vaja merda.... ...l'únic que tenia de bo, era que no era necessari engegar-lo per poder fer anar la maquina. Vegades i vegades havia esborrat el directori windows... ...ara, que també havia simulat que era una especie de sistema operatiu, posant

WIN al autoexec.bat :D
Merda? Per merdes el Win ME o l'XP... XD. Jo, al 3.1, mai el vaig veure fer errades, ni calar-se, ni res.
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

aixoo al 3.1 els erros no existien T_T kins records....
http://egiptotaku.fistro.com
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Sí, eh? Recordes el tema d'escritori "Arlequín"? Semblava que el Windows s'hagués tornat en un tauler del joc de l'oca XD.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Es que esteu confonent conceptes, el Windows 3.1 era un programet que donava entorn grafic al Msdos i poca cosa més, no era un sistema operatiu, i pocs programes hi podies executar.
Igual passava amb el Windows 95, si no tenies bona maquina, no hi havia collons d'engegar cap programa decent, la prova era els primers programes que eren compatibles MSDOS i WIN95, lògicament anaven molt millor en MSDOS.
Windows, TOTES LES VERSIONS, el que fan és consumir la hostia de recursos gràfics del sistema, i redueixen la potencia de l'ordinador a la meitat per lo menys. Altres sistemes operatius com LINUX UNIX aprofiten molt millor la maquinaria... ...us dóno la raó que WINDWOS en totes les seves versions és una pota merda, però Hay que joderse pa no caerse, ja que tothom té Windows.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Bah... Jo sé el que m'ensenyaren... O sigui que per a mi el Win 3.1 és un sistema operatiu primitiu, predecessor dels altres Windows no es penjava mai, i era molt maco. Punt final XD.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

S'ha de dir que el Windows era la primera copia que es va vendre molt , del sistema operatiu gràfic que es van inventar XEROX, i que tant Microsoft com Apple es van cuidar de plagiar.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

A mi un cop me contaren que Apple i Microsoft varen fer un SO, però que Microsoft va fer no-se-quina putada i va fer fora Apple, i per això els de MS es feren multimilionaris amb el Win. I açò de Xerox... no ho sabia...
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

no anava així la cosa...
És llarg d'explicar, ho resumiré.
Tothom sap que Bill Gates no és una bèstia de la informàtica, però sí que és una bèstia en els negocis.
El tio, lo que va fer, i per això es va forrar, és que quan IBM tenia el control del HARDWARE, els va vendre un sistema operatiu, el DOS.
De fet no el va vendre, sinó que els va donar els drets com si diguessim, o sigui, per cada sistema operatiu que IBM posava a les seves màquines, Gates cobrava una mica, i com que va ser el boom de la informatica, pos es va forrar en poc temps. Lo més genial de tot, és que Gates "va vendre" el sistema operatiu DOS a IBM quan encara no el tenia, ell no va inventar el DOS, sinó que li va comprar a un tio per 50.000 $ després de fer el tracte amb IBM, ell sols el va modificar una mica.

Llavors, durant un temps Microsoft (que era una petita oficina) i Apple(que ja eren una empresa gran) van treballar junts, però es van separar per desavinences.
Al poc temps, XEROX va inventar l'Entorn gràfic ( i ara no sé si van ser ells qui també van inventar el ratolí), Apple i Microsoft s'ho van copiar. No és com es diu sempre, que Microsoft va copiar de Apple, sinoó que tots dos van copiar de Xerox, qui en aquell temps eren els millors en investigació.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Interessant... VISCA EL MERCENARISME!!! XDDD.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

jeje, s'ha de dir que el tio va ser molt llest.... ....va vendre una cosa que no tenia!!!!
De fet, actualment això es fa bastant...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants