IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Nintendo GameCube

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

nio mhi he viciat pq entre el baten kaitos el naruto i alguns mes pos no e tingut temps xD ei ran akest divendres veuras per fi el tan aclamat naruto 3!!xD sei hi viciarem un bon rato xD en fi, q avui m'ha arribat el jump seperstars de DS!!!>o< kin vici que porto xD ey!! yo tb vull jugar a l'smash am vusaltres!!!T^T q jo no soc pas dulent!!>o< no hos penseu pas que me guanyareu tant facilment (H) com es nota q no m'hi heu vist jugar jaja xD necessito jugar contra algu am un cert nivell pq sino maburreixo massa...u.u

saludos
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Shinu Toki »

Si voleu us deixo els dos contra mi.. ni així perdria (quina confiança en mi mateix.... ^^u).
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bé, ja he vist el tan aclamat Naruto 3. Què n'haig de dir? Doncs...que sóc igual de dolenta que sempre a l'hora de lluitar >.< Quan vam comprar un joc de lluita de Dragon Ball Z per la Super Nintendo ja m'apallissaven ^^u i ara també. Res...si no fos pel gosset... és l'únic personatge que s'escapa dels grans atacs  8)  xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

agh!!merda akamaru xD nomes mulesta i mulesta XD pro ya tinc la tecnica per atraparte  8) pse pse i li fai un combo i mor xD enfi, seguim amb el dubte de ki es mes bo al smash xD buenu va fikeu el vostre record i el personatge al event 51!!>O< yo amb en link he trigat 2 minuts 2 segons i poc mes XD i en el target test de link he trigat 7 segons i 25:P ya se q hi ha gent q ho fa en menys pro jo nkara no he passat de les 300 hores de joc U^^

saludos
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Bé, jo no tinc gaires però els posaré:

1-Mario golf
2-Tales of symphonia
3-Viewtiful joe 2
4-Soulcalibur II
5-Metal gear solid
6-Sonic adventure 2 battle
7-Dragon ball z
8-The legend of zelda: four swords
9-Super smash bros melee
10-Mario kart DD
11-James bond 007
12-FF Crystal chronicles
13-Baten kaitos
14-Mario power tennis
15-Resident evil 4
16-Paper mario
17-Metroid prime 2
18-Fifa 2004
19-Pokemon channel (me'l van regalar xDD)
20-Crazy taxi
21-The legend of zelda: The wind waker
22-The legend of zelda: Collector's edition
23-Pikmin
24-Super mario Sunshine
25-Star fox Adventures
26-goldeneye: Agente corrupto
27-Pokemon coloseum
28-Mario party 4
29-Mario party 6
30-Phantasy star online
31-Taz wanted (venia de regal amb el dragon ball)

Aquesta es la meva llista xDDD També tinc els de N64.... els de Game boy color.... Game boy advance.... Bé, bastants xDD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

sort k no en tens gaires ¬¬ sdflkjfaskldfjslañkgj
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Una manera ironica de dir que tinc molts :P. Encara que e vist de gent que tenia un armari ple de joxs, i tres caixes grans de Jocs de la GBA.... en total tindria uns 250 jocs!!  :shock:  :cool:
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants