IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Nintendo GameCube

Per als que estigueu enganxats als videojocs, i per als que no també.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Nintendo GameCube

Entrada Autor: Ait »

Va, vinga, ja tenia ganes de parlar d'això: 128 bits per cortesia de Nintendo... Jocs al cube! "Life's a game", etc.

Quins jocs teniu? Què és el que més us agrada? Ja l'heu comprada? Si no, quan la comprareu?

Aquí va una llista dels jocs que poseeixo :P::
1. Super Smash Bros. Melee (el vaig comprar de segona mà, un mes abans de tenir la NGC, perquè no me'l llevassin XD, hi ha coses massa difícils...).
2. Super Mario Sunshine (em va venir amb el Super Mario Sunshine Pak, molt bo (com el Super Mario 64)).
3. Sonic Adventure 2: Battle (també de segona mà, tres dies després de comprar la NGC, és força bo encara que les càmeres són horribles).
4. Mario Party 4 (dues setmanes després del Sonic, no és gaire cosa si no jugues amb tres amics més, massa pocs minijocs...).
5. Pikmin (també de segona mà XD, avui l'he acabat!, el vaig deixar una temporada i fa tres dies el vaig recomençar de nou i ja està!, és addictiu, però has de saber jugar-hi abans de agafar-ho seriosament).
6. THE LEGEND OF ZELDA: THE WIND WAKER + BONUS DISC (vaig anar el mateix dia que va arribar a El Corte Inglés, lloc on el vaig reservar, així com vaig sortir de l'escola a l'una, uns vint minuts després ja el tenia a les meves mans amb una llàmina de regal (que després vaig plastificar per que no li passés res), vaig menjar malament i ràpid per poder jugar-hi, i va merèixer la pena anar-hi amb tanta desesperació, no tinc moltes paraules per descriure-ho: bàsicament, sublim!)
7. Luigi's Mansion (me'l regalaren per meu aniversari en la seva versió Player's Choice (o sigui: nou, però a meitat de preu), és bo, de durada mitjana (al final et quedes amb ganes de més, encara que surt una mansió mirall, però és el mateix altre cop...), amb una mica de dificultat).
8. FIFA Football 2003 (de segona mà, al maig, pel meu aniversari, bons gràfics, gran jugabilitat, molts equips, però falten opcions per personalitzar més el joc, ja esper el 2004 (que surt a l'octubre)).
9. Bomberman Generation (me'l vaig comprar nou per 15 euros a principis de juliol a Alcampo, i després d'haver-hi jugat un parell de dies, vaig entendre el preu..., per a aquest tampoc tinc moltes paraules per descriure'l: bàsicament, penòs! XD...).
10. Resident Evil (el vaig comprar abans d'ahir de segona mà, sembla bo, però encara no ho sé del tot de tants cops que m'han mort... XD, el sistema de moviment no m'agrada, però ho torn a dir: sembla bo).

I ja callo, que crec que m'he passat... XDDD.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

"No s'ha especificat noseke de missatge"

Resumint: que no la tinc però voldria, i els jocs que voldria tenir i per odre són:

-Super Smash Bros Melee
-The Legend of Zelda: The Wind Waker
-Super Mario Sunshine
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Pos jo tinc:

1. Super Smash Bros
2.Mario Parti4
3.Wave racer Blue noseke
4. Sims
5. Uns k son un rollu
6.Un dels simsons
7. ja no me'n recordu xD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ei, el "Uns k son un rollu" i el "ja no me'n recordu xD" no els he trobat a cap botiga, que pots dir de què van? XDDD. Ah, i és Wave Race: Blue Storm, un nom massa fantasiós per un joc del qual et canses en poc temps (segons m'han dit).
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

no l'habia vist el tema aquest. XDDD jo tinc el smash el maio el starfox el zelda el metroid (impresionant) i el pikmin.
pel mau aniversari em demanare el soul calibur 2. per loctubre em comprare el Fzero. i pel novembre em comprare el Mari Kart i el pikmin 2. per nadal potser em demano el nou d SW q surt a l'octubre pero q no tindre peles per comprarlo. o el viewtiful joe q m'han dit q es bestial o el FFCC q cada dia q veig alguna cosa mes m'agrada encara mes q abans. tinc 3 mando i dos son inalambrics. per aixo en el meunick dl msn m'he posat "Mr.inalambrico(m'ho va dir un amic)

slaut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

XD... Bon nick... XD. El metroid ha de ser bo, però la vista en primera persona no està feta per a mi XD. El Mario Kart, promet. El Pikmin 2, no recoman comprar-lo (des del meu punt de vista, eh) si no tens un amic amb qui jugar-hi. El Viewtiful Joe semblava ser bo, però és com el Megaman Network Transmission (massa propaganda bona per tan poca cosa). El Final Fantasy Crystal Chronicles... Sincerament, no tinc paraules per descriure-ho (i això que he jugat a pocs FF), però només pels gràfics val la pena XD (problema: massa connexió entre NGC i GBA, i jo no tinc la portàtil...). Del Soul Calibur 2, passo. L'F-Zero GX, val la pena només per la música XD. Segurament me'l compraré, però trigaré a fer-ho. I miraré de aconseguir una versió PAL d'Austràlia de l'Animal Crossing (trobareu la ressenya a la secció de videojocs de la web). Ah, i jo només tinc dos comandaments... Un normal i un Wavebird.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

et dic q el metroid es bo. fins i tot amb la vista en primera persona. no es un shooter com els altres es una aventura on lexploracio te mes paper q el matar bitxus. aixo si surt cada un.... es bestial. el millo ren grafics i el millor d la present generacio. el fzero m'han dit q es moooolt dificil i a mes hi ha mes d 41 pklots i un pilo d circuits. els circuits son extremadament detallats i les naimacions son bestials. els cotxes es pot veure el pilot i tot fent d les seves i coses aixi. el FF sembla ser el millor dls FF q jugare en ma vida. (nomes e ugat al 7 i em va aburrir) pero aquest em triumfa bastant a mes q canvai per complet l'esquema d combats per turns q tenia els altres. ara mateix els d nintendo europa i americafan les mil maravelles pq el joc vingui amb multiplayer sense necessitat d les 3 GBA esxtres espero q ho compleixin

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Un pertit apunt, Nintendo of Europe no fa res, mai fot res... O sigui, que si estan canviant el joc, com bé diuen, i per això evitam les múltiples GBAs, li haurem d'agrair a Nintendo of America...
Ah, aixo de l'F-Zero GX no ho sabia... Una cosa, què vols dir amb "fent d les seves i coses aixi"? També fan coses lletges...? XDDD (perdó... XDDD).
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

si no vegis les poses q pilla el captain falcon XDDDD. em refereixo a mirar cap al costat o coses aixi girant el volant i quexantse quan reben un cop

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
zurk_odin
Entrades: 18
Membre des de: 02/05/2005 a les 20:52

Entrada Autor: zurk_odin »

jo us recomano q us agafeu d'importació el NARUTO 3 kins vicis deu meu ...
y el wario ware ( aket no es d'importació  XD )
y el mario party!! per passar les tardes amb els amics es lo millor!
y sobre tot... TALES OF SYMPHONIA
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y72/zurkodin/zk2.jpg[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

A mi em van ensenyar el de Tales of Symphonia, i no ho nego pas, semblava entretingut (diria que és del meu estil xD), però mentre mirava com jugaven em vaig quedar adormida ñ.ñU, tampoc és que la meva passió siguin els videojocs, a més, jo no he passat del Tetris i pocs més jocs de lluita  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

TALES OF SIMPHONIA!!!  the best!!! mira k no e tingut tems e viciarmi gaire (gens) ara stic contra en magnus (molt al principi) pero... estic enganxadissima (llastima k em mati) a l'estiu superviciada!!
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Shinu Toki »

Oh, quin tema més interessant.. xD

Aquí va la meva llista incompleta, ja que no recordo tots els jocs que tinc... i no els tinc a mà tampoc ^^u

1.-  Super Smash Bros. Melee
2.-  Els dos metrois
3.-  Tots els zeldas, els de la ninentendo i els de la N64 inclosos.
4.-  Mario sunshine
5.-  Tots els Fifas
4.-  Tots els NBA Lives
5.-  Resident Evil 4
6.-  Mario Kart
7.-  Mario Golf
8.-  Mario party 4 (crec que era 4, però no n'estic del tot segur)
9.-  Starfox
10.- Pikmin
11.- Luigi's mansion
12.- Viewtiful Joe
13.- Final Fantasy Crystal Chronicles
14.- Wario Ware
15.- Splinter Cell
16.- Metal Gear Solid: Twin Snakes

Weno.. segur que me'n deixo algún, però és difícil recordar tants jocs ^^u
Si un dia d'aquests en recordo algun altre.. ja el posaré xD

Adéu! ^^
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Buff xD Quina mà de jocs, no t'avorriràs pas ^^u

Jo per Setmana Santa vaig jugar al Super Smash Bros. Melee, i el vaig trobar molt divertit n_n I mira que ja he dit que sóc molt dolenta pels videojocs xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Shinu Toki »

El Melee és un dels millors jocs de tots els temps. Jo abans em pensava que era molt bo.. però al torneig del saló del manga de l'any passat em van eliminar abans d'arribar a la final... em va fer tanta ràbia que he estat practicant des d'aquell dia; suposo que ara el guanyaria sense problemes.. xDDD (i no és broma.... ^^u)

Dew! ^^
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

wa vinga va q ara vindre yo chulejant feia molt d temps q no passaba per aki fins que na ran m va dir q estaba activa un altre cop:P va va q fico la meva llista de jocs de GC!!! xD

el señor de los anillos el retorno del rey
pikmin
F1 career challenge
metroid prime
zelda: 4 swords adventures
Final fantasy crystal chronicles
super mario sunshine
luigi's mansion
donkey kong jungle beat
donkey konga
baten kaitos
tales of symphonia
zelda Wind waker
naruto gekitou ninja taisen 3
super smash bros melee
mario party 4
mario party 5
mario kart
F-zero GX
starfox adventures
Soul calibur 2

ya ta i ara ma d arribar del japo el jump superstars de DS!!!:D

PD: Shinu toki, hauriem de veure kin es el teu nivell respecte del meu :) yo vaig arribar a la semifinal d un torneig del foro d vandal ^^

saludos
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Shinu Toki »

Ja sabia jo que me'n deixava... L'F-Zero i el Soul Calibur 2 també els tinc!! >__<
I segur que algun altre.. però és que en tinc tants.. i passo de fer-me una llista, que la faci mon germà, si vol... :multicolor:
aragorn i su cube ha escrit:PD: Shinu toki, hauriem de veure kin es el teu nivell respecte del meu :) yo vaig arribar a la semifinal d un torneig del foro d vandal ^^
No em guanyaries pas, ni tan sols em podries tocar... :xiulant:
Suposo que després de veure'm jugar acabaries així: :degenolls:, com tants d'altres... xD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Anda, el Shinu... o.o No m'havia adonat que aquest individu ja corretejava per ací...  :oops:

Et repto a una partida a l'Smash  :)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Uoh! Aragorn!! Benvingut per aquí altra vegada ^^ Bé, per dir que no quedi, gràcies a tu he vist una GC de prop o.o  :cool:

Ei, escolta; com va el Donkey Konga? Ja t'hi has viciat? xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Shinu Toki »

Escull el lloc i l'hora. Et deixo triar i tot.. no et pots queixar, eh?  :$

Adéu! ^^
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants