IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Els vostres jocs preferits

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Sí, l'últim cas ha sigut el d'un jugador que volia el Betis i ha acabat a València... XD. I en Lopera, emprenyat, com sempre... XD.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Pero aunque el Linux sea muxo mejor, si te lo instalas, no le puedes poner juegos, no??
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Es molt difícil trobar jocs per Linux, però tinc entès que si que es pot. Primer, trobar-los, clar... XD.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Clar que es pot, però normalment la gent que es posa linux, no és per jugar, sinó per treballar. :D
Jo estic seriosament plantejant-me posar-me linux a les meves maquines, però llavors no sé quin grau de compatibilitat tindria amb les altres maquines de la xarxa... ...ja vuré més tard.
Tinc un amic que és instal·lador Linux, i no para d'escalfar-me el cap amb que me'l posi.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Jo també m'ho he pensat més d'un cop, i un amic el té i me'l volia passar. Però no estic del tot segur de que tingui més avantatges posent-me'l... (per al meu cas, clar, XD).
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Home, els avantatges que té són: total control de la pc, no hi ha virus, els programes són gratuïts, tot legal, una comunitat disposada a resoldre tots els teus dubtes... etc
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ja, ja, si més o manco ho sé... Però per l'ús que jo li donc a l'ordinador, no crec que guanyi gaire, potser sortiria perdent...
CHUN_LI
Entrades: 13
Membre des de: 08/03/2004 a les 19:02

Entrada Autor: CHUN_LI »

for me, digueme visiada, pero el tekken 4, s bonissim...aixo d'anar per alla foten osties,,,wa, m motiva!!!! kom kotaro ja sap stik a little agilipollada...una mika tirant e bastant. :lol:
i un altre k s ridikul, xo bonissim s la eye toy...waaa, kuan komenses a patejar ninjes, i amb el d ballar....weno us deixo....(kotaro, tu i jo , ja parlarem ja,...i molt seriamen) :oops:
Neko-chan
Entrades: 29
Membre des de: 08/03/2004 a les 18:52

Entrada Autor: Neko-chan »

Eie! quanto tiempu!
Pos jo sóc viciada total a la saga de FINAL FANTASY HE HE! Es el millor! tots! eu jugat al X? i al X dos? buah no tenen desperdici! he he! :P
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

^_^ i tant, xo segueixu dient q el XII es el millor ;)
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

jope... e q a ningu li agrada el counter-strike d la X-box?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
keitaro-urashima
Entrades: 14
Membre des de: 06/04/2004 a les 18:51
Ubicació: canada

Entrada Autor: keitaro-urashima »

a mi magrada barbie aventura submarina XDDDD
a algu li agrada en leonardo dantés?XD
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

¬¬'.......
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

i io en hamtarooooo XD
el golden sub tb ta mb
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

la veritat q el FFX i el FFX-2 son els pitjor q he probat... mes q res pq tmpc he prbat els anteriors al VII pero juntament am el VIII akests 2 son els pitjors... el VII i el IX son els millors... i ara vindra el XII q sembla q stara b...

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
keitaro-urashima
Entrades: 14
Membre des de: 06/04/2004 a les 18:51
Ubicació: canada

Entrada Autor: keitaro-urashima »

tens rao aragorn ara em sap greu aver venut el final VII quina llastima
a algu li agrada en leonardo dantés?XD
Neko-chan
Entrades: 29
Membre des de: 08/03/2004 a les 18:52

Entrada Autor: Neko-chan »

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nen! no t passis am el F.FANTASY Q SACO LAS PISTOLAS.... JE JE eS CONYA! VALE Q EL X-2 es una mica de nenes potser, pero s mol xulu i mono! i delX ja ni te parlo! pro potser el VII és l q t la historia + currada....
but a mi magraden tots!!!! - pro XI si q s una merda....-
si el XII sembla xulu! 8)
keitaro-urashima
Entrades: 14
Membre des de: 06/04/2004 a les 18:51
Ubicació: canada

Entrada Autor: keitaro-urashima »

jo deia que era els pitjors d'entre els finals que aixo no vol dir que estiguin malament... si el dia que va sortir vaig nar a comprarlo pro m'esperava que fos millor...pro no esta malament. de fet ara a setmana santa mi e viciat XDDD
de la gba algu sap un bon joc de rol que no siguin els golden sun i el ff tactics (ja els tinc jejeje)
a algu li agrada en leonardo dantés?XD
RW_DeSTrOy

Entrada Autor: RW_DeSTrOy »

Soundwave ha escrit:Atlantis III, Larry, la Pantera rosa en mision Peligrosa(us juro que és boníssim), Sonic,
larry powa :lol:

age of mythology, counter strike :D


PD:Anni RoX!!!!!!!! :wink:
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

¬¬ rw_destroy svxx

pd: ets un SP!! (sopla p****) XDDD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants